• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ДК 021:2015 - 323200000-2 (Мультимедійне навчальне обладнання для нової української школи.)

Завершена

1 716 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 582.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2020 16:54 - 04.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Заміна дискримінаційних вимог

Номер: c00b9e44c6534be380add5caca95aa3c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-011536-a.c3
Назва: Заміна дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, в описі технічних характеристик проектора Ви вказуєте наступне: "Стандартний режим Яскравість 3500 лм; Низька яскравість Режим 2800 лм; Коефіцієнт контрастності 17000: 1; Кількість ламп: 1; Потужність лампи: Normal - 240 Вт, ECO – 190 Вт; Режим лампи: Normal - 6500 годин, ECO - 8000 годин; Тип об'єктива: Ручне фокусування; Проекційне співвідношення: 0,63:1;" Повідомляємо Вам, що під вказані характеристики разом з іншими можливо підібрати лише 1 модель проектора, яка Вами і вказана. Надаємо посилання на ту модель, яку Ви прописуєте: https://tech-pro.com.ua/catalog/proektory-infocus/korotkofokusnyy-proektor-infocus-inv30/ Таким чином, Ви порушуєте принципи здійснення публічних закупівель та повністю звужуєте коло учасників (оскільки також вимагаєте надання авторизаційного листа від виробника). Отже, наполягаємо на внесенні змін до вказаних технічних характеристик відповідно до чинного законодавства та наказів МОН, щоб всі потенційні учасники змогли взяти участь у Вашій закупівлі. Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Звертаємо Вашу увагу, що статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 6.3. Розділу ІІІ Тендерної документації, 6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». Таким чином, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Дякуємо за розуміння та співпрацю
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.11.2020 09:01
Вимога
Залишено без розгляду

Видалення дискримінаційних вимог

Номер: fc6fd908bb6d430fbf0efc0846487b9e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-011536-a.b2
Назва: Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику,детально проаналізувавши Ваші вимоги, ми знайшли дискримінаційні вимоги в описі Програмного забезпечення до Інтерактивної дошки, а саме: "Обов’язково у складі пропозиції Учасник повинен надати посилання на діючу інтернет сторінку сайту виробника програмного забезпечення, щоб завантажити пробну версію, з можливістю перевірки зазначених нижче вимог до програмного забезпечення." "Надати інтернет посилання на OnLine платформу." Повідомляємо Вам, що переважна більшість виробників Інтерактивних дошок комплектують їх базовим програмним забезпеченням від виробника, яке є безкоштовним. Тому надання відповідного посилання на скачування пробної версії порушуватиме авторські права та знищуватиме унікальність кожного програмного забезпечення. З цього випливає, що надання такого посилання для відкритого доступу є неможливим. Отже, така вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників. Шановний Замовнику, видаліть дану вимогу та не порушуйте принципи здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Звертаємо Вашу увагу, що статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 6.3. Розділу ІІІ Тендерної документації, 6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». Таким чином, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Дякуємо за розуміння та співпрацю
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.11.2020 09:01
Вимога
Залишено без розгляду

Видалення дискримінаційних вимог

Номер: 57a864b7d3324c8b954de931854e56bb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-011536-a.b1
Назва: Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 3 в описі технічних характеристик Інтерактивної дошки Ви вказуєте наступне: "Діагональ активної поверхні не менше - 195 см, та не більше 199 см; Ширина дошки не менше 166 см; Висота дошки не більше 129 см; Ширина активної поверхні не більше, або 159 см; Висота активної поверхні не більше, або 119 см; Товщина дошки не більше 5,1 см; Товщина дошки з лотком не більш 12 см; Вага не більше 19 кг" З якою метою так детально вказано розміри інтерактивної дошки ат вагу? Щоб звузити конкуренцію? Повідомляємо Вам, що під такі характеристики можливо підібрати лише одну модель інтерактивних дошок на ринку України, що являється дискримінаційною вимогою у відкритих торгах та грубим порушення чинного законодавства України. Отже, наполягаємо на негайному видаленні дискримінаційних ознак та заміні їх на такі, які дозволять підібрати аналоги та еквіваленти Інтерактивної дошки. Шановний Замовнику, не обмежуйте конкуренцію та надайте змогу всім потенційним учасникам взяти участь у Вашій закупівлі! Якщо Ви не внесете зміни ми будемо змушенні звернути увагу відповідних органів на процедуру проведення Вашої закупівлі, а також направити звернення до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Звертаємо Вашу увагу, що статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 6.3. Розділу ІІІ Тендерної документації, 6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». Таким чином, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Дякуємо за розуміння та співпрацю
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.11.2020 09:01