• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Магнітно-резонансний томограф

Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом

Завершена

39 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 197 500.01 UAH
Період оскарження: 28.10.2020 09:39 - 26.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Delivery time

Номер: cbef8dacee714c879c29919f7f8bab7b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-28-000415-b.c1
Назва: Delivery time
Вимога:
Dear Buyer, You ask for machine, which is hard to obtain currently because of booming SARS COV-2 demand. And also you raise, at least on Prozorro, absolutely unrealistic delivery time - 31.12.2020 (???) Look into the actual schedule: -04.01.2021 - Auction -14.01.2021 - Claims Time -24.01.2021 - Contract -31.03.2021 - Manufacturing (at the best) -10.04.2021 - Delivery by air -31.05.2021 - Installation. That is the best schedule if all goes well and smooth. So it would be reasonable, to avoid surprises and "horse racings", to set delivery time as 30.06.2020. But better 31.07.2020. That may save a lot of money as in this case will be possible to deliver this heavy machine by sea container instead of air charter. Also I understand your problem with budget funds 2020. If you will not use your money still this year, they will be fired, you will get no such amount in 2021 and will get no equipment. Triple loss. The only solution I see is to set auction latest on December 10, 2021, sign contract quickly and make advance payment to the manufacturer before 31.12.2020 against Proforma Invoice. Please kindly confirm the above and we will be pleased to work on your requirement. Otherwise it has absolutely no sense even to touch this tender. As realistic and experience people you understand it maybe better than us. Respectfully, ------------------------------ Шановний покупце, Ви запитуєте машину, яку зараз важко отримати через бурхливий попит на ГРВІ COV-2. А також ви піднімаєте, принаймні на Prozorro, абсолютно нереальний час доставки - 31.12.2020 (???) Подивіться на фактичний розклад: -04.01.2021 - Аукціон -14.01.2021 - Час розгляду претензій -24.01.2021 - Контракт -31.03.2021 - Виробництво (у кращому випадку) -10.04.2021 - доставка по повітрю -31.05.2021 - Встановлення. Це найкращий графік, якщо все буде добре і гладко. Тож було б розумно, щоб уникнути сюрпризів та «скачок», встановити час доставки 30.06.2020. Але краще 31.07.2020. Це може заощадити багато грошей, оскільки в цьому випадку можна буде доставити цю важку машину морським контейнером замість повітряного чартера. Також я розумію вашу проблему з бюджетними коштами 2020. Якщо ви не будете використовувати свої гроші цього року, вони будуть звільнені, ви не отримаєте такої суми в 2021 році і не отримаєте обладнання. Потрійна втрата. Єдиним рішенням, яке я бачу, є проведення аукціону найпізніше 10 грудня 2021 року, швидке підписання контракту та проведення авансового платежу виробнику до 31.12.2020 за рахунок Proforma Invoice. Будь ласка, підтвердьте вищезазначене, і ми будемо раді виконати Ваші вимоги. Інакше немає сенсу навіть торкатися цього тендеру. Як реалістичні та досвідчені люди, ви розумієте це, можливо, краще за нас. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. Щодо Вашого питання надаємо наступну відповідь: Оприлюднені терміни визначаються системою PROZORRO відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Дана процедура закупівлі оголошена у відповідності з нормами чинного законодавства, зокрема Бюджетного кодексу України - стосовно бюджетного зобов’язання по оплаті, та Цивільного кодексу – стосовно термінів поставки. Наше право замовника – оголосити процедуру у відповідності до Закону та потреби, а право потенційного учасника – ознайомлюючись із умовами тендерної документації оцінити всі ризики пов’язані із участю у тій чи іншій процедурі закупівлі, і відповідно прийняти рішення – чи приймати участь в ній, чи не приймати.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 3d57af1b8b8d437c96cfd3958a7be382
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-28-000415-b.a2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» (далі – Замовник) проводить відкриті торги на закупівлю товарів, а саме: 1 комплект ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-28-000415-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМД+» (надалі – Скаржник) є учасником даної процедури закупівлі, яким було подано тендерну пропозицію та запропоновано до постачання якісні товари, які є предметом даної процедури закупівлі. 02.12.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-10-28-000415-b, згідно з яким до аукціону допущено учасників: - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»; - ТОВ «ПІКСЕЛМЕД». Однак, після проведеного аналізу тендерних пропозицій учасників ТОВ «ПІКСЕЛМЕД», Скаржником виявлено застосування дискримінаційного підходу Замовником при розгляді тендерної пропозиції та невідповідності поданих таким учасником документів вимогам тендерної документації. За таких обставин, рішення Замовника про допущення до аукціону учасників ТОВ «ПІКСЕЛМЕД» є неправомірним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню, а тому Скаржник звертається з даною скаргою з підстав наведених нижче. В пункті 2.1 Замовник прописав вимогу «Точність позиціонування, мм, не гірше 1». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження вимог пункту 5.2 наводить стор.3 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу», на якій вказано «Точність горизонтального розташування < 1мм». Це є невідповідністю оскільки точність позицінування включає в себе точність, як при горизонтальному так і вертикальному переміщенні столу. А Учасник не вказує точність при вертикальному переміщенні столу. В пункті 2.2 Замовник вимагає «Можливість сканування всього тіла з використанням стандартної деки столу». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження вимог пункту 2.2 наводить стор. 56 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T» та стор.3 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу». На цих сторінках немає підтвердження цієї вимоги. У необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі Замовник вимагає наявність трьох катушок у пункті 5.2 «Інтегрована в корпус томографа РЧ котушка для тіла», у пункті 5.4 «Котушка для хребта» та у пункті 5.5 «Котушка для тіла». