-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Лот 1. Розроблення проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок, для розташування ТП, ЗТП та РП які знаходяться у м. Запоріжжі, Запорізька обл.(19 об’єктів) Лот 2. Розроблення проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок, для розташування ТП, ЗТП та РП які знаходяться у м. Запоріжжі, Запорізька обл.(21 об’єкт) Лот 3. Розроблення проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок, для розташування ТП, ЗТП та РП які знаходяться у м. Запоріжжі, Запорізька обл.( 20 об’єктів))
Завершена
996 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 577.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 577.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2020 17:15 - 02.11.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
401b4ca675004b41abb1ddae3af6dcf0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-003141-b.a6
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 17.11.2020 15:40
Дата подачі:
17.11.2020 15:41
Вирішення:
1. Відповідно до п.2.1. Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції:
для посадової особи або представника учасника закупівлі: оригінал або копія наказу та протокол/ виписки (витягу) з протоколу. У разі, якщо пропозиція та документи підписуються іншою посадовою особою (або представником) ніж керівник – додатково надається довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи (або представника) учасника на підписання даних документів.
Сполучник «ТА» означає, що повинно бути 2 документи.
Стаття 63 Господарського кодексу України визначає види та організаційні форми підприємств. Відповідно до частини першої цієї статті в Україні залежно від форм власності, передбачених законом, можуть діяти підприємства таких видів: приватне підприємство, що діє на основі приватної власності громадян чи суб’єкта господарювання (юридичної особи). На сьогодні закон, який регулює порядок створення та діяльності приватних підприємств, відсутній, такі підприємства діють на загальних підставах відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України. Управління приватним підприємством здійснює власник безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Для керівництва господарською діяльністю приватного підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства. У разі найму керівника підприємства з ним укладається договір (контракт), в якому визначаються строк найму, права, обов’язки і відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін.
Протокол – це документ, яким власник (власники) призначили (обрали) ту чи іншу особу керівником.
Наказ – це документ, який складається на підставі протоколу та визначає дату, коли саме особа, обрана керівником, приступила до виконання обов’язків керівника та на яких умовах.
Вами не надано протокол/ виписка (витяг) з протоколу, відтак пропозиція не відповідала умовам оголошення в цій частині.
Згідно п.2.7.2 Додатку 3 Учасник повинен надати кваліфікаційні сертифікати 2 інженерів-землевпорядників та інженера-геодезиста. (Якщо найманий працівник, то надати документ про працевлаштування працівника з відповідною кваліфікацією у юридичній особі, яка є учасником закупівлі). Тобто, встановлена вимога «надати документ про працевлаштування», а не інформацію про працевлаштування.
Відповідно до законодавства про працю укладення трудового договору оформлюється наказом про прийняття на роботу. Згідно зі ст. 48 КЗпП, основним документом про трудову діяльність працівника є трудова книжка, до якої заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві.
Довідка від 04.11.2020 №282/4, надана у складі пропозиції, не є документом про працевлаштування працівника, а є документом, в якому вказана інформація про працевлаштування працівника. На виконання вказаної вимоги необхідно надати або наказ про прийняття на роботу або про переведення на посаду, або виписку з трудової книжки або копію трудової книжки. Враховуючи наведене, надана Довідка від 04.11.2020 №282/4 не є належним документом про працевлаштування працівника.
Згідно п.3.3 проекту договору: Якщо при виконанні пункту 1.1 першого етапу робіт, зазначеного у Додатку №2 до цього Договору, Виконавцем буде встановлена недоцільність подальшого виконання робіт з розроблення проекту із землеустрою по конкретній земельній ділянці, Виконавець повинен зупинити проведення робіт по конкретній земельній ділянці та повідомити про це Замовника. Замовник протягом 5 днів з дати отримання такого повідомлення повинен прийняти рішення про доцільність подальшого виконання робіт. У разі прийняття Замовником рішення про недоцільність виконання робіт по конкретній земельній ділянці, Сторонами підписується акт прийому-передачі фактично виконаних робіт. У такому разі Виконавець зобов’язується повернути Замовнику отримані в якості попередньої оплати грошові кошти протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних робіт за виключенням вартості фактично виконаних робіт. Згідно Додатку №2 до договору п.1.1 1-го етапу робіт передбачає аналіз та перевірку об’єктів, зазначених у Додатку №4, на предмет можливості виконання робіт з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та укладення договорів оренди (сервітуту). З огляду на формулювання п.3.3 договору вартість п.1.1 1-го етапу робіт тарифікується окремо.
