-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з обрізання дерев частково серед ліній електропередачі з вивезенням гілля та утилізацією з територій КЗО «Нікопольська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів "Гармонія" ДОР».
Якість послуги повинна відповідати вимогам стандартів, нормативних актів, що встановлені щодо якості аналогічної або подібної послуги і підтверджуються виконавцем документами, необхідними для такого підтвердження відповідно до законодавства України.
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження:
26.10.2020 13:09 - 30.10.2020 14:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних і необ’єктивних вимог
Номер:
44e7d0adf1a74d20b84e2583babb056d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-26-004994-a.c2
Назва:
Вимога щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних і необ’єктивних вимог
Вимога:
Відповідно до Додатку 3 технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі Замовник вимагає наявність згоди з балансоутримувачем на відключення та підключення ліній електропередачі вуличного освітлення. При зверненні, комунальне підприємство «Міські автомобільні дороги – 1» Нікопольскої міської ради затягує і відмовляє в розгляді запиту.
Тому ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ дану вимогу як дискримінаційну.
Відповідно до п7 ст 17 ЗУ Про "Публічні закупівлі" тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
Відповідно КП "Міські автомобільні дороги – 1» Нікопольскої міської ради" є балансоутримувачем на відключення та підключення ліній електропередачі вуличного освітлення та учасником даної закупівлі.
Тому це є порушенням вищезазначеної статті та присутній конфлікт інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2020 10:51
Вирішення:
Доброго дня! Ваша "Вимога щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних і необ’єктивних вимог" про виключення пункту «наявність згоди з балансоутримувачем на відключення та підключення ліній електропередачі вуличного освітлення», Додатку 3 технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі призводить до порушення правил з техніки безпеки. В зв’язку з тим, що крони частини дерев знаходяться на розташуванні мережі електропередачі. Тому ця вимога є неправомірною. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних і необ’єктивних вимог
Номер:
d075566a6978450082e81debc6f02888
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-26-004994-a.c1
Назва:
Вимога щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних і необ’єктивних вимог
Вимога:
1. Відповідно до Додатку 3 технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі Замовник вимагає наявність згоди з балансоутримувачем на відключення та підключення ліній електропередачі вуличного освітлення.
Балансоутримувачем на відключення та підключення ліній електропередачі вуличного освітлення є комунальне підприємство «Міські автомобільні дороги – 1» Нікопольскої міської ради. При зверненні до даного підприємства, для отримання згоди, необхідно подати заявку, строк розгляду якої складає 15-30 днів. Дата оголошення закупівлі 26 жовтня 2020 року, останній день подання пропозицій 6 листопада 2020 року – фізично не можливо отримати дозвіл – згоду на відключення та підключення ліній електропередачі вуличного освітлення у комунального підприємства «Міські автомобільні дороги – 1» Нікопольскої міської ради.
Комунальне підприємство «Міські автомобільні дороги – 1» Нікопольскої міської ради є учасником та переможцем аналогічної закупівлі UA-2019-10-11-001958-b в минулому році, тому отримати згоду на відключення та підключення ліній електропередачі вуличного освітлення практично неможливо.
Тому ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ дану вимогу як дискримінаційну та абсурдну або подовжити строки подання пропозицій, щоб надати можливість отримання згоди.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2020 18:18
Вирішення:
Доброго дня! Внесено зміни до тендерної документації з метою уникнення порушень принципів здійснення публічних закупівель. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено