• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Придбання комплектів дидактики для навчальних закладів). 39162110-9 Навчальне приладдя

Завершена

132 036.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 320.36 UAH
Період оскарження: 27.10.2020 14:44 - 02.11.2020 15:00
Вимога
Відхилено

Вимога на рішення про відхилення учасника закупівлі

Номер: 92ea64dd870944f0bb6b98c659cb3212
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-007255-a.c1
Назва: Вимога на рішення про відхилення учасника закупівлі
Вимога:
Рішенням уповноваженої особи про відхилення учасника закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Придбання комплектів дидактики для навчальних закладів) оформлене протоколом №24 від 12.11.2020 року ФОП Постюк Сергій Анатолійович відхилено з підстав невідповідності вимогам тендерної документації та ч.2 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме що учасник не надав копію дійсної протягом дії тендерної пропозиції декларацію про відповідність даного товару технічному регламенту безпечності іграшок, видану уповноваженим органом. Вважаю дану причину відхилення пропозиції ФОП Постюк Сергій Анатолійович безпідставною та такою, що не відповідає положенням чинного законодавства, виходячи з наступного: Відповідно до вимог зазначених у Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-10-27-007255-a, замовником вимагалось надання учасниками копії дійсної протягом строку дії тендерної пропозиції декларації про відповідність даного товару технічному регламенту безпечності іграшок, видану уповноваженим органом. ФОП Постюк С.А. щодо зазначеної вимоги надано роз’яснюючи довідку, згідно якої повідомлено що у відповідності до положень ЗУ Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та втратою чинності Декрету КМУ «Про стандартизацію і специфікацію» та «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 01.02.2005 року №28, продукція, а саме засоби навчання, дидактичні матеріали та інше (згідно наказу) обов’язковій сертифікації не підлягає. Також зазначено, що вироби , призначені у використання для освітніх цілей у навчальних закладах під наглядом дорослих (зокрема наукове обладнання) не підлягає обов’язковому декларуванню, так як Телурій – це демонстраційне обладнання , а саме механізм , що використовується для демонстрації руху землі навколо Сонця і пов’язаних з цим рухом явищ і не являється іграшкою. В зв’язку з чим учасником не надається декларація про відповідність даного товару технічному регламенту безпечності іграшок видану уповноваженим органом. Таким чином, щодо ненадання декларації про невідповідність, мною було надано роз’яснюючи довідку, що зазначений перелік продукції не підлягає обов’язковому декларуванню, згідно чинного законодавства. Відповідно до положень ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так, вимога про надання декларації про відповідність даного товару технічному регламенту безпечності іграшок, видану уповноваженим органом, являється дискримінаційною, так як згідно чинного законодавства її наявність у учасника не являється обов’язковою і відхилення пропозиції із цих підстав є протиправним. Враховуючи викладене, у відповідності до ч.3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаю надати роз’яснення щодо підстав відхилення пропозиції ФОП Постюк Сергія Анатолійовича, а також скасувати рішення уповноваженої особи про відхилення учасника закупівлі UA-2020-10-27-007255-a оформлене протоколом №24 від 12.11.2020 року та визнати ФОП Постюка Сергія Анатолійовича переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На вашу вимогу повідомляю про наступне: Пропозиція була відхилена правомірно, тендерна пропозиція не відповідала умовам зазначеним Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо предмета закупівлі. Публічні закупівлі здійснюються відповідно до встановлених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів, котрі передбачають поряд із принципом недискримінації учасників також і максимальну економію та ефективність проведення закупівель. У зв’язку із цим, на підставі положень вказаного закону, уповноважена особа розробляє, затверджує та оприлюднює оголошення про проведення спрощеної закупівлі під час проведення конкретної закупівлі, у якій зазначає єдині для всіх учасників закупівлі кваліфікаційні критерії, вимоги та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 14 даного Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі поряд із обов’язковою інформацією, може міститися також інша інформація, яку замовник вважає за потрібне до неї включити. Відповідно до пункту п.п 3 п.3 статті 14 Закону про публічні закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі повинне обов’язково містити, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник має право вимагати від учасників закупівлі документ про якість незалежно від того, підлягає відповідний товар, робота, послуга обов’язковій оцінці відповідності чи ні. Згідно ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документом про відповідність є декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Замовник бажає придбавати товари, роботи та послуги виключно належної якості, а якщо не догледить і прийме придбане не належної якості, то ризикує отримати звинувачення в розтраті державних коштів. Замовник зазначив в Додаток № 1 – Технічна специфікація вимоги до Оголошення UA-2020-10-27-007255-a щоб бути точно впевненим в якості запропонованого товару, оскільки в основному саме наявність в Учасника документів якості (висновків ДСЕЕ, декларації про відповідність, звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) є запорукою того, що Замовнику поставлять товари, роботи та послуги відповідної якості. Крім того, вимоги Замовника щодо якості має на меті зменшити до мінімуму імовірність постачання неякісних товарів, робіт та послуг, а також поставки товару не в повному обсязі чи невчасно з надуманих причин. Таким чином, вимоги декларації про відповідність є такими, що не заборонені законом (законні) та такими, що не перешкоджають конкуренції та забезпечують Замовнику отримати продукцію (товари) належної якості. Якщо Скаржник хотів би поставити продукцію, якою є предмет закупівлі Замовнику він: 1. Міг звернутися за роз’ясненнями до Замовника, якщо Скаржнику певні вимоги були не зрозумілі. 2. Виконувати вимоги спрощеної закупівлі Замовника, а не ігнорувати. У зв’язку із цим, питання, яке є предметом вашої вимоги – безпідставне. Схоже рішення АМКУ №17210-р/пк-пз 14.09.2020, №19052-р/пк-пз від 09.10.2020.
Статус вимоги: Відхилено