• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Клінічні і подібні їм відходи, потенційно небезпечні відходи - засоби індивідуального захисту (фартухи, нарукавники, бахіли, комбінезони, халати, шапочки, маски, респіратори, щитки, окуляри, одноразові рукавиці тощо)

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2020 12:50 - 31.10.2020 12:55
Вимога
Залишено без розгляду

Обраний Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Переможцем не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. (Протокол щодо прийняття рішення УО № № 11/11/01 віл 11.11.2020Р.)

Номер: 73d86c0493694489a75d60d6148574c9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-005047-a.b3
Назва: Обраний Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Переможцем не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. (Протокол щодо прийняття рішення УО № № 11/11/01 віл 11.11.2020Р.)
Вимога:
1. Найменування Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1", Код ЄДРПОУ: 05484126. Адреса: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96. 2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218. 3. Номер закупівлі: UA-2020-10-27-005047-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами( Клінічні і подібні їм відходи, потенційно небезпечні відходи - засоби індивідуального захисту (фартухи, нарукавники, бахіли, комбінезони, халати, шапочки, маски, респіратори, щитки, окуляри, одноразові рукавиці тощо) 4. Підстави подання вимоги: Обраний Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Переможцем не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. (Протокол щодо прийняття рішення УО № № 11/11/01 віл 11.11.2020Р.) 5. Обґрунтування вимоги: Згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 11/11/01 від 11 листопада 2020 року було обрано переможця спрощеної закупівлі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Зауважуємо, що пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 13 ч.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» В оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасники мали надати наступний документ на підтвердження кваліфікаційних та технічних вимог: 5.Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг); Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» в складі пропозиції надав наступні документи: Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів Серія Е № 006344 на власний ТЗ ЗИЛ із р.н. BH 1604 HB дійсне до 18.02.2021р. Сканкопія з оригіналу Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів Серія С № 038758 на орендований ТЗ Hyundai із р.н BH 6146 HO дійсне до 03.01.2019 із продовженням терміном дії до 12.08.2020р. Ч/Б копія Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів Серія С № 038758 на орендований ТЗ Hyundai із р.н BH 6146 HO дійсне до 03.01.2019 із продовженням терміном дії до 05.02.2021. Відповідно, на ТЗ Hyundai із р.н BH 6146 HO Учасник надав недійсне Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. Оскільки, відповідно до кольорового скану із оригіналу Свідоцтва, термін продовження дії свідоцтва зазначений до 12.08.2020р. Зважаючи на два однакових Свідоцтва Серії С № 038758 із різним останнім терміном продовження дії, слід вважати, що Учасник не відповідає критерію щодо надання Свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг) Відповідно пункту 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Зважаючи на вищезазначене, вимагаємо: 1. Відмінити протокольне рішення Уповноваженої особи УО № № 11/11/01 віл 11.11.2020Р щодо обрання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «НВК»УКРЕКОПРОМ». 2. Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції на підставі ч.12 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Щодо Вашої вимоги про те, що Учасник ТОВ “НВК “Укрекопром” надав недійсне Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. Оскільки, відповідно до кольорового скану із оригіналу Свідоцтва, термін продовження дії свідоцтва зазначений до 12.08.2020р, повідомляємо Вам наступне. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Учасники мали надати наступний документ на підтвердження кваліфікаційних та технічних вимог: 5. Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг). Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасником ТОВ “НВК “Укрекопром” в складі своєї пропозиції було надано копію Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів Серія С №038758 на орендований ТЗ Hyundai BH6146HO, дійсне до 03.01.2019 із продовженням терміну дії до 05.02.2021. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не було встановлено вимогу надавати оригінал або копію вищевказаного документу. Тому, так як Учасником ТОВ “НВК “Укрекопром” було надане дійсне на сьогоднішній день свідоцтво, вважаємо, що такий Учасник в повному обсязі виконав кваліфікаційну вимогу Оголошення щодо наявності автотранспорту та супровідних документів. Виходячи з вищевказаного, Замовник не вбачає законних підстав для скасування рішення про обрання переможцем спрощеної закупівлі Учасника ТОВ «НВК»УКРЕКОПРОМ».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.11.2020 13:07
Вимога
Вирішена

Скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.

Номер: 4045982bff594ab791ac08069172ff8a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-005047-a.b2
Назва: Скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" (Код ЄДРПОУ: 05484126). Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 96. 2.Номер закупівлі: UA-2020-10-27-005047-a (Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Клінічні і подібні їм відходи, потенційно небезпечні відходи - засоби індивідуального захисту (фартухи, нарукавники, бахіли, комбінезони, халати, шапочки, маски, респіратори, щитки, окуляри, одноразові рукавиці тощо) 3.Підстави подання вимоги: скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, КНП "Вінницька міська клінічна лікарня №1" (Код ЄДРПОУ: 05484126) в електронній системі «Прозорро» оголосив про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-10-27-005047-a. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі ми виявили вимоги, що суперечать чинному законодавству. Пунктом 3 Додатку 2 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» зазначена Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: На підтвердження кваліфікаційних та технічних вимог надається інформація. 2.Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі; Зауважуємо, що Законом України № 835 від 26.11.15 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та СКАСОВАНО паперовий бланк ліцензії єдиного зразка. З 01 січня 2017 році ЛІЦЕНЗІЯ - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Відповідно, ліцензія на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. А саме — шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців. Всі дані містяться в реєстрі відкритих даних на сайті органу ліцензування: • Ліцензійний реєстр на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом https://dsbt.gov.ua/uk/storinka/rishennya-organu-licenzuvannya-avtomobilnyy-transport-0 Відповідно до ч.5 ст. 14. Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч.3.ст.12 Закону Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни щодо ліцензування з перевезення і викласти вимогу в наступній редакції: 2.Копія ліцензії (або витяг про видачу ліцензії) на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В ОГОЛОШЕННЯ внесено зміни та викладено вказаний пункт в наступній редакції:Копія ліцензії (або витяг про видачу ліцензії) на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Оголошення містить дискримінаційні вимоги, що суперечать нормам Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 р.

Номер: 09e8da4f8bfe405ba5367edf276001f2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-005047-a.b1
Назва: Оголошення містить дискримінаційні вимоги, що суперечать нормам Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 р.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" (Код ЄДРПОУ: 05484126). Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 96. 2.Номер закупівлі: UA-2020-10-27-005047-a (Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Клінічні і подібні їм відходи, потенційно небезпечні відходи - засоби індивідуального захисту (фартухи, нарукавники, бахіли, комбінезони, халати, шапочки, маски, респіратори, щитки, окуляри, одноразові рукавиці тощо) 3.Підстави подання вимоги: Оголошення містить дискримінаційні вимоги, що суперечать нормам Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 р. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, КНП "Вінницька міська клінічна лікарня №1" (Код ЄДРПОУ: 05484126) в електронній системі «Прозорро» оголосив про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-10-27-005047-a. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі ми виявили вимоги, що суперечать чинному законодавству. Пунктом 3 Додатку 2 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» зазначена Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: № з/п Характеристика Кількість, кг 1 Клінічні і подібні їм відходи, потенційно небезпечні відходи - засоби індивідуального захисту (фартухи, нарукавники, бахіли, комбінезони, халати, шапочки, маски,респіратори, щитки, окуляри, одноразові рукавиці тощо) 4000 кг *Учасник має забезпечити: Збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження клінічних та подібних їм відходів, а також інших медичних відходів, токсичних та небезпечних відходів в кількості та обсязі згідно технічних вимог, які є предметом даної спрощеної закупівлі Надати гарантійний лист учасника в довільній формі На підтвердження кваліфікаційних та технічних вимог надається інформація. 1.Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі; Вважаємо зазначені вимоги дискримінаційними та такими, що суперечать чинному законодавству. Наші обґрунтування полягають в наступному: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі предметом закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - Клінічні і подібні їм відходи, потенційно небезпечні відходи - засоби індивідуального захисту (фартухи, нарукавники, бахіли, комбінезони, халати, шапочки, маски,респіратори, щитки, окуляри, одноразові рукавиці тощо). Звертаємо увагу, що відпрацьовані засоби індивідуального захисту є потенційно епідемічно небезпечними відходами, які відносяться до медичних відходів категорії В, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, (далі – Наказ), розділом V «Вимоги до відходів категорії В» якого визначено, що до відходів категорії В належать інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу. Пунктом 17 Наказу передбачено, що медичні відходи категорії В підлягають знешкодженню шляхом спалювання, а саме: «17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. 20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про відходи», враховуючи Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, які є для нього обов’язковим до виконання нормативним актом. Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни: • оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення; • утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; • видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; • знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення; Небезпечні медичні відходи категорії В, такі як Клінічні і подібні їм відходи, потенційно небезпечні відходи - засоби індивідуального захисту (фартухи, нарукавники, бахіли, комбінезони, халати, шапочки, маски,респіратори, щитки, окуляри, одноразові рукавиці тощо), не використовуються як вторинні матеріальні ресурси. Видалення передбачає спалювання на суші, вивіз на полігони, що є забороненим для медичних відходів категорії В. Такі операції як УТИЛІЗАЦІЯ або ВИДАЛЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ ВІДХОДІВ ЗАБОРОНЕНІ чинним законодавством України. Отже, небезпечні медичні відходи категорії В, а саме: засоби індивідуального засобу, підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою. Відповідно до нижчезазначених пунктів Наказу МОЗ № 325 Оброблення медичних відходів категорії В проводиться у місцях їх утворення. 13. Основними способами знезараження (дезінфекції) відходів категорії В є фізичні та хімічні методи: • фізичний метод знезараження відходів (категорії В), що включає обробку водним насиченим паром під надмірним тиском та температурою за допомогою спеціального обладнання - установок для знезараження відходів категорії В, зокрема автоклавів, які використовуються для дезінфекції відходів при температурі стерилізації не менше 150 °С, а також засобами та способами радіаційного та електромагнітного опромінення відповідного призначення безпосередньо на об’єкті; • хімічний метод знезараження відходів категорії В включає обробку розчинами дезінфекційних засобів, що мають бактерицидну (включаючи туберкулоцидну), віруліцидну, фунгіцидну (спороцидну - за необхідності) дію у відповідних режимах, застосовується за допомогою спеціальних установок або способом занурення відходів у промарковані ємності з дезінфекційним розчином у місцях їх утворення. 14. Хімічне знезараження відходів категорії В на місці їх утворення використовується як обов’язковий тимчасовий захід за відсутності приміщення для поводження з відходами або при відсутності централізованої системи знезараження. 15. Рідкі відходи категорії В (блювотні маси, сеча, фекалії), у тому числі аналогічні біологічні рідини хворих на туберкульоз, зливаються в систему централізованої каналізації тільки після попереднього знезараження хімічним або фізичним методами. 16. Для знезараження відходів категорії В слід використовувати засоби і обладнання, дозволені до використання в Україні в установленому законодавством порядку. 19. Вивезення відходів категорії В, що не пройшли знезараження (дезінфекції) в місцях утворення чи у приміщеннях для поводження з відходами, за межі території закладів не допускається. 20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Відповідно, вважаємо, що вимоги про надання Учасником гарантійного листа стосовно оброблення, утилізації, видалення клінічних та подібних їм відходів та зазначення відповідних операцій в ліцензії є дискримінацією, що суперечить Наказу МОЗ № 325. Ч.11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до Оголошення та викласти вимоги п 3 в наступній редакції: Учасник має забезпечити: Збирання, перевезення, зберігання для подальшого знешкодження клінічних та подібних їм відходів, в кількості та обсязі згідно технічних вимог, які є предметом даної спрощеної закупівлі Надати гарантійний лист учасника в довільній формі. На підтвердження кваліфікаційних та технічних вимог надається інформація. 1.Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі;
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В Оголошення внесено відповідні зміни та викладено в наступній редакції:Учасник має забезпечити: Збирання, перевезення, зберігання для подальшого знешкодження клінічних та подібних їм відходів, в кількості та обсязі згідно технічних вимог, які є предметом даної спрощеної закупівлі Надати гарантійний лист учасника в довільній формі. На підтвердження кваліфікаційних та технічних вимог надається інформація. 1.Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі;
Статус вимоги: Задоволено