Крім того, у формі «Пропозиція» (Додаток 5 до оголошення) зазначена вартість робіт по одному об'єкту (по рядку): по п.1.1 робіт календарного графіку, по 1, 2 та 3 етапу робіт календарного графіку та загальна вартість договору. Якщо додати до вартості по п.1.1 робіт календарного графіку (3 840,00грн.), вартість 1 (3 840,00грн.), 2 (3 840,00грн.) та 3 етапу робіт (3 840,00грн.) календарного графіку, то загальна вартість становитиме 15 3600 грн., а не 9600 грн. Тобто, або не вірно визначена вартість по п.1.1 робіт календарного графіку, або не вірно визначена вартість 1 етапу робіт, або не вірно визначена загальна вартість.
Враховуючи наведене, через те, що Ваша пропозиція не відповідала умовам та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вона була відхилена. Враховуючи підстави невідповідності Вашої пропозиції та наданого додаткового обґрунтування щодо причин невідповідності Вашої пропозиції, відсутні підстави для відміни рішення прийнятого уповноваженою особою, оформленого протоколом № СПЗ-243/4.
Варто зазначити, що рішення Уповноваженої особи ПАТ «Запоріжжяобленерго» під час розгляду пропозиції ПП «Землемір» не є упередженим чи завищеним та прийнято з дотриманням принципів публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
57a3fdc3dd0448448743bf44981fc6ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-003141-b.a5
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 17.11.2020 15:39
Дата подачі:
17.11.2020 15:39
Вирішення:
1. Відповідно до п.2.1. Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції:
для посадової особи або представника учасника закупівлі: оригінал або копія наказу та протокол/ виписки (витягу) з протоколу. У разі, якщо пропозиція та документи підписуються іншою посадовою особою (або представником) ніж керівник – додатково надається довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи (або представника) учасника на підписання даних документів.
Сполучник «ТА» означає, що повинно бути 2 документи.
Стаття 63 Господарського кодексу України визначає види та організаційні форми підприємств. Відповідно до частини першої цієї статті в Україні залежно від форм власності, передбачених законом, можуть діяти підприємства таких видів: приватне підприємство, що діє на основі приватної власності громадян чи суб’єкта господарювання (юридичної особи). На сьогодні закон, який регулює порядок створення та діяльності приватних підприємств, відсутній, такі підприємства діють на загальних підставах відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України. Управління приватним підприємством здійснює власник безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Для керівництва господарською діяльністю приватного підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства. У разі найму керівника підприємства з ним укладається договір (контракт), в якому визначаються строк найму, права, обов’язки і відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін.
Протокол – це документ, яким власник (власники) призначили (обрали) ту чи іншу особу керівником.
Наказ – це документ, який складається на підставі протоколу та визначає дату, коли саме особа, обрана керівником, приступила до виконання обов’язків керівника та на яких умовах.
Вами не надано протокол/ виписка (витяг) з протоколу, відтак пропозиція не відповідала умовам оголошення в цій частині.
Згідно п.2.7.2 Додатку 3 Учасник повинен надати кваліфікаційні сертифікати 2 інженерів-землевпорядників та інженера-геодезиста. (Якщо найманий працівник, то надати документ про працевлаштування працівника з відповідною кваліфікацією у юридичній особі, яка є учасником закупівлі). Тобто, встановлена вимога «надати документ про працевлаштування», а не інформацію про працевлаштування.
Відповідно до законодавства про працю укладення трудового договору оформлюється наказом про прийняття на роботу. Згідно зі ст. 48 КЗпП, основним документом про трудову діяльність працівника є трудова книжка, до якої заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві.
Довідка від 04.11.2020 №282/4, надана у складі пропозиції, не є документом про працевлаштування працівника, а є документом, в якому вказана інформація про працевлаштування працівника. На виконання вказаної вимоги необхідно надати або наказ про прийняття на роботу або про переведення на посаду, або виписку з трудової книжки або копію трудової книжки. Враховуючи наведене, надана Довідка від 04.11.2020 №282/4 не є належним документом про працевлаштування працівника.
