• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-92, А-95 (талони/скретч-картки)

Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

369 802.95 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 849.01 UAH
Період оскарження: 26.10.2020 14:54 - 15.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 84dd4d9e62234c3a8539daf5b4b0edca
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-26-003450-c.b1
Назва: вимога відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається до Головного Управління Національної поліції в Запорізькій області (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-26-003450-c),з вимогою, щодо надання додаткової інформації про підстави відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» . Згідно протоколу Уповноваженої особи ГУНП в Запорізькій області № 35 від «25» листопада 2020 р.: «Учасником ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку №1811 від 18.11.2020р., яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав та відповідних підстав у вигляді збільшення роздрібних цін на пальне, які призвели до таких змін. Інформація в зазначеній довідці не відповідає дійсності..» ТОВ "ЗОГ-РІТЕЙЛ" зазначає, що відповідно до Додатку 3, на підтвердження кваліфікаційного критерія, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, надав документи щодо аналогічного договору відповідно до вимог Документації (Договір № 1-19 від 14.01.2019 р. з Комунальним некомерційним підприємством «Благоустрій-Пологи» Пологівської міської ради на загальну суму 728 940 грн. з ПДВ). Відповідно до наданих документів та інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua ) за вищевказаним договором підвищення цін не проводилось. За процедурою закупівлі UA-2019-04-04-000491-c не міститься Договір № 1-19 від 14.01.2019 р. Щодо договору № 74 від 05.06.2019 р., у Замовника відсутні будь які правові підстави вважати зазначене підвищення ціни без документально підтверджених підстав, оскільки ні діючим законодавством, ні умовами вказаного договору не передбачено застосування саме сайту http://index.minfin.com.ua. Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення порушення діючого законодавства України, наполягаємо на перегляді рішення, яке оформлено протоколом Уповноваженої особи ГУНП в Запорізькій області № 35 від «25» листопада 2020 р.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Надати на вимогу Учасника відповідно до умов тендерної документації наступну відповідь: «Законодавство не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 зазначено, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, із змінами та доповненнями, роз’яснень Мінекономрозвитку дозволяється підвищувати ціну за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару. Таке коливання має бути підтверджено відповідним експертним висновком з ТПП, Держзовнішінформ або іншим уповноваженим органом. Зазначені органи при підготовці висновків щодо коливання ціни частіш за все використовують документи та інформаційні матеріали інтернет сайтів: http:// index.minfin.com.ua/ та https://vseazs.com/. Тому зазначену інформацію Замовник має право сам перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/; http://index.minfin.com.ua та https://vseazs.com/. Зазначене питання було предметом розгляду постійно діючої адміністративній Колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення прийнято 25.02.2020р. У ході розгляду зазначеного питання, порушень з боку Замовника, при встановлені зазначеної вимоги не встановлено, у задоволені скарги в цій частині відмовлено. На підставі п.3 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» в разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною пятнадцятою статті 29 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі на сайті http:// index.minfin.com.ua/ та https://vseazs.com/ замовником була перевірена інформація, щодо збільшення цін у договорі №74 від 06.05.2019р. з моменту укладання договору 06.05.2019р. до моменту укладання додаткової угоди 05.06.2019р. В цей період ціна фактично не збільшувалась (навіть знижувалась), а Учасником укладено додаткову угоду, якою було збільшено ціну за одиницю товару на 9,86% (2,58грн./л) на А-92 та на 9,89% (2,70грн./л) на ДП. Тобто, вважаємо, що інформація, що зазначена учасником у довідках №1811 від 18.11.2020 р. є недостовірною, оскільки були наявні випадки припинення договірних відносин із зазначених вище причин. На нашу думку всі вимоги, викладені в тендерній документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що рішення Уповноваженої особи ГУНП в Запорізькій області №35 від «25» листопада 2020 р. не суперечить вимогам чинного законодавства, є обґрунтованим та виваженим. Тому вважаємо, що для перегляду рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», не має жодних законних підстав. Вважаємо вашу вимогу безпідставною та необґрунтованою». 2. Забезпечити оприлюднення відповіді на вимогу Учасника через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Статус вимоги: Не задоволено