• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Благоустрій прибудинкової території (облаштування дитячого ігрового майданчика із здійсненням ремонту пішохідних доріжок біля нього) за адресою бульвар Шевченко, 12 м. Южноукраїнськ Миколаївської області

Торги відмінено

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2020 16:57 - 08.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ

Номер: 6d624a24b2c446ab9af23d2e59481ff5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-010347-a.b1
Назва: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
Протоколом № 124 від 17.11.2020 року тендерного комітету Замовника (Департаменту інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради) було відхилено тендерну пропозицію Фізичної особа-підприємця Дяченко Ніни Василівни з ціновою пропозицією 275 500 грн. по закупівлі - «Благоустрій прибудинкової території (облаштування дитячого ігрового майданчика із здійсненням ремонту пішохідних доріжок біля нього) за адресою бульвар Шевченко, 12 м. Южноукраїнськ Миколаївської області», та визначено переможцем процедури закупівлі наступну тендерну пропозицію ТОВ «УКРАВЕСТ». Однак, ФОП Дяченко Н.В., не погоджується з рішенням Замовника та вважає недостатньою, а по деяким пунктам навіть незаконною аргументацію щодо причин невідповідності тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В., виходячи з наступного: По-перше: відповідно до п.4.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовником не встановлено вимоги щодо надання довідки про залучення/не залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю! У вказаному пункті лише зазначається, що у разі залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Замовник перевірятиме таких субпідрядників/співвиконавців на відсутність підстав передбачених ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Так, правильне формулювання вимог в тендерній документації щодо залучення субпідрядників/співвиконавців, сформульовано в Листі - роз’ясненні Мінекономіки №3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року «Щодо застосування статті 17 Закону». Таким чином, висновок тендерного комітету Замовника, щодо наявності підстав передбачених ч.1 ст.17 Закону для відхилення тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В. суперечить вимогам чинного законодавства. По-друге: посилання Замовника на невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, на підставі не завантаження ФОП Дяченко Н.В., додатково в електронному вигляді файлу в форматі інформаційного блоку даних imd, не може вважатися суттєвою помилкою, оскільки Замовник не зазначив будь яких порушень в самій технічній специфікації щодо основних вимог виконання робіт, таких як технічні, функціональні та якісні характеристики предмету закупівлі, також Замовником не було зазначено порушень в об’ємах та переліку робіт! Крім того, ФОП Дяченко Н.В. міг би завантажити технічну специфікацію у форматі інформаційного блоку даних imd, при наданні Замовником 24 годин для виправлення недоліків, оскільки це лише додаткове завантаження цього ж документу, лише у іншому форматі, а сама тех. специфікація не змінювалась би. По-третє: Замовник в порушення вимог ч.16 ст.29 Закону не виконав свого обов’язку надати учаснику ФОП Дяченко Н.В., 24 години для виправлення невідповідності та /або документах, зокрема для надання довідки учасником про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічних договорів (оскільки всі аналог. договори були завантажені та відгуки замовників по ним) та довідки про ознайомлення та погодження з проектом договору (оскільки сам проект договору був підписаний учасником та завантажений) на підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника відповідно до ст.16 Закону. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Замовником порушені розумні строки розгляду та оцінки тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В., оскільки учасник був відхилений через 09 хвилин, після відхилення попереднього учасника. Враховуючи вказане, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дяченко Н.В. та рішення про визнання переможцем ТОВ «УКРАВЕСТ». У разі не задоволення нашої вимоги в термін до 26.11.2020 року, учасник ФОП Дяченко Н.В. буде змушений звернутися до Антимонопольного Комітету України. Зокрема з наголошенням на тому, що тендерна документація Замовника складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель: 1. порушення законодавства в частині складання тендерної документації: зокрема - тендерна документація складена частково за вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі», що вже не діє, - строки надання документів у тендерній документації не співпадають з додатком 2 ТД, - тендерна документація переповнена вимогами щодо надання гарантійних листів, довідок та інших документів, які мають містити інформацію та твердження, що не створюють додаткової цінності тендерній пропозиції! 2. порушення законодавства в частині розгляду та відхилення замовником тендерної пропозиції. Як наслідок, дії Замовника призвели до порушення основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону. Таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Технічно неможливо задовільнити вимогу
Статус вимоги: Відхилено