Згідно п.3.3 проекту договору: Якщо при виконанні пункту 1.1 першого етапу робіт, зазначеного у Додатку №2 до цього Договору, Виконавцем буде встановлена недоцільність подальшого виконання робіт з розроблення проекту із землеустрою по конкретній земельній ділянці, Виконавець повинен зупинити проведення робіт по конкретній земельній ділянці та повідомити про це Замовника. Замовник протягом 5 днів з дати отримання такого повідомлення повинен прийняти рішення про доцільність подальшого виконання робіт. У разі прийняття Замовником рішення про недоцільність виконання робіт по конкретній земельній ділянці, Сторонами підписується акт прийому-передачі фактично виконаних робіт. У такому разі Виконавець зобов’язується повернути Замовнику отримані в якості попередньої оплати грошові кошти протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних робіт за виключенням вартості фактично виконаних робіт. Згідно Додатку №2 до договору п.1.1 1-го етапу робіт передбачає аналіз та перевірку об’єктів, зазначених у Додатку №4, на предмет можливості виконання робіт з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та укладення договорів оренди (сервітуту). З огляду на формулювання п.3.3 договору вартість п.1.1 1-го етапу робіт тарифікується окремо.
Крім того, у формі «Пропозиція» (Додаток 5 до оголошення) зазначена вартість робіт по одному об'єкту (по рядку): по п.1.1 робіт календарного графіку, по 1, 2 та 3 етапу робіт календарного графіку та загальна вартість договору. Якщо додати до вартості по п.1.1 робіт календарного графіку (3 840,00грн.), вартість 1 (3 840,00грн.), 2 (3 840,00грн.) та 3 етапу робіт (3 840,00грн.) календарного графіку, то загальна вартість становитиме 15 3600 грн., а не 9600 грн. Тобто, або не вірно визначена вартість по п.1.1 робіт календарного графіку, або не вірно визначена вартість 1 етапу робіт, або не вірно визначена загальна вартість.
Враховуючи наведене, через те, що Ваша пропозиція не відповідала умовам та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вона була відхилена. Враховуючи підстави невідповідності Вашої пропозиції та наданого додаткового обґрунтування щодо причин невідповідності Вашої пропозиції, відсутні підстави для відміни рішення прийнятого уповноваженою особою, оформленого протоколом № СПЗ-243/4.
Варто зазначити, що рішення Уповноваженої особи ПАТ «Запоріжжяобленерго» під час розгляду пропозиції ПП «Землемір» не є упередженим чи завищеним та прийнято з дотриманням принципів публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
cdbddd21eab141f4a8d65e78fb8653da
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-003141-b.a4
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 17.11.2020 15:27
Дата подачі:
17.11.2020 15:27
Вирішення:
1. Відповідно до п.2.1. Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції:
-для посадової особи або представника учасника закупівлі: оригінал або копія наказу та протокол/ виписки (витягу) з протоколу. У разі, якщо пропозиція та документи підписуються іншою посадовою особою (або представником) ніж керівник – додатково надається довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи (або представника) учасника на підписання даних документів.
Сполучник «ТА» означає, що повинно бути 2 документи.
Стаття 63 Господарського кодексу України визначає види та організаційні форми підприємств. Відповідно до частини першої цієї статті в Україні залежно від форм власності, передбачених законом, можуть діяти підприємства таких видів: приватне підприємство, що діє на основі приватної власності громадян чи суб’єкта господарювання (юридичної особи). На сьогодні закон, який регулює порядок створення та діяльності приватних підприємств, відсутній, такі підприємства діють на загальних підставах відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України. Управління приватним підприємством здійснює власник безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Для керівництва господарською діяльністю приватного підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства. У разі найму керівника підприємства з ним укладається договір (контракт), в якому визначаються строк найму, права, обов’язки і відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін.
Протокол – це документ, яким власник (власники) призначили (обрали) ту чи іншу особу керівником.
Наказ – це документ, який складається на підставі протоколу та визначає дату, коли саме особа, обрана керівником, приступила до виконання обов’язків керівника та на яких умовах.
Вами не надано протокол/ виписка (витяг) з протоколу, відтак пропозиція не відповідала умовам оголошення в цій частині.
Згідно п.2.7.2 Додатку 3 Учасник повинен надати кваліфікаційні сертифікати 2 інженерів-землевпорядників та інженера-геодезиста. (Якщо найманий працівник, то надати документ про працевлаштування працівника з відповідною кваліфікацією у юридичній особі, яка є учасником закупівлі). Тобто, встановлена вимога «надати документ про працевлаштування», а не інформацію про працевлаштування.
Відповідно до законодавства про працю укладення трудового договору оформлюється наказом про прийняття на роботу. Згідно зі ст. 48 КЗпП, основним документом про трудову діяльність працівника є трудова книжка, до якої заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві.
Довідка від 04.11.2020 №282/4, надана у складі пропозиції, не є документом про працевлаштування працівника, а є документом, в якому вказана інформація про працевлаштування працівника. На виконання вказаної вимоги необхідно надати або наказ про прийняття на роботу або про переведення на посаду, або виписку з трудової книжки або копію трудової книжки. Враховуючи наведене, надана Довідка від 04.11.2020 №282/4 не є належним документом про працевлаштування працівника.
Згідно п.3.3 проекту договору: Якщо при виконанні пункту 1.1 першого етапу робіт, зазначеного у Додатку №2 до цього Договору, Виконавцем буде встановлена недоцільність подальшого виконання робіт з розроблення проекту із землеустрою по конкретній земельній ділянці, Виконавець повинен зупинити проведення робіт по конкретній земельній ділянці та повідомити про це Замовника. Замовник протягом 5 днів з дати отримання такого повідомлення повинен прийняти рішення про доцільність подальшого виконання робіт. У разі прийняття Замовником рішення про недоцільність виконання робіт по конкретній земельній ділянці, Сторонами підписується акт прийому-передачі фактично виконаних робіт. У такому разі Виконавець зобов’язується повернути Замовнику отримані в якості попередньої оплати грошові кошти протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних робіт за виключенням вартості фактично виконаних робіт. Згідно Додатку №2 до договору п.1.1 1-го етапу робіт передбачає аналіз та перевірку об’єктів, зазначених у Додатку №4, на предмет можливості виконання робіт з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та укладення договорів оренди (сервітуту). З огляду на формулювання п.3.3 договору вартість п.1.1 1-го етапу робіт тарифікується окремо.
Крім того, у формі «Пропозиція» (Додаток 5 до оголошення) зазначена вартість робіт по одному об'єкту (по рядку): по п.1.1 робіт календарного графіку, по 1, 2 та 3 етапу робіт календарного графіку та загальна вартість договору. Якщо додати до вартості по п.1.1 робіт календарного графіку (3 840,00грн.), вартість 1 (3 840,00грн.), 2 (3 840,00грн.) та 3 етапу робіт (3 840,00грн.) календарного графіку, то загальна вартість становитиме 15 3600 грн., а не 9600 грн. Тобто, або не вірно визначена вартість по п.1.1 робіт календарного графіку, або не вірно визначена вартість 1 етапу робіт, або не вірно визначена загальна вартість.
Враховуючи наведене, через те, що Ваша пропозиція не відповідала умовам та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вона була відхилена. Враховуючи підстави невідповідності Вашої пропозиції та наданого додаткового обґрунтування щодо причин невідповідності Вашої пропозиції, відсутні підстави для відміни рішення прийнятого уповноваженою особою, оформленого протоколом № СПЗ-243/4.
Варто зазначити, що рішення Уповноваженої особи ПАТ «Запоріжжяобленерго» під час розгляду пропозиції ПП «Землемір» не є упередженим чи завищеним та прийнято з дотриманням принципів публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження
Номер:
8ce9fcec6a3a47b7b4a3518a3b975358
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-003141-b.a3
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 14:27
Опис причини скасування:
Не вірно подано оскарження.
Дата скасування:
17.11.2020 15:37
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження
Номер:
fa0be72fa23644bfa342580c6b46ee8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-003141-b.c2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 14:26
Опис причини скасування:
Не вірно подано оскарження.
Дата скасування:
17.11.2020 15:36
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження
Номер:
e0585e04a2e94dd3a27881f42ff11d83
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-003141-b.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження протоколу № СПЗ-243/4 від 13.11.2020 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 14:24
Опис причини скасування:
Не вірно подано оскарження.
Дата скасування:
17.11.2020 15:36