• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з проведення технічного обстеження на доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення з виготовленням технічного звіту)

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 26.10.2020 13:00 - 30.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Наполегливо просимо Вас доповнити ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ.

Номер: aace7667fef44a93a353c18c65295dbc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-26-002277-c.c4
Назва: Наполегливо просимо Вас доповнити ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ.
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а саме: 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Звертаємо Вашу увагу, що ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з проведення технічного обстеження на доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення будівель КНП «ЦПМСД №2» Солом’янського р-ну м. Києва за адресами: вул. Солом’янська, 17; вул. Єреванська, 6; пр-т. В. Лобановського, 2; м/р Жуляни, вул. Отця Анатолія Жураковського, 10 та приміщень 6-ти амбулаторій за адресами: вул. Монтажників, 44; вул. Васильченка, 3; вул. Пулюя, 5; вул. Очаківська, 3/8; пр-т. Повітрофлотський, 15; пр-т.Лобановського,18 з виготовленням технічного звіту) (UA-2020-10-26-002277-c) НЕ МІСТИТЬ - проекту договору про закупівлю. Наполегливо просимо Вас доповнити ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник!!! В зв'язку з тим, що закупівля має специфічний характер, ми як Замовник просимо потенційних Учасників надати свій проект договору, так як Учасники, що надають послуги у цій сфер,і мають більший досвід укладання подібних договорів!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.11.2020 10:29
Вимога
Залишено без розгляду

Грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.

Номер: fbdc9931a8b64018918f53278aa69657
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-26-002277-c.c3
Назва: Грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Вимога:
Ознайомившись зі змістом Оголошення, вважаємо, що окремі його умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання – «актів огляду Виконавцем об’єктів технічного обстеження (4-х основних будівель КНП «ЦПМСД №2» та приміщень 6-ти амбулаторій) ЗА ПІДПИСОМ ОБОХ СТОРІН». Крім того, замовником чітко зазначено, що «Пропозиції мають подаватися у повному обсязі. У разі, якщо пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та/або технічним (якісним) характеристикам, замовник відхиляє пропозицію.» Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту - КНП «ЦПМСД №2» та приміщень 6-ти амбулаторій, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому Оголошення не повинно містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно до ч.2 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом. Відповідно до статті 12 Закону - Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій. Огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій.) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 31 Закону. Посилання Замовника на ст.22 Закону є помилковим, оскільки норма стосується процедури «відкритих торгів», проводячи «спрощену закупівлю» замовник має керуватися приписами ст.14 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, але відповідно до ч.4 цієї ж статті - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога Оголошення про складання двосторонніх актів огляду Виконавцем об’єктів технічного обстеження (4-х основних будівель КНП «ЦПМСД №2» та приміщень 6-ти амбулаторій) ЗА ПІДПИСОМ ОБОХ СТОРІН, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ще раз наголошуємо, що огляд об'єктів перед подачею пропозиції, необхдні з метою визначення обсягу та складності робіт та ознайомлення з наявними матеріалами. Замовник не має у своєму складі сертифікованих виконавців, які б могли в повній мірі врахувати наявну ситуацію на об'єктах та в повній мірі скласти технічне завдання. Додатково повідомляємо, що для можливості відвідати об'єкти, Замовник встановив достатній термін, а саме з 26.10.20 до 05.11.20 р. Всі бажаючі мають можливість відвідати об'єкти та скласти акти оглядів!!!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.11.2020 12:19
Вимога
Залишено без розгляду

Ку-ку. Відповідайте по суті та приберіть корупційну вимогу!

Номер: 482c15658966489587f04ec2b9d9daf2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-26-002277-c.a2
Назва: Ку-ку. Відповідайте по суті та приберіть корупційну вимогу!
Вимога:
Замовник відповідає: "Відхилення тендерних пропозицій здійснюється на підставі вимог ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Пункт 2 ч 1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає, що тендерна пропозиція відхиляється якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Технічна спеціфікація закупівлі ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з проведення технічного обстеження будівель на доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення з виготовленням технічного звіту)містить вимогу про обов'язковий огляд об'єкту будівництва, як гарантію того, що пропозиції учасників будуть ґрунтуватись на уявлені про реальний обсяг необхідних для виконання робіт. Вказана умова не порушує жодної з заборон передбачених ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", а її невиконання буде підставою для відхилення Вашої пропозиції на підставі пункту 2 ч 1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі"." Ви адекватні? до чого тут ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі? Про що вам писали? не про те, що ви маєте чи не маєте право когось там відхиляти, а про те, що ваша вимога щодо надання у складі пропозиції актів огляду є неправомірною, дискримінаційною та такою, що націлена на обмеження кола потенційних учасників, мінімізації учасників та максимізації ціни договору для подальшого розпилу комунальних коштів! Реальний обсяг робіт нам зрозумілий згідно наданої в технічному завданні та у відкритих джерелах інформації. Не займаєтеся корупційними речами! Вимога, щодо обов'язкового відвідання до моменту подачі прпозиції та складання актів огляду чи обстеження є нічим іншим як корупцією уповноваженої особи замовника, а також керівництва, якщо воно не може або не хоче присікти такі неправомірні дії в зародку. Чим ви докажете, що ваш переможець справді обїздив всі 10 об'єктів? актом який ви підпишете своїй компанії і так без відвідання!!!! Ще раз наголошую, що для участі в даній закупівлі та формуванні цінової прпозиції відсутня потреба у фізичному відвіданні обєкту, знайомитися з представником замовника, можливо про щось домовлятися. Сам факт того, що Замовник буде знати кількість та найменування учасників вже не відповідає принципам державних закупівель. Можливо потрібно і ціну узгоджувати з Замовником??!!! Схаменіться, не займайтеся корупційними діями, які порочать Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"Солом'янського району м.Києва! Якщо ви оголосили тендер на 10 об'єктів, то будьте добрі забезпечте всю необхідно документацію по 10 об'єктах в одному місці та за одною адресою. Якщо є якісь тріщини в будинках, то Ви, як чесні замовники могли б розміститии фотографії даних речей в електронній системі!. Ще раз говорю, що нам все зрозуміло і не тільки об'єми робіт, нам не потрібно додатково обстежувати об'єкт перед подачею пропозиції. Після підписання договру об'єкти будуть обстежені сертифікованим експертном з обстеження будівельта споруд, а зараз це профанація та створення перешкод для чесних та економічно вигідних учансиків! Вимагаємо приюрати вимогу щодо надання у складі пропозиції: «- акти оглядів Виконавцем об’єктів технічного обстеження (4-х основних будівель КНП «ЦПМСД №2» та приміщень 6-ти амбулаторій) за підписом обох сторін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги до тендерної документації встановлені Замовником відповідно ст.22 ч.2 п.п.3 та 4 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Вимоги щодо надання учасниками актів огляду об’єкту на якому буде здійснено виконання предмету закупівлі не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору його доступності , він може бути отриманий будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, не вбачаємо необхідності та правових підстав для задоволення вимог Скаржника, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволені його вимог.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.10.2020 12:24
Вимога
Вирішена

Дискримінація потенційних Учасників. Акти оглядів.

Номер: a734cd6d803948f6a6fca8d5b891846d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-26-002277-c.a1
Назва: Дискримінація потенційних Учасників. Акти оглядів.
Вимога:
Дискримінація потенційних Учасників Замовник вимагає: «- акти оглядів Виконавцем об’єктів технічного обстеження (4-х основних будівель КНП «ЦПМСД №2» та приміщень 6-ти амбулаторій) за підписом обох сторін.». Замовник явно займається корупційними речами так, як явно створює додаткові обмеження для потенційних Учасників з метою мінімізації кількості Учасників та максимізації ціни договору для отримання відкату! Дана вимога суперечить принципам державних закупівель. Відвідання об’єкту, а у нашому випадку об’єктів (10 адрес при тому, що ВАШ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОСТО ПІДПИШЕ У ВАС АКТИ, А ЧЕСНИМ ВИКОНАВЦЯМ ПОТРІБНО ГАНЯТИ ПО ВСЬОМУ КИЄВУ, ЯК СКАЖЕНИМ СОБАКАМ, ЩОБ ОГЛЯНУ ОБ’ЄКТИ В ЗАКУПІВЛІ В ЯКІЙ НЕВІДОМО ЧИ БУДЕШ ТИ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТА ЧИ БУДЕШ ВИКОНУВАТИ РОБОТИ) це право Учасника, а не обов’язок. Також повідомляємо, що Учасники з Києва знаходять в кращих умовах, а ніж Учасники зі Львову, Харкова чи Одеси (наприклад). Також не забувайте, що система прозорро дає можливість приймати участь Учасникам і з інших країн!!!!!!!!!! Ви пропонуєте, щоб Учасник з Польщі перед тим, як виграти приїхав до вас і оглядав об’єкти на безоплатній основі??? Якщо Учаснику все зрозуміло, то він не зобов’язаний відвідувати об’єкт, а якщо незрозуміло, то останній має право задавати відповідні питання на які Замовник зобов’язаний відповідати. Якщо Учасник має зайві кошти, ЧАС то може звернутися з проханням щодо відвідання об’єктів. Виходить мало того, що Замовник буде знати, хто приймає участь так ще і може, а проаналізувавши закупівлю, то точно буде, домовлятися з потенційними Учасниками щодо неправомірної вигоди. Додатково повідомляємо, що безкоштовно ніяке обстеження ніхто не буде проводити. Підписуйте договір на обстеження і вам складуть не тільки акт на обстеження, а і звіт! Отже, ВИМАГАЄМО прибрати вимогу щодо: «- акти оглядів Виконавцем об’єктів технічного обстеження (4-х основних будівель КНП «ЦПМСД №2» та приміщень 6-ти амбулаторій) за підписом обох сторін.». PS: не забувайте, що ви комунальне підприємство, ми розуміємо, що ви можете намагатися «освоїти в своїх кишенях» побільше грошей але задумайтеся, про можливу оцінку дій або бездіяльності вашої установи, відповідальної особи та керівника вцілому! В разі продовження так нахабно розкрадати комунальні кошти, будемо змушені звернутися до Держаудитслужби, а також до інших служб та організацій. Добре, що зараз це так просто
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відхилення тендерних пропозицій здійснюється на підставі вимог ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Пункт 2 ч 1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає, що тендерна пропозиція відхиляється якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Технічна спеціфікація закупівлі ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з проведення технічного обстеження будівель на доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення з виготовленням технічного звіту)містить вимогу про обов'язковий огляд об'єкту будівництва, як гарантію того, що пропозиції учасників будуть ґрунтуватись на уявлені про реальний обсяг необхідних для виконання робіт. Вказана умова не порушує жодної з заборон передбачених ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", а її невиконання буде підставою для відхилення Вашої пропозиції на підставі пункту 2 ч 1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні