• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Гідравлічні домкрати

Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – 49038, м. Дніпро, проспект Д.Яворницького, 108 структурний підрозділ "Дніпровська дирекція залізничних перевезень" регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – Поставка товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом 15 робочих днів з моменту направлення письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання Товару, але не пізніше 31.12.2020 р. у разі направлення письмової рознарядки від ПОКУПЦЯ після 15.12.2020 р Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ

Торги не відбулися

186 900.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 869.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2020 15:26 - 23.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення невідповідностей в тендерній документації

Номер: f8ef9365fa864aac85be9b2d0eeb2655
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-004407-c.a1
Назва: Усунення невідповідностей в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації виявлено невідповідності: 1) У пункті 10 Оголошення про проведення відкритих торгів зазначено "Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – Поставка товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом 15 робочих днів з моменту направлення письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання Товару, але не пізніше 31.12.2020 р. у разі направлення письмової рознарядки від ПОКУПЦЯ після 15.12.2020 р." Однак, згідно інформації, зазначеній на електронному майданчику, термін прийому пропозицій - до 27.11.2020, аукціон очікується 04.01.2021, 13:23, у зв'язку з чим, поставка товару не пізніше 31.1.2020 року є неможливою. Вказана інформація міститься також і в Додатку 1 ТД, Додатку 3 ТД. 2) В проекті договору про закупівлю (Додаток 4ТД) міститься невірна інформація, а саме "Цей договір укладений згідно повідомлення про намір укласти договір по переговорній процедурі № ЦБД ______________, на електронному торгівельному майданчику Smarttender.biz № __________, повідомлення про намір укласти договір від _____2020 року." В п.6.2 проекту договору невірно вказано строки поставки товару. У зв'язку з тим, що Замовник вказує на необхідність завантаження у складі тендерної пропозиції підписаного проекту договору про закупівлю, вважаємо за доцільне звернутися до Замовника з питанням щодо внесення змін до ТД з врахуванням вищевикладеного. Додатково зазначаємо, що у Додатку 3 ТД встановлено, "документи, які підтверджують якість і відповідність продукції", зокрема, п.7 - Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, або копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004. Зазначені документи повинні бути дійсними станом на дату розкриття конкурсних торгів". Замовник не обгрунтував необхідності встановлення у Документації наведеної вище умови. Статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Згідно з ч.3 ст.5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4. ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначена позиція підтверджується практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. На підставі вищевикладеного, просимо Замовника усунути зазначені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документії по зазначеній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Системою заплановано проведення аукціону на 04.01.2020. На проведення пре-кваліфікації учасників дається 20 робочих днів. Замовник зацікавлен у найкоротші терміни провести пре-кваліфікацію. В такому випадку дата проведення аукціону буде перенесена, що дасть можливість виконати умови договору в повному обсязі. Закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів, посилання в Додатку 4 до тендерної документації на переговорну процедуру є помилковою, до тендерноїї документації будуть внесені відповідні зміни Щодо пункту 7 Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким підтвердженням є сертифікація системи на відповідність вимогам стандарту ISO 14001. Наявність сертифікату є доказом того, що підприємство оцінює свій влив на довкілля, дбає про мінімізацію негативного ефекту та дотримується вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено