(Придбання природного газу для опалення закладів лікарні з урахуванням послуг замовлення (бронювання) потужності)
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. При цьому, технічна документація та інші документи, що мають відношення до пропозиції підготовлені учасником в процесі проведення ним фінансово-господарської діяльності, можуть бути викладені українською або російською мовами.
Якщо Учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іншою мовою та надати переклад українською мовою. Переклад пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
2 478 256.01UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 391.28 UAH
Період оскарження:23.10.2020 21:23 - 06.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:f9392adf894543baa25e288717a8aa69
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-23-012796-a.a2
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно ТД до закупівлі Додатку 3 Технічні вимоги п. 2 Замовник вимагає надати "Надати сертифікати ISO 90001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 (по природному газу) у складі тендерної пропозиції" ця вимога є дискрімінаційною. Отже повідомляємо Вам, що вимога сертифікату ІSO
45001:2018 та ISO 50001:2018 буде такою, що є дикримінує інших
потенційних Учасників закупівлі та звужує коло потенційних Учасників,
внаслідок чого створюються штучні переваги окремим Учасникам, що, в
свою чергу може призвести до оскарження умов даної Закупівлі в колегії
з розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних
закупівель Антимонопольного комітету України і, як наслідок,
подовження строків подання тендерних пропозиції та процедури закупівлі
вцілому. Аналогом до сертифікату ІSO 45001:2018, ISO 50001:2018 є
діючий та чинний сертифікат ІSO 14001:2015, який отриманий більшістю
Учасників газового ринку України. В той час як ІSO 45001:2018 є новим
та таким, який отримало лише обмежено коло Учасників ринку (до 5-ти
компаній). Таким чином, Замовник, включення Замовником у перелік
документів, які вимагаються у складі тендерної пропозиції, сертифікату
ІSO 45001:2018 створить штучні перешкоди для участі у закупівлі усім
потенціним Учасникам, які мають змогу прийняти участь у закупівлі, але
на даний час не пройшли акредитацію згідно ІSO 45001:2018, яка займає
час більший, ніж залишився з моменту внесення даної вимоги у вимоги ТД
до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Даний факт може бути
успішно оскаржений будь-яким із потенційних Учасників в колегії з
розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних
закупівель Антимонопольного комітету України, що і призведе до
зазначених вище відтермінувань строків подання тендерних пропозицій та
порушення строків здійснення закупівлі. Аналогічна ситуація і з
сертифікатом ISO 50001:2018 аналогом якому є діючий та чинний ISO
9001:2015. Слід зазначити, що вимоги щодо надання даних сертифікатів
можуть бути оскаржені потенційними Учасниками і через те, що згідно ч.
3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може
містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені
законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до
тендерної документації. Проте жодним нормативно-правовим документом чи
Законом не вимагається проходження сертифікації за стандартами ISO з
отриманням відповідних сертифікатів для суб'єктів господарювання, що
здійснюють діяльність з постачання природного газу на території
України. Таким чином вимога про надання вказаних вище сертифікатів
буде такою, що обмежує коло потенційних Учасників та суперечить ЗУ
"Про захист економічної конкуренції" та такою, що суперечить ЗУ "Про
публічні закупівлі", що призведе до оскарження даної вимоги та
порушення графіку закупівлі природного газу Замовником. З повагою та розумінням Ваші надійні постачальники.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.10.2020 23:47
Вирішення:Внесені зміни до тендерної документації і додатки
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року.
Номер:399af096aa13484f82dd53128463f645
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-23-012796-a.b1
Назва:Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року.
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів.
Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу.
У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію:
"Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.10.2020 18:27
Вирішення:Внесені зміни до тендерної документації і додатки