• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні роботи та поточний ремонт

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 26.10.2020 15:28 - 30.10.2020 15:00
Вимога
Вирішена

вимога про надання Ліцензії, виданою учаснику торгів Державно – архітектурно-будівельною інспекцією, клас наслідків (відповідальності) не нижче СС3, є необґрунтованою та дискримінаційною

Номер: 2acede5902b242e2aad86e2b48049d3e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-26-008160-a.a1
Назва: вимога про надання Ліцензії, виданою учаснику торгів Державно – архітектурно-будівельною інспекцією, клас наслідків (відповідальності) не нижче СС3, є необґрунтованою та дискримінаційною
Вимога:
Відповідно п.2 розділу «Документи, що надаються усіма учасниками у складі пропозиції» до оголошення про проведення спрощеної закупівліпередбачається, що учасники у складі тендерної пропозиції надає Ліцензію видану учаснику торгів Державно – архітектурно-будівельною інспекцією. Клас наслідків (відповідальності) не нижче СС3.. Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне. По-перше, Замовником визначено предмет закупівлі – Технічне переоснащення будівлі навчального корпусу Літера Б. за адресою: м. Київ, вул. Вознесенський Узвіз, буд. 20 (Встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є вичерпним, а отже таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений/збільшений. Про подібне йдеться й у статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності". По-друге, згідно з пунктом 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України (орган, що видає ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів), затвердженого Постановою від 9 липня 2014 р. № 294 основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме – виконання дозвільних та реєстраційних функцій у будівництві у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" від 13 квітня 2011 року № 466 надає роз’яснення, що "будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту". Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року. № 1396: "Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити будівельну діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком". Наголошуємо, що законодавець чітко зазначає: суб’єкти, що провадять будівельну діяльність: не обслуговування, не встановлення або будь-що інше, а будівельну діяльність. По-третє, відповідно до Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 року № 406, а саме – пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Майже для всіх організацій, що займаються монтажем пожежної сигналізації, ваказана вимога є дискримінаційною, тому що дані суб’єкти господарювання мають ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (яка необхідна для надання послуг згідно предмета закупівлі), та немає ліцензії Держархбудінспекції на будівельні роботи (яку і не повинен мати, адже не є суб᾽єктом будівельної діяльності). Якщо пропозиція Учасника з найменшою ціною буде відхиллено тендерним комітетом НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА І АРХІТЕКТУРИ, у зв'язку з відсутністю Ліцензії виданої учаснику торгів Державно – архітектурно-будівельною інспекцією. Клас наслідків (відповідальності) не нижче СС3., то такі дії по-перше будуть дискримінаційними, по-друге це спричиніть необґрунтовані витрати бюджетних коштів. На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі та просимо виключити з тендерної документації. У разі залишення вимоги без задоволення наше підприємство буде вимушено звернутися до Держаудитслужби України про початок моніторингу закупівлі та притягнення винних осіб тендерного комітету НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА І АРХІТЕКТУРИ до адміністративної відповідальності у сфері закупівель, встановленою статею 164-14 КУпАП за складання тендерної документації не у відповідності до вимог закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Скасувати відповідну вимогу.( Ліцензія видана учаснику торгів Державно – архітектурно-будівельною інспекцією. Клас наслідків (відповідальності) не нижче СС3.)
Статус вимоги: Задоволено