• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: тендерна пропозиція має бути складена українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і іноземними мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою

Завершена

385 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 925.00 UAH
Період оскарження: 26.10.2020 17:15 - 07.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог та дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлених статтею 5. ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 0acb2c0825b54a06b2efe49f378c450d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-26-004969-c.a1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог та дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників встановлених статтею 5. ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовник. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право на добросовісну конкуренцію з порушенням ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". В тендерній документації до закупівлі в Додатку 2 встановлена наступна вимога: «Учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати інформацію про наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території м. Хмельницького, шляхом надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції.». Встановлена вимога є дискримінацією та територіально обмежує учасників що не мають сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території м. Хмельницького, а також порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. Тому, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вказати наступне: «Учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати інформацію про наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території України, шляхом надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції. Доставка устаткування в сервісний центр для гарантійного обслуговування виконується силами і за рахунок Постачальника». Що робить закупівлю конкурентоспроможною та на вигідних і рівних умовам для всіх учасників. Нагадуємо, що в Статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. А ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено наступне - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вважаємо що замовник навмисно встановив вище зазначену вимогу за для створення дискримінації та не добросовісної конкуренції серед потенційних учасників. Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають центр, представництво, представника, сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування в м. Хмельницькому. Вимагаємо, внести зміни до тендерної документації, з метою запобігання порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та усунення дискримінаційних вимог які можуть призвести до недобросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що Товар, який планується придбати буде використовуватися під час навчального процесу студентів щоденно. Наразі, освітній процес у нашому ЗВО сформований таким чином, що вимагає постійного використання комп'ютерної техніки. У випадку виходу із ладу однієї з одиниць або всієї партії товару це негативного вплине на процес навчання студентів та може призвести до зміни строків навчання, що є неприпустимим. Тому нам необхідно зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку. Тому вважаємо, що вимога про наявність сервісного центру не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності замовника та з метою забезпечення безперебійного навчального процесу.
Статус вимоги: Відхилено