Замовник - КНП «Київська стоматологія» ВОКМР (КМДА), 04050, м. Київ, вул. Пимоненка, 10А, код ЄДРПОУ 42376659, категорія замовника відповідно до частини третьої пункту 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула для для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.
Завершена
282 675.42UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:27.10.2020 11:46 - 08.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога!
Номер:f497157f944d49d7baf47c731bb2efdf
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ", UA-EDR 39382835
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-27-002153-c.c1
Назва:Вимога!
Вимога:
Не треба мати "сім пядей у лобі" ,щоб здогадатись, під кого прописана з самого початку документація - під Учасника з самою найдорожчою пропозицією, в якій вже врахований хабар у розмірі 40% для посадових осіб, які пишуть такі протоколи відхилення. Ви би ще написали в документації, що забороняєте Учасникам брати уасть в аукціоні, крім "свого улюбленого", бо все вже вирішино, про хабар домовлено. Дискаліфікуєте пропозицію з ВДВІЧІ меншою за сумою, а ніж ту, яку збираєтесь акцептувати з такою аргументацією? Ви займаєтесь правовим беззаконням? Не підходить вміст ЧАСів в антисептику? Та Ви що? Найбезпечніші речовини, які не викликають алергій, які мають один з найкращих антимікробних ефектів і не підходить. Чому? Свій Учасник так підказав, щоб потім була аргументація для відхилення небажаних пропозицій? Ясна річ, що так. Далі, не підходить вміст спирту в антисептику? На якій такій законній підставі ви взагалі такі вимоги пишите -більше 58% та менше 65%, та ще назву спиртів прописали. Що це за вимога така? Чи відомі вам рекомендації ВООЗ? НЕ МЕНШЕ 60% ізопропілового спирту та НЕ МЕНШЕ 70% етилового спирту- і все. Ніякої ротації спиртвмісних засобів ніхто не проводить. Це так, якщо надумаєте таку дурість написати, бо немає до спиртів звикання мікроорганізмів.Чи вас інші рекомендації - свого постачальника, від якого отримуєте хабар? В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.11.2020 11:31
Вирішення:Шановний учаснику! Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник визначає необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відповідають потребам замовника. У разі, якщо положення тендерної документації закупівлі, що оприлюднена Замовником на майданчику електронних закупівель, є незрозумілою для учасника, останній має право звернутись через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, в тому числі щодо надання пропозиції аналогічних або інших товарів, та відповідно до тендерної документації «Учасник шляхом подання своєї тендерної пропозиції підтверджує, що йому зрозумілі та він погоджується із умовами та вимогами тендерної документації, не потребує додаткових роз’яснень і пояснень щодо її змісту, і погоджується виконати усі вимоги Замовника щодо підготовки тендерної пропозиції.» (стаття 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», пункт 1 розділу Розділу ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації). Водночас, відповідно до частини третьої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та в протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову інформацію….». Аргументація щодо відхилення учасника була надана у протоколі засідання тендерного комітету № 190 від 16.11.2020. Таким чином, учасник має усі необхідні інструменти для отримання відповіді на свої питання у рамках чинного законодавства. У подальшому звертаємось із проханням до учасника дотримуватись Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, викладених у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, та не чинити тиск на Замовників з метою з метою отримання сприятливого результату торгів та задоволення власної комерційної користі.