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження вимог пунктів 5.2, 5.4 та 5.5 наводить стор. 86 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T» та стор.2 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу» де вказано одну й ту саму котушку – вбудовану котушку для тіла та хребта, що є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав три окремі котушки трьома окремими пунктами. У пункті 5.6 вимагається наявність «Котушка для візуалізації суглобів великого розміру з - можливістю візуалізації великих суглобів, таких як плечовий, кульшовий, колінний». ». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження вимог пункту 5.6 наводить стор. 87 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T» та стор.2 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу». На цих сторінках описана котушка для великих суглобів, яка використовується для колінного, кульшового, ліктьового суглобів. Плечовий суглоб не значиться в призначенні цієї котушки. Окремо описана котушка для обстеження плечей. Натомість плечовий суглоб і плече це різні анатомічні ділянки. Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав котушку для візуалізації суглобів великого розміру з - можливістю візуалізації великих суглобів, таких як плечовий, кульшовий, колінний. У пункті 5.7 вимагається наявність «Котушка для візуалізації суглобів середнього розміру – з можливістю спостереження малих суглобів, таких як ліктьовий, променевозап'ястний, суглоби кисті». ». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження вимог пункту 5.7 наводить стор. 86 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T» та стор.2 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу». На цих сторінках описані котушки, які використовується для зап’ясток, щиколоток. Суглоби кисті не значиться в призначенні цих котушок. Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав котушку для візуалізації суглобів середнього розміру – з можливістю спостереження малих суглобів, таких як ліктьовий, променевозап'ястний, суглоби кисті . У пункті 7.3 вимагається наявність «Програмний пакет протоколів для візуалізації органів черевної порожнини, зачеревного простору і малого тазу». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження цієї вимоги пункту 7.3 стор.7 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу». На цих сторінках не описано Програмний пакет протоколів для візуалізації органів черевної порожнини, зачеревного простору і малого тазу. Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав Програмний пакет протоколів для візуалізації органів черевної порожнини, зачеревного простору і малого тазу . У пункті 7.6 вимагається «Програмний додаток, що дозволяє об'єднувати двовимірні і тривимірні зображення, отримані в ході різних сеансів збору даних, з подальшим реформатування і обчисленням параметричних і спектроскопічних карт». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження цієї вимоги пункту 7.6 наводить стор. 70,71,137 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T». На цих сторінках не описано Програмний додаток, що дозволяє об'єднувати двовимірні і тривимірні зображення, отримані в ході різних сеансів збору даних, з подальшим реформатування і обчисленням параметричних і спектроскопічних карт. Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав Програмний додаток, що дозволяє об'єднувати двовимірні і тривимірні зображення, отримані в ході різних сеансів збору даних, з подальшим реформатування і обчисленням параметричних і спектроскопічних карт. У пункті 7.6 вимагається «Програмний пакет для сканування в реальному масштабі часу, що дозволяє змінювати напрямок фазового і частотного кодування». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження цієї вимоги пункту 7.6 наводить стор. 54,55 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T». На цих сторінках не описано Програмний пакет для сканування в реальному масштабі часу, що дозволяє змінювати напрямок фазового і частотного кодування. Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав Програмний пакет для сканування в реальному масштабі часу, що дозволяє змінювати напрямок фазового і частотного кодування. У пункті 7.6 вимагається наявність «Можливість усунення артефактів сприйнятливості, неповне і неточне насичення сигналу від жиру, а також хімічний зсув». Учасник торгів ТОВ "ПІКСЕЛМЕД" на підтвердження цієї вимоги пункту 7.6 наводить стор. 39 «Інструкції з використання Надпровідна система МРТ SuperMark 1.5T» та стор.7,9 «Технічних характеристик магнітно-резонансного томографу». На цих сторінках не описано Можливість усунення артефактів сприйнятливості, неповне і неточне насичення сигналу від жиру, а також хімічний зсув . Це є невідповідністю, оскільки Замовник у характеристиках предмета закупівлі прописав Можливість усунення артефактів сприйнятливості, неповне і неточне насичення сигналу від жиру, а також хімічний зсув . За даних обставин, тендерна пропозиція ТОВ «ПІКСЕЛМЕД» підлягає відхиленню на підставі на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи зазначаємо, що Замовником прийнято необґрунтоване рішення про допущення до аукціону, яке суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерні пропозиції даних учасників не відповідають вимогам тендерної документації. Згідно ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися. Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб’єктами не було подано. У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини скарги автоматично не приймаються електронною системою закупівель. На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ч. 2 ст. 18, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» на закупівлю 1 комплект ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-28-000415-b. 2. Зобов’язати КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» скасувати рішення про допущення до аукціону Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІКСЕЛМЕД».
Дата розгляду скарги: 17.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.12.2020 18:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.12.2020 20:22
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ІМД +", Леочко Олександр Іванович 380671122123 imd.office.ua@gmail.com