-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Одеської загальноосвітньої школи № 16 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеській області за адресою: м. Одеса, вул. Пироговська, 25 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Капітальний ремонт Одеської загальноосвітньої школи № 16 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеській області за адресою: м. Одеса, вул. Пироговська, 25 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2020 15:11 - 03.11.2020 18:00
Вимога
Відхилено
Не можливо провести огляд об'єкту! Вимога надати можливість або скасувати таку вимогу Замовника.
Номер:
6e078889552241b9bb447b99da9acbd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-002389-b.c6
Назва:
Не можливо провести огляд об'єкту!
Вимога надати можливість або скасувати таку вимогу Замовника.
Вимога:
Шановний замовник, виконуючи вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-10-27-002389-b, бажаємо дізнатися про місце, дату та час, коли можливо відвідати об’єкт для ознайомлення та підписання відповідного акту з керівником замовника. За контактним номером телефону: +380487069772, який вказано на сайті prozzoro.gov.ua, нам було повідомлено, що уповноважена особа Ірина Сафронова знаходиться на лікарняному. Тому надати нам змогу ознайомитись з об’єктом за її відсутності не має можливості. Зазначене стверджує, що замовник навмисно намагається ввести учасника в оману, позбавити його законного права взяти участь у публічних закупівлях. Що є безумовним порушенням усіх шести принципів публічної закупівлі, що передбачені ст. 5 ЗУ № 922-VIII від 2016 р. З огляду на наведене, вимагаємо негайно оприлюднити інформацію стосовно місця, дати та часу ознайомлення з об’єктом, а також інформацію про керівника замовника та його контактний номер телефону для підписання відповідного акту. У іншому випадку, якщо такої можливості у Замовника немає, зокрема з у зв'язку з хворобою уповноваженої особи чи обмежувальними заходами спрямованими на попередження епідемії короновірусу, вимагаємо відмінити вказану вимогу щодо обов'язкового огляду об'єкту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2020 16:29
Вирішення:
Шановний учасник, для ознайомлення з об’єктом та складання відповідного акта обстеження, підписаний керівником замовника робіт, учасником торгів та замовником торгів, ви повинні відвідати об’єкт за вказаною адресою в оголошенні в робочий час з 8:00 до 17:00 при попередній згоді з керівником навчального закладу (додаткова інформація щодо контактних даних є на офіційному сайті Одеської загальноосвітньої школи № 16 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області).
Після ознайомлення з об’єктом потрібно передати акт на підписання замовнику торгів. Сафронова Ірина Русланівна офіційно не знаходиться на лікарняному та могла бути відсутньою на робочому місці, а не на роботі, тому вважаю за необхідне при відвідуванні навчального закладу та передачі акту обстеження на підписання, надіслати його замовнику торгів за вказаною адресою в оголошенні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА на усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"!
Номер:
19b835df2b344f799ca3cd9dc684f64d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-002389-b.c5
Назва:
ВИМОГА на усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"!
Вимога:
Шановний замовник ваша відповідь на вимогу від 29.10.2020 р. щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-10-27-002389-b (надалі по тексту – оголошення) не вирішує проблему, що нами оскаржується, та порушує як інтереси учасника, так і принципи публічної закупівлі. Тому, наша вимога стосовно внесення змін до тендерної пропозиції за вказаним оголошенням, в частині внесення зміни до оголошення, шляхом надання специфікації з існуючого проекту кошторисної документації з технічними характеристиками обладнання з позначкою "або еквівалент", залишається актуальною з наступних підстав.
Так, в поданому оголошенні, в додатку 1 до нього, міститься вимога про ознайомлення учасника «з об’єктом перед процедурою подання пропозицій» , за результатами якої повинен бути складений та підписаний відповідний акт між замовником та учасником. Постає питання, навіщо замовник ускладнює умови закупівлі, якщо жодним діючим нормативно-правовими актом, що регламентує проведення закупівлі, - не передбачена вищевказана вимога.
Дійсно, законом не забороняється проводити огляд об’єкту, але, по-перше, саме формулювання «огляд об’єкту» не передбачає ознайомлення з проектною документацією; по-друге, за відсутності технічної специфікації у складі оголошення, це ускладнює та затягує для учасника процедуру та час прорахунку вартості робіт (послуг) по предмету закупівлі; по-третє, без ваших додаткових пояснень, як замовника, у відповідях на наші запитання, не можливо було зрозуміти , що «огляд об’єкту » може включати ознайомлення із специфікацією проекту. Наведене підтверджує можливість замовника маніпулювати трактуваннями в оголошенні, надаючи переваги тому чи іншому учаснику. Одному відмовити в ознайомленні з проектом, іншому дозволити. Зазначене порушує принципи проведення публічних закупівель, визначені статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 2016 р. (із змінами), далі - ЗУ № 922-VIII від 2016 р.
І останнє та саме головне. Не надання Замовником у складі оголошення технічної специфікації з технічними та іншими характеристиками кожної окремої одиниці обладнання (технічна специфікація з проектної документації) – це пряме порушення чітких норми Закону, а саме:
- порушення пункту 33 частини 1 статті 1 ЗУ № 922-VIII від 2016 р., що визначає: «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги»;
- порушення пункту 3 частини 3 статті 14 ЗУ № 922-VIII від 2016 р., що визначає: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: …
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.»;
- порушення статті 23. 14 ЗУ № 922-VIII від 2016 р., зокрема: «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).».
Також нагадуємо вам, що приписами Постанови КМУ від 11.05.2011 р.
№ 560 Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, норми ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, п. 13.2 ч. 4 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України № 45 від 16.05.2011, ч.1 ст. 877 ЦК України, - якими визначено, що проектна-кошторисна документація є невід’ємною частиною до договору підряду. Проектно-кошторисна документація розробляється з максимальною деталізацією, (специфікація обладнання, що визначає кількісні та технічні характеристики обладнання) необхідною для достовірного визначення кошторисної вартості будівництва, що дозволить реалізувати проект будівництва за цією вартістю. Учасник (переможець публічної закупівлі) зобов’язаний виконати будівельні роботи згідно із проектно-кошторисною документацією, тому як саме підрядник несе повну відповідальність у разі виявлення, уповноваженим органом в ході перевірки, невідповідності обсягів і якості виконання робіт проектно-кошторисній документації та зобов'язаний відшкодувати замовнику суму завищень та завданих збитків в повному обсязі (ст. 322 ГК України).
Також, звертаємо вашу увагу, що ДБН В.1.1.7-2002 Захист від пожежі. Пожежна безпека об’єктів будівництва втратив чинність 01.06.2017 р. на підставі ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва.
В п. 1.1. додатку №2 зазначена вимога про надання сертифікату ДСТУ ISO з двома відмінними формулюваннями. Необхідно виправити помилку, адже дана вимога може бути невірно розтлумачена учасником, що негативно відобразиться на умовах участі в закупівлі для нього.
З огляду на наведене, керуючись принципами закупівель та на підставі ст.ст 3, 5, 14, п. 33 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922, ст. ст. 231, 231 КК України, ст.322 ГК, -
ВИМАГАЄМО:
- внести зміни до тендерної пропозиції оголошення з проведення публічної закупівлі № UA-2020-10-27-002389-b, шляхом надання технічної специфікації з існуючої проектної документації з технічними та іншими характеристиками обладнання, з позначкою "або еквівалент";
- обов’язкову вимогу, вказану в додатку 1 тендерної пропозиції оголошення з проведення публічної закупівлі № UA-2020-10-27-002389-b, в редакції «ознайомлення з об’єктом перед процедурою подання пропозицій є обов’язковим, за результатами ознайомлення складається відповідний акт…» - відмінити, як таку, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель;
- виправити помилку в найменуванні сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, замість поточної редакції викласти в наступній: «ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю»;
- виправити помилку, в тексті тендерної пропозиції замість ДБН В.1.1.-7-2002 прописати ДБН В.1.1.7-2016, на підставі втрати чинності першим.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2020 15:40
Вирішення:
Шановний учасник, дякуємо за звернення, до Оголошення буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень законодавства
Номер:
1e1732efd4cb45ac9b1c2c89303dac82
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-002389-b.c4
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства
Вимога:
В п. 1.3 додатку 2 до Оголошення закупівлі вказана вимога про надання аналогічних договорів з актами про приймання - передач робіт. Але жодного згадування про право учасника не вказувати чи заретушувати конфіденційну інформацію та інформацію, що складає комерційну таємницю.
Ст. 505 ЦК України визначає, що комерційна таємниця підприємства — це секретна інформація, яка загалом чи в будь-якій формі є недоступною для осіб, які мають доступ до того виду інформації, до якого вона належить. Такі відомості мають комерційну цінність, а особа, яка контролює їх, може вживати заходів щодо забезпечення секретності.
До переліку відомостей, які складають комерційну таємницю підприємства відносяться контракти, умови конфіденційності, які встановлені в угодах та контрактах, включно з цінами, відомостями про докладне розшифрування ліцензій при їхній купівлі-продажу, особливі умови договорів тощо; партнери, списки посередників, партнерів, спонсорів, клієнтів, постачальників, споживачів, відомості про комерційні зв’язки, картки клієнтів, місця закупівлі товарів та інші аспекти партнерських взаємовідносин; ціни, методи розрахунку конкурентних цін, порівняльні розрахунки економічної ефективності, внутрішні прейскуранти та тарифи, знижки, ринкові ціни, відомості про розрахунок та обґрунтування угод, ін.. Відповідальність за розповсюдження комерційної таємниці визначається поняття розголошення, окреслюється порядком проведення розслідування та мірою відповідальності, передбаченою ст. ст. 231 та 232 КК України.
Отже, заради збереження честі та ділової репутації партнерів учасника, виконання законодавства та для запобігання правопорушення у майбутньому ВИМАГАЄМО прописати зміни до зазначеного пункту Оголошення, шляхом викладення зазначеної вимоги з вказівкою на можливість не вказувати чи заретушувати у аналогічних договорах (актах) конфіденційну інформацію та інформацію, що становить комерційну таємницю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2020 20:13
Вирішення:
Шановний Учаснику, що Вашої вимоги, повідомляємо наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ст. 505 ЦК України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці".
Зазначена постанова Кабінету Міністрів України N 611 від 09.08.93 р. сьогодні не відповідає вимогам ч. 2 ст. 505 ЦК України, оскільки відомості, які не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, повинні визначатися не підзаконним нормативно-правовим актом, а законом, якого, однак, в Україні поки що не прийнято.
Тому, якщо документи, надання яких передбачено умовами Оголошення, на підприємстві відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю.
Рішенням Уповноваженої особи буде внесено відповідні зміни до Оголошення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА на усунення порушень законодавства про публічні закупівлі та дискримінаційні вимоги замовника
Номер:
152998c2ad99451fb9deb231819fc450
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-002389-b.c3
Назва:
ВИМОГА на усунення порушень законодавства про публічні закупівлі та дискримінаційні вимоги замовника
Вимога:
ВИМОГА на усунення порушень законодавства про публічні закупівлі та дискримінаційні вимоги замовника.
Встановлена в додатку 1 до Оголошення вимога, про проведення робот згідно предмету закупівлі на основі наступних нормативно-правових актів: ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення.Ч.14. ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва ДБН В.2.2-9:2018 Громадські будинки та споруди. Основні положення ДБН В.1.1.7-2002. Захист від пожежі. Пожежна безпека об'єктів будівництва. Відповідно до приписів норми ДБН А.2.2-3-2014, монтаж проводиться на підставі попередньо розробленої проектної документації, що пройшла експертизу, відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою КМУ від 11.05.2011 року № 560. Згідно п.13.2 ч. 4 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16.05.2011, - проектна документація розробляється з максимальною деталізацією, (специфікація обладнання, що визначає кількісні та технічні характеристики обладнання) необхідною для достовірного визначення кошторисної вартості будівництва, що дозволить реалізувати проект будівництва за цією вартістю. Аналогію зазначеної норми відображено в ч.1 ст. 877 ЦК України, «Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт.» Проектна документація є невід’ємною частиною до договору підряду. Виконання учасником (переможцем) робіт згідно об’єкту закупівлі на підставі договору підряду, але без дотримання вимог проектної документації (за недосягнення проектної потужності, інших запроектованих показників тощо), - тягне за собою відповідальність, передбаченою ЦК України, ГК України, КК України. Звертаю Вашу увагу, що саме підрядник несе повну відповідальність у разі виявлення, уповноваженим органом в ході перевірки, невідповідності обсягів і якості виконання робіт проектно-кошторисній документації та зобов'язаний відшкодувати замовнику суму завищень та завданих збитків в повному обсязі (ст. 322 ГК України). Пунктом 1 частини 3 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922, в поточній редакції станом на 15.08.2020 р., (надалі – ЗУ № 922) визначено, що основним критерієм при виборі переможця у закупівлях є найбільш економічно вигідна пропозиція, отже для повноцінної, конкурентної участі у закупівлі учасник повинен прорахувати економічну доцільність та надати найбільш економічно вигідну пропозицію, відштовхуючись від вартості обладнання та робіт. Вартість обладнання залежить не тільки від кількісних та якісних, але й, в першу чергу, від його технічних характеристик. Не надання замовником в Оголошенні з публічної закупівлі № UA-2020-10-27-002389-b - технічної специфікації у розумінні п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ № 922, унеможливлює прорахунок вартості обладнання та робіт для надання цінової пропозиції та порушує, тим самим, один із основних принципів здійснення публічних закупівель - недискримінацію учасників. Адже, наприклад, потенційний учасник, що виконував проектування вказаної системи, згідно предмету закупівлі, володіє повною специфікацією обладнання з усіма його технічними характеристиками, що є частиною проектної документації, а інші учасники - ні. Згідно ч.4 статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на наведене, керуючись принципами закупівель та на підставі ст.ст 3, 5, 14, п. 33 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922, ВИМАГАЄМО: внести зміни до ТД до Оголошення з публічної закупівлі № UA-2020-10-27-002389-b, шляхом надання специфікації з існуючої проектної документації з технічними характеристиками обладнання з позначкою "або еквівалент
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2020 19:54
Вирішення:
Шановний учасник, в додатку № 1 до Оголошення встановлена вимога про ознайомлення з об’єктом перед процедурою подання пропозицій, що є обов’язковим, де Учасник може ознайомитися з розробленою проектною документацією, яка пройшла експертизу, відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою КМУ від 11.05.2011 року № 560.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.11.2020 13:59
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА на усунення порушень законодавства про публічні закупівлі та дискримінаційні вимоги замовника.
Номер:
3d7efc628e924e1eb3b6b459e8924233
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-002389-b.c2
Назва:
ВИМОГА на усунення порушень законодавства про публічні закупівлі та дискримінаційні вимоги замовника.
Вимога:
Встановлена в додатку 1 до Оголошення вимога, про проведення робот згідно предмету закупівлі на основі наступних нормативно-правових актів:
ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту
ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення.Ч.14.
ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво
ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва
ДБН В.2.2-9:2018 Громадські будинки та споруди. Основні положення
ДБН В.1.1.7-2002. Захист від пожежі. Пожежна безпека об'єктів будівництва.
Відповідно до приписів норми ДБН А.2.2-3-2014, монтаж проводиться на підставі попередньо розробленої проектної документації, що пройшла експертизу, відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою КМУ від 11.05.2011 року № 560.
Згідно п.13.2 ч. 4 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16.05.2011, - проектна документація розробляється з максимальною деталізацією, (специфікація обладнання, що визначає кількісні та технічні характеристики обладнання) необхідною для достовірного визначення кошторисної вартості будівництва, що дозволить реалізувати проект будівництва за цією вартістю.
Аналогію зазначеної норми відображено в ч.1 ст. 877 ЦК України, «Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт.»
Проектна документація є невід’ємною частиною до договору підряду. Виконання учасником (переможцем) робіт згідно об’єкту закупівлі на підставі договору підряду, але без дотримання вимог проектної документації (за недосягнення проектної потужності, інших запроектованих показників тощо), - тягне за собою відповідальність, передбаченою ЦК України, ГК України, КК України.
Звертаю Вашу увагу, що саме підрядник несе повну відповідальність у разі виявлення, уповноваженим органом в ході перевірки, невідповідності обсягів і якості виконання робіт проектно-кошторисній документації та зобов'язаний відшкодувати замовнику суму завищень та завданих збитків в повному обсязі (ст. 322 ГК України).
Пунктом 1 частини 3 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922, в поточній редакції станом на 15.08.2020 р., (надалі – ЗУ № 922) визначено, що основним критерієм при виборі переможця у закупівлях є найбільш економічно вигідна пропозиція, отже для повноцінної, конкурентної участі у закупівлі учасник повинен прорахувати економічну доцільність та надати найбільш економічно вигідну пропозицію, відштовхуючись від вартості обладнання та робіт. Вартість обладнання залежить не тільки від кількісних та якісних, але й, в першу чергу, від його технічних характеристик.
Не надання замовником в Оголошенні з публічної закупівлі № UA-2020-10-27-002389-b - технічної специфікації у розумінні п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ № 922, унеможливлює прорахунок вартості обладнання та робіт для надання цінової пропозиції та порушує, тим самим, один із основних принципів здійснення публічних закупівель - недискримінацію учасників. Адже, наприклад, потенційний учасник, що виконував проектування вказаної системи, згідно предмету закупівлі, володіє повною специфікацією обладнання з усіма його технічними характеристиками, що є частиною проектної документації, а інші учасники - ні.
Згідно ч.4 статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на наведене, керуючись принципами закупівель та на підставі ст.ст 3, 5, 14, п. 33 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922,
ВИМАГАЄМО:
внести зміни до ТД до Оголошення з публічної закупівлі № UA-2020-10-27-002389-b, шляхом надання специфікації з існуючого проекту кошторисної документації з технічними характеристиками обладнання з позначкою "або еквівалент".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2020 19:50
Опис причини скасування:
описка
Дата скасування:
28.10.2020 19:52
Вимога
Відхилено
Видалити вимоги, які не передбачені законодавством України в обовязковому порядку
Номер:
a494b1d4750842f39c393531789f98bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-27-002389-b.a1
Назва:
Видалити вимоги, які не передбачені законодавством України в обовязковому порядку
Вимога:
На підставі якого пункту або положення нормативно-правового акту в Україні вимагається обовязково мати Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» у сфері діяльності: монтаж, технічне обслуговування засобів і систем протипожежного захисту та Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» у сфері діяльності: монтаж, технічне обслуговування засобів і систем протипожежного захисту електромонтажних робіт. Субєкту господарювання, який має ліцензію ДСНС України за належністю? Всі субєкти господарювання повинні бути в однакових умовах!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2020 19:46
Вирішення:
Шановний учасник, враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ"від 31.12 2015 року № 221 міжнародний стандарт ІSO 9001 : 2015 "Системи управління якістю. Вимоги" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника щодо надання у складі пропозиції учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника - міжнародним та національним стандартам якості.
Статус вимоги:
Відхилено