• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

продуктові набори

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.

Завершена

111 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 668.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2020 09:10 - 02.11.2020 11:00
Вимога
Відхилено

Дискваліфікацію ФОП Міллер Т.С.

Номер: 84c3fb7962f2492fa60846c50e615d9d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-000661-a.c1
Назва: Дискваліфікацію ФОП Міллер Т.С.
Вимога:
Вважаємо дискваліфікацію не обгрунтованною. Згідно оголошення п.14.5 " Інформація про технічні. якісні та інші характеристики предмета закупівлі", Додаток 1 Ви вказуєте, якщо ми надаємо еквівалентний товар, то ми в такому разі надаємо порівняльню характеристику, яка нами надана на "Кільку". Яка ще потрібна інформація? Якщо Ви ж самі вказуєте, що тільки в разі розходження. Висновок тільки один, що другі пункти "Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" ми підтверджуємо. Проосимо переглянути Ваше рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дніпропетровська обласна рада ветеранів (далі – замовник) розглянула вимогу ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» від 06.11.2020 №UA-2020-10-27-000661-a.c1 та повідомляє наступне. В період проведення закупівлі продуктових наборів правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначалися Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IX. Відповідно до п.25 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Закупівлю продуктових наборів проведено шляхом застосування спрощеної закупівлі, порядок проведення якої визначено статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учаснику необхідно надати у складі пропозиції «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У разі, якщо учасник пропонує еквівалентний товар, то такий товар має бути за технічними, якісними та іншими характеристиками рівноцінним, або покращеним, від визначених замовником. Якщо учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції він має надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог та інших характеристик, визначених замовником та запропонованих учасником показників аналогічного товару (заповненої учасником таблиці відповідності). У таблиці відповідності зазначаються технічні параметри (значення) товару, що пропонує учасник торгів і технічні параметри (значення) товару, визначені замовником, з супроводженням записом по кожній позиції відповідності/невідповідності запропонованих параметрів (значень). Таким чином, пункт 14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагає від учасника закупівлі надати у складі пропозиції «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а у разі, якщо учасник пропонує еквівалентні товари, то в такому випадку за тими позиціями, що є еквівалентними додатково до «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» учаснику необхідно надати порівняльну таблицю. Пункт 14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог не надавати «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» у разі, якщо учасником у складі пропозиції надано порівняльну таблицю. Звертаємо увагу на те, що Ваше твердження «Висновок тільки один, що другі пункти «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» ми підтверджуємо» є безпідставним, адже висновок замовник може зробити лише на підставі наданих учасником належним чином оформлених документів, а не на підставі здогадів або припущень. Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Проте, ФОП «МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА» не використано право звернення до замовника щодо трактування вимог п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надане учаснику згідно з ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Вищевказане призвело до не вірного трактування Вами вимог п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що як наслідок призвело до не відповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Також, підготовлена Вами порівняльна таблиця не відповідає вимогам замовника щодо її оформлення. Так, відповідно до п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі порівняльна таблиця повинна містити технічні параметри (значення) товару, що пропонує учасник торгів і технічні параметри (значення) товару, визначені замовником, з супроводженням записом по кожній позиції відповідності/невідповідності запропонованих параметрів (значень). Проте, надана Вами порівняльна таблиця щодо кільки чорноморської у томатному соусі не містить технічних параметрів (значень) товару, що пропонує учасник торгів, Вами лише зазначено відомості стосовно марки та ваги консерви тоді, як відомості стосовно решти технічних параметрів (значень) товару в порівняльній таблиці відсутні. При цьому в цілому, Ваша пропозиція підготовлена належним чином, але в силу п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний її відхилити з тієї причини, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме п.14.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, у замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення щодо відхилення Вашої пропозиції. Повідомляємо, що у разі не згоди з висновками замовника, згідно з ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги: Відхилено