• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення пожежної сигналізації Головного корпусу Білицького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Праці, 44, м. Білицьке, Донецька область (Код за ДК 021: 2015: 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»)

Завершена

1 428 682.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 286.83 UAH
Період оскарження: 27.10.2020 13:23 - 08.11.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

не законні дії Замовника

Номер: 1d2aa67a3c5846a6b9f6dd3f5d5a5db3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-005583-a.b1
Назва: не законні дії Замовника
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 27.10.2020 року була оголошена закупівля «Встановлення пожежної сигналізації Головного корпусу Білицького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Праці, 44, м. Білицьке, Донецька область (Код за ДК 021: 2015: 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»)» Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 12.11.2020 до 08:00 Аукціон відбувся: 13.11.2020 року Протоколом № 96 від 18.11.2020р., на засіданні тендерного комітету Білицький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів було визначено переможцем процедури закупівлі «Встановлення пожежної сигналізації Головного корпусу Білицького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Праці, 44, м. Білицьке, Донецька область (Код за ДК 021: 2015: 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»)» відхилили пропозицію учасника ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО". ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: «Згідно п.6, р.3 та п.2.1 Додатку 5 ТД. підсумкову відомість ресурсів ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" надано лише до локального кошторису, що не містить розділів щодо обладнання, механізмів, які використовуватимуться у ході виконання робіт.» Однак, рішення мотивовано тим, що тендерну пропозицію ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» неправомірно відхилено, оскільки у своєму протоколі Замовник в обґрунтування протиправності рішення, посилається на наступні факти та обставини, обґрунтовуючи їх наступним. У кошторисі плануються видатки, передбачені законодавством, необхідність яких обумовлена характером діяльності установи. Усі показники видатків, які вносяться до проекту кошторису, є обґрунтовані відповідними розрахунками за кожним кодом економічної класифікації. Відповідно до п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» встановлено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови вико¬нання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, немож¬ливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно- будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з ураху¬ванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсут¬ності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним орга¬ном виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток. У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації. На піставі вищевикладеного та дотримуючись нормативно-правових актів ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" правильно склав локальний кошторис, не порушив умови тендерної документації в цій частині, тому її тендерна пропозиція була неправомірно відхилена з наведених вище підстав. Що стосується « п. 3 Додатку 2 ТД учасником не надано довідку про вироби, що будуть встановлюватися, відповідно до робочого проекту». Вважаємо дану вимогу необґрунтованою, так як кошторисом було передбачено які матеріали будуть застосовуватися, що підтверджувалося відповідними сертифікатами. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" з підстав, наведених в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 18.11.2020 р., Замовник порушив вимоги ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та, як наслідок, неправомірно визначив ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" переможцем процедури закупівлі. Тим самим, Замовник, порушив право ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, на думку ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО", Рішення є законним та обґрунтованим, а підстави для відхилення пропозиції відсутні. ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" не скористався своїм правом надати пояснення щодо усунення недоліків, так як Замовник порушив норми п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надав змоги під час розгляду тендерної пропопозиції усунення вищевикладих невідповідностей. Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника. Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі» Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Порядок розгляду та оцінки замовником тендерних пропозицій визначений в ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, відповідно до ч. 9 цієї статті, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим тендерний комітет порушив дану норму. Критеріями оцінки тендерний комітет визначив - ціна. Відповідно до ст.3 Закону № 3659 основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині: 1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції; 2) контролю за концентрацією, узгодженими діями суб`єктів господарювання та дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб`єктами природних монополій; 3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції; 4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель; 6) проведення моніторингу державної допомоги суб`єктам господарювання та здійснення контролю за допустимістю такої допомоги для конкуренції. Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: законності; гласності; захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. (стаття 4 Закону № 3659). На підставі вищевикладеного тендерний комітет Білицького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів розглянув пропозицію ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі», дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості, максимальної економії. Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також та ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник