-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для друку офісний формату А4 - 900 упак. Папір для друку офісний формату А5 – 1000 упак. Плівка для ламінування формату А4- 100 упак. Файли для документів формату А4 - 20 упак. Етикет-стрічка 28х29 – 3000 рул. Сегрегатор формату А4/80мм – 150 шт. Сегрегатор формату А4/50мм – 100 шт. Папка-швидкозшивач формату А4 – 200 шт. Скотч двохсторонній 48мм/25м – 100 шт. Ножиці металеві 120 мм – 200 шт.
Завершена
240 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 24.00 UAH
мін. крок: 0% або 24.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2017 17:24 - 13.02.2017 16:30
Скарга
Відкликано скаржником
Не відповідає вимогам Замовника
Номер:
079c5295fc2c444eb4b0fbe7a2e93a58
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-07-000854-b.a1
Назва:
Не відповідає вимогам Замовника
Скарга:
Згідно пп.10.1 п.10 «Порядок здійснення допорогових закупівель», який затверджено Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 Учасник має право внести зміни до поданої ним пропозиції лише до закінчення періоду прийому пропозицій. Згідно з пунктом 7 Тендерної документації учасник повинен був надати наступні документи:
1) Документи, що посвідчують якість товару;
2) Прайс-лист, де вказані умови оплати та поставки;
3) Копії договорів, які вказують на наявний досвід роботи в кількості 3-х копій.
ТОВ "Ромус-Поліграф" надав вище зазначені документи після закінчення прийому пропозицій. Прайс-лист, де вказані умови оплати та поставки не надав. Таким чином доповнення до пропозиції ТОВ "Ромус-Поліграф" не є дійсними та є порушенням правил проведення електронних торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 27.02.2017 16:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2017 16:55
Опис причини скасування:
Переглянули документи. Змінили рішення.
Дата скасування:
07.03.2017 10:53