-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
(Класифікатор - ДК 021:2015 45450000-6) Послуги щодо утримання в належному стані об’єктів благоустрою (ремонт покриття майданчиків для збору ТПВ) в м. Ужгород
Завершена
119 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 800.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 800.00 UAH
Період оскарження:
26.10.2020 11:06 - 30.10.2020 11:11
Вимога
Залишено без розгляду
Не погоджуюсь з рішенням Замовника.
Номер:
ae7312b39a7d4f24a4a076828eff25cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-26-001250-c.c2
Назва:
Не погоджуюсь з рішенням Замовника.
Вимога:
Шановний Замовнику, дякую Вам за відповідь.
В п. 10 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі ВКАЗАНО.
Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. ТАК?
Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.
По умовам аукціону я визнаний переможцем.
В пункті 9 оголошення про закупівлю «Послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою (ремонт покриття майданчиків для збору ТПВ) в м. Ужгород, Класифікатор ДК 021:2015 – код – 45450000- 6 Інші завершальні будівельні роботи» чітко вказано
ДОВІДКА УЧАСНИКА У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність штатних (або залучених за трудовим договором) працівників і робітників необхідних професій і кваліфікацій у кількості не менше 5 осіб, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом, яку я Вам надав. Звертаю Вашу увагу У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ!
За яким критерієм Ви керувались про кількість не менше 5-ти осіб?
Чого таку роботу в 119 м2 Ремонт покриття майданчиків для збору ТПВ (бетонування) , я не можу виконати в двох з головним-інженером, ми трудолюбиві люди, повні сил та енергії. Тим більше зараз скупчення людей заборонено.
Так як Вам потрібно п’ять осіб не менше, я прийняв рішення що доберу п’ятого працівника, ( якщо ми не будемо справлятись), по трудові угоді, ДЕ ТАКОЖ ЧІТКО ЗАЗНАЧЕНО.
В Узагальненій практиці Колегії АМКУ: про типові причини оскарження закупівель, є також приклад і про нашу з Вами суперечку.
Про Необґрунтоване встановлення вимог щодо кількості та конкретного переліку посад/ спеціальностей; документального підтвердження наявності працівників, зокрема у штаті/чи за трудовим договором та ін.; надання трудових книжок, штатного розпису тощо.
Ось посилання на деякі закупівлі:
UA-2019-02-12-002449-b
UA-2019-07-10-003224-b
UA-2019-08-23-000468-a
З повагою до Вас, ФОП Лизанець В.І
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2020 12:05
Вирішення:
Шановний учаснику!
Замовником проводиться спрощена закупівля відповідно до статті 14 закону України «Про публічні закупівлі». Абзацом 2 частини третьої даної статті перебачено, що замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку вважає за необхідне замовник. Замовником в оголошенні зазначались вимоги із врахуванням специфіки закупівлі на надання послуг.
Вами не надано підтверджуючі документи, щодо кількості кількості працівників зазначених у довідці у довільній формі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.11.2020 23:55
Вимога
Вирішена
Оскарження визначення переможця
Номер:
424724740cea46f0827f52f775cb3b55
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-26-001250-c.c1
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Посилаючись на частину 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Замовника надати інформацію про причину моєї невідповідності в закупівлі, Послуги щодо утримання в належному стані об’єктів благоустрою (ремонт покриття майданчиків для збору ТПВ) в м. Ужгород
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2020 01:02
Вирішення:
Шановний учаснику!
Пунктом 9 оголошення про закупівлю «Послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою (ремонт покриття майданчиків для збору ТПВ) в м. Ужгород, Класифікатор ДК 021:2015 – код – 45450000- 6 Інші завершальні будівельні роботи» передбачено надання довідки учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність штатних (або залучених за трудовим договором) працівників і робітників необхідних професій і кваліфікацій у кількості не менше 5 осіб, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних», окрім того пунктом 10 оголошення передбачено подання копії Форми №1 ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) за останній звітний період. У разі прийняття працівника на роботу у період після звітного подається копія повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) (Зазначені документи мають надаватися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»). Зазначена Вами кількість працівників у довідці у довільній формі не відповідає кількості працівників у формі 1 ДФ, а повідомлення про прийняття працівника на роботу відсутнє.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні