• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари).

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари).

Завершена

95 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 425.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2020 13:46 - 02.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення ТОВ "ОФІС КОМФОРТ"

Номер: 49e89487a09d4fe1a904931499082476
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-001789-b.b2
Назва: Неправомірне відхилення ТОВ "ОФІС КОМФОРТ"
Вимога:
Шановний Змовнику! ТОВ "ОФІС КОМФОРТ" в складі своєї пропозиції, надав всі документи, які вимагались замовником в оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Додатком 1 до оголошення не було передбачено подання учасником жодного документу. Учасник, на власний розсуд, додатково може надати в складі своєї пропозиції документи, які вважає за небхідне додати до пропозиції. Надання іншими учасниками таких документів, не передбачених для подання оголошенням про закупівлю, не може бути підставою для відхилення пропозиції іншого учасника. Така дія Замовника є дискримінаційною. На підставі вищезазначеного, просимо Замовника ретельніше переглянути Додаток 1 до оголошення, та переконатися в тому, що даним додатком не передбачено надання учасником в складі пропозиції жодного документу. Отже, маємо таке, що пропозиція "ОФІС КОМФОРТ" відхилена неправомірно, на користь іншого учасника. Вимагаємо скасувати рішення про відхиленння пропозиції "ОФІС КОМФОРТ" як дискримінаційне, упереджене та не законне. Додатки: Додаток 1 до оголошення, що було опубліковано замовником до даної процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, ТОВ «ОФІС КОМФОРТ» додавання сертифікатів Передбачено не Додатком 1, а згідно Додатку1. Додавання сертифікатів передбачено розділом IV. Підготовка та подання пропозицій п.3. п.п.1 Оголошення. При визнанні вас переможцем буде дискримінація інших учасників які надали всі сертифікати.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.11.2020 11:50
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ОФІС КОМФОРТ"

Номер: 9fe3d68326bd44e4acc90b745cf372f2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-001789-b.b1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ОФІС КОМФОРТ"
Вимога:
ТОВ "ОФІС КОМФОРТ" звертається з вимогою усунути порушення, допущене Замовником, а саме дискваліфікація нашої пропозиції. Рішення Замовника є як необ’єктивне та упереджене по відношенню до ТОВ "ОФІС КОМФОРТ". Відповідно до протоколу Замовника №1 від 06.11.2020 р. щодо прийнятт рішення уповноваженою особою, пропозицію ТОВ "ОФІС КОМФОРТ" відхилено на підставі ненадання документів які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником: діючі сертифікати на продукцію, копії діючих сертифікатів на систему управління якістю або інші системи управління якістю, декларацію про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробника, , експлуатаційні документи тощо, згідно Додатку 1 Оголошення). При цьому, у Додатку 1 до оголошення Замовником не зазначено жодного документу, який повинен бути наданий учасником у складі пропозиції. Зважаючи на вищезазначене, вважаємо відхилення пропозиції ТОВ "ОФІС КОМФОРТ" незаконним, дискримінаційним та упередженим. Виходячи з вищевикладеного, просимо Вас переглянути рішення стосовно відхилення ТОВ "ОФІС КОМФОРТ" та завершити закупівлю у встановленому Законом порядку. У разі Вашої бездіяльності Ми будемо вимушені, звернутися до Державної аудиторської служби України для здійснення ретельного моніторингу даної закупівлі, а також звернутися з заявою на дії посадових осіб до Національного Антикорупційного Агенства України та Державного Бюро Розслідувань, правоохоронних органів та залишити негативний відгук на https://dozorro.org.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, ТОВ «ОФІС КОМФОРТ» у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що ви не дотрималися вимог стосовно закупівлі які були прописані в Оголошенні Замовника про проведення спрощеної закупівлі щодо надання документів згідно розділу IV. Підготовка та подання пропозицій п.3. п.п.1 , а саме : Учасник повинен подати окремими файлами: документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником: діючі сертифікати на продукцію, копії діючих сертифікатів на систему управління якістю або інші системи управління якістю, декларацію про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, паспорт виробника, експлуатаційні документи тощо, згідно Додатку 1 Оголошення. Ви повинні були підгрузити електронні сертифікати до Предмету закупівлі який вказано в Додатку 1 згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. (Іншими учасниками сертифікати були надані). Згідно чинного Закону «Про публічні закупівлі» нами було дотримано всіх умов періоду уточнення: «У цей час у Постачальника є можливість через систему звертатись до Замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.11.2020 09:43