-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення: Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 209+500 – км 210+600, Хмельницька область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації) Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до тендерної документації
Завершена
14 777 594.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 147 775.94 UAH
мін. крок: 1% або 147 775.94 UAH
Період оскарження:
26.10.2020 17:10 - 22.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
0b19986a884b4d72ba06738abaea9063
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-26-010359-a.c1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога Замовнику щодо рішення про відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "Віннком Україна"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 18.12.2020 17:48
- Протокол 112І11 від 22.12.20.pdf 22.12.2020 12:37
Дата подачі:
18.12.2020 17:48
Вирішення:
Відповідь: Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Віннком Україна» (далі – Учасник), крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відповідає іншим вимогам тендерної документації №112/4 від 10 листопада 2020 року (далі – Тендерна документація), а тому така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Така позиція Мінекономрозвитку надана в консультації за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA, а саме:
«Виходячи зі змісту статті 29 Закону замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію. При цьому протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону).
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
У свою чергу, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону.
Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин».
Учасником не було подано у своїй тендерній пропозиції виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта, що вимагалося пунктом 2.1. частини 2 розділу ІІІ тендерної документації. Тобто підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника в цій частині слугує підстава згідно статті 31 Закону за якою тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Учасником надані договір оренди №О-2020 від 01.07.2020 року та договір оренди №С-2020 від 01.07.2020 року (документи додаються), в яких частково затонована (прихована) текст/інформація у полях договору, таким чином це було розцінено, як конфіденційна інформація (так, як, це поняття є оціночне і Закон не містить визначеного поняття конфіденційна інформація), що суперечить нормі статті 28 Закону та положенням пункту 1.3. частини 1 розділу V тендерної документації, де конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Тобто підставою для відхилення тендерної пропозиції в цій частині слугує підстава згідно статті 31 Закону Учасника визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Однак інформаційно-телекомунікаційною системою Прозоро забезпечена можливість вказувати документи із конфіденційною інформацією (згідно статті 28 Закону виключно замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною), однак Учасник такою можливістю не скористався й більше, у завантаженому файлі «Документи щодо повноваження керівника.pdf» розкрив усі персональні дані зазначеної вище фізичної особи (документи додаються). Тобто, як вбачається, конфіденційна інформація Учасником зазначається вибірково, в одних документах вона є конфіденційною, а в інших ця сама інформація вже не конфіденційна.
А також, подана Учасником Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вихідний №1015 від 26.11.2020 року, Таблиця №1 щодо проектно-вишукувальні та будівельно-монтажні роботи, не надано наявність працівників та не підтверджено знання та досвід, а також не відповідає зразку Додаток №3, що затверджений тендерною документацією №112/4 від 10 листопада 2020 року.
Та Додаток №4, Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору, вихідний №1025 від 26.11.2020 року, не відповідає зразку, що затверджений тендерною документацією №112/4 від 10 листопада 2020 року.
Таким чином, тендерний комітет вважає своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віннком Україна» правомірним та таким, що відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено