-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Повна інформація в прикріплених документах. Аналоги не пропонувати.
Завершена
21 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 422.40 UAH
мін. крок: 2% або 422.40 UAH
Період оскарження:
15.03.2017 11:34 - 16.03.2017 12:10
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
62e6c2d6b0b74aa5b92dd40fe32b6d43
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-15-000513-b.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику, Ваші вимоги дискримінаційні.Ви штучно звужуєте конкурентне середовище та порушуєте основи Закону України "Про публічні закупівлі", принципи проведення закупівель за державні кошти, в т.ч. щодо прозорості та відкритості, принципу не дискримінації учасників, та максимальної економії коштів (те ради чого і проводяться торги). До речі, Вам можна було б такої фрази і не писати. Ви в своєму переліку вказуєте конкретні засоби,вірніше їх склад без назви засобів, які свого роду на сьогодні «в єдиному екземплярі» в державному переліку зареєстрованих дезінфекційних засобів (хоча еквівалентів не за конфігурацією складу, а за дійсно значущими, такими, що необхідні при застосуванні характеристиками – зареєстровано цілий перелік)
Ви замовляєте не ліки, де дуже важлива складова, а дезінфікуючі засоби, ціль яких знищення мікроорганізмів. Якщо це антисептики, тоді вимоги до них підпадають під дію наказу №236 від 04.04.2012 Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби. Для цього засіб наносять на руки порціями і втирають у шкіру. Перша порція засобу наноситься тільки на сухі руки. Між послідовними операціями прийнятна тривалість обробки рук також становить не менше 1,5 хв.
Всі антисептики, які відповідають цьому наказу та мають відповідні документи згідно чинного законодавства, мають право використовуватись в ЛЗ, тому якісь обмеження в складі основних діючих речовин не обґрунтовані, а про допоміжні взагалі не розглядаються, бо дія засобу рахується по ОДР.
Про застосування тих чи інших конкретних дезінфікуючих засобів, а саме СКЛАДОВИХ, наказів не існує, їх використання та призначення регламентують документи, які надаються під час реєстрації згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 ПОРЯДОК
державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів.
Отже, обмеження в складових це теж не обгрунтована вимога.
Згідно наказу ДП « Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій
6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів.
6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Всі ці факти свідчать про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника з заздалегідь запланованим переможцем -представником однієї групи компаній ТОВ Інтердез та BALTIACHEMI OU.Вимагаємо внести зміни в документацію з усуненням всіх зауважень, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою в АМКУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь №236-08 від 17.03.2017.pdf 17.03.2017 14:55
Дата подачі:
15.03.2017 17:01
Вирішення:
Закупівля UA-2017-03-15-000513-b є допороговою, вона регулюється положеннями Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі Наказ).
Пунктом 6.4 даного Наказу зазначено, що «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників».
Отже, нормативно-правовими актами, що регулюють допорогові закупівлі, передбачена можливість, а не обов'язок вказати надання еквівалентів у пропозиціях Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено