-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
„Будівництво та влаштування спортивно ігрового майданчика з елементами спортивного комплексу для вуличних тренувань (Street workout) в смт Великий Березний по вул. Івана Рогачаˮ –ДК 021:2015 – 45212000-6 „Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанівˮ
відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"
Завершена
271 094.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 355.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 355.47 UAH
Період оскарження:
27.10.2020 16:48 - 02.11.2020 17:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про скасування рішення про визнання переможцем
Номер:
f4888ba4a598448eb952c1081385f08c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-005490-c.c1
Назва:
Вимога про скасування рішення про визнання переможцем
Вимога:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
________Керецман Мирослав Іванович
Вих. №19/11
від 06 листопада 2020 року
Замовнику Великоберезнянській
селищній раді Великоберезнянського району Закарпатської області
Фізичної особи-підприємця
Керецман Мирослава Івановича
Вул. Комарова, 16/6, смт. Великий Березний, 89000
РНОКПП 2407617315
ВИМОГА (Скарга)
Замовником Великоберезнянською селищною радою опубліковано на офіційному веб-сайті «Прозорро» оголошення про проведення спрощеної публічної закупівлі № UA-2020-10-27-005490-c „Будівництво та влаштування спортивно ігрового майданчика з елементами спортивного комплексу для вуличних тренувань (Street workout) в смт Великий Березний по вул. Івана Рогачаˮ –ДК 021:2015 – 45212000-6 „Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанівˮ
За результатами розгляду поданих пропозицій, уповноваженою особою Замовника обрано переможця аукціону – ФОП Крайниковець В.Ю., цінова пропозиція якого менша на 100,00 грн., ніж пропозиція скаржника.
Скаржник ФОП Керецман М.І. вважає, що прийняте уповноваженою особою замовника рішення про визнання переможцем фізичної особи-підприємця Крайниковець В.Ю. є таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а дії уповноваженої особи такими, що суперечать чинному законодавству.
Відповідно до п.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично (п. 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Згідно п.13 ст. 14 Закону України «Про публічної закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо :
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Документи, подані Учасником ФОП Крайниковець В.Ю. у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації, внаслідок чого його тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.1ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наведене нижче.
По-перше,
П. 6 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовником встановлено кваліфікаційну вимогу до учасника, зокрема - необхідність подання у складі тендерної документації довідки у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі згідно встановленої форми.
Учасником ФОП Крайниковець В.Ю. у складі тендерної пропозиції подано Довідку без номеру та без дати, що містить інформацію про виконання ним аналогічного договору.
Згідно зазначеної довідки та аналогічного договору, наданого переможцем у складі тендерної документації, предметом договору є поставка конструкцій та їх частин – ДК 021:2015 – 44210000-5. Відповідно до оголошення про публічної закупівлі № UA-2020-10-27-005490-c „Будівництво та влаштування спортивно ігрового майданчика з елементами спортивного комплексу для вуличних тренувань (Street workout) в смт Великий Березний по вул. Івана Рогачаˮ предметом закупівлі є ДК 021:2015 – 45212000-6 „Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанівˮ
Згідно п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, предмет публічної закупівлі „Будівництво та влаштування спортивно ігрового майданчика з елементами спортивного комплексу для вуличних тренувань (Street workout) в смт Великий Березний по вул. Івана Рогачаˮ відноситься до Розділу 44000000-0 КОНСТРУКЦІЇ ТА КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ; ДОПОМІЖНА БУДІВЕЛЬНА ПРОДУКЦІЯ (КРІМ ЕЛЕКТРОАПАРАТУРИ). Предмет публічної закупівлі, який вказаний учасником ФОП Крайниковець В.Ю. у поданому ним аналогічному договорі відноситься до розділу 45000000-7 «БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ». Тобто, предмет закупівлі з поставки будівельних конструкцій не є аналогічний предмету даної публічної закупівлі.
Про невідповідність поданого переможцем договору та інформації про виконання аналогічних договорів предмету даної публічної закупівлі свідчить також наступне.
Розділ ІІІ Цивільного кодексу України містить поділ договірних зобов’язань за їх видами, зокрема: договір поставки (яким є договір, наданий переможцем на підтвердження виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі) є різновидом договору купівлі-продажу та регулюється ст. 712 глави 54 Цивільного кодексу України, а договір підряду, який укладається за результатами проведення публічної закупівлі № UA-2020-10-27-005490-c „Будівництво та влаштування спортивно ігрового майданчика з елементами спортивного комплексу для вуличних тренувань (Street workout) в смт Великий Березний по вул. Івана Рогачаˮ, регулюється главою 61 Цивільного кодексу України.
Таким чином, у довідці, наданій учасником ФОП Крайниковець В.Ю. про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, відсутня інформація про виконання останнім АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ З АНАЛОГІЧНИМ ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, що не відповідає п.6 Додатку 2 до оголошення про проведення публічної закупівлі.
По-друге,
П. 4 Додатку № 2 до оголошення передбачено, що учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (обов’язкова наявність виконроба та інженера-кошторисника), а також встановлено форму такої довідки.
Учасником ФОП Крайниковець В.Ю. у складі тендерної пропозиції надано довідку (без номера та без дати) про працівників, яких планується залучити до виконання робіт. Слід зауважити, що форма довідки, яка надана учасником ФОП Крайницовець В.Ю., про наявність працівників не відповідає формі довідки, встановленою уповноваженою особою Замовника та розміщеною у додатку № 2 до оголошення.
Крім того, у наданій переможцем довідці про працівників відсутня посада виконроба. Згідно Класифікатора професій ДК 003:2010 виконавець робіт (виконроб) є окремою посадою та має окремий код КП.
Таким чином, учасник ФОП Крайниковець В.Ю. не підтвердив наявність виконроба, необхідного для виконання робіт згідно предмету закупівлі.
По-третє,
Згідно п. 17 Оголошення про проведення публічної закупівлі, під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг та “Про електронні довірчі послуги”.
Пропозиція повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) уповноваженої особи Учасника.
Документи, які подає Учасник у складі пропозиції не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Створення електронного документу завершується накладенням електронного підпису ( ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Згідно ст. 7 Закону, оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Отже, виходячи з наведеного вище, копії документів, які створені не у вигляді електронних документів у відповідності до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», повинні бути засвідчені підписом особи учасника.
Однак, всупереч вимогам, вказаним Замовником в оголошенні про проведення публічної закупівлі, учасником ФОП Крайниковець В.Ю. у складі тендерної пропозиції подано:
- Копію сертифікату відповідності продукції ТОВ «АксСістем» серії ВВ № 017206;
- Копію диплома інженера-будівельника;
- Копію сертифікату інженера-проектувальника;
- Копію виписки з ЄДРПОУ,
без підпису уповноваженої особи Учасника.
Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 затверджено Національний стандарт України “Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2003. Пункт 5.27 даного стандарту зазначає, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів “Згідно з оригіналом”, назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
Відтак, зазначені вище копії документів, які подані переможцем ФОП Крайниковець В.Ю. не посвідчені належним чином, не відповідають вимогам п. 17 Оголошення про проведення публічної закупівлі, та, як наслідок, повинні бути відхилені уповноваженою особою Замовника на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, на підставі наведеного вище, ВИМАГАЮ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду
2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника Великоберезнянської селищної ради про визначення переможцем найбільш економічно вигідної ціни за результатами спрощеної закупівлі, яка становить 205 900,00 грн.без ПДВ,згідно з предметом закупівлі UA-2020-10-27-005490-c, код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 45212000-6 „Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанівˮ „Будівництво та влаштування спортивно ігрового майданчика з елементами спортивного комплексу для вуличних тренувань (Street workout) в смт Великий Березний по вул. Івана Рогачаˮ, за адресою: Закарпатська обл., смт. Великий Березний, вул. Івана Рогача, учасника торгів - ФОП Крайниковець В.Ю., що оформлено протоколом № 49 від 06.11.2020 року;
3. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника Великоберезнянської селищної ради про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі, що оформлено протоколом № 49 від 06.11.2020 року;
4. Прийняти рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 45212000-6 „Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанівˮ „Будівництво та влаштування спортивно ігрового майданчика з елементами спортивного комплексу для вуличних тренувань (Street workout) в смт Великий Березний по вул. Івана Рогачаˮ, за адресою: Закарпатська обл., смт. Великий Березний, вул. Івана Рогача, учасника торгів – ФОП Керецман М.І.
ФОП ________________М.І.Керецман
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 06.11.2020 16:08
- Протокол №50.PDF 10.11.2020 15:27
Дата подачі:
06.11.2020 16:08
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
10.11.2020 15:27