• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги встановлення протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях гуртожитку №8 за адресою м. Київ, вул. Ломоносова, 55

Строк надання послуг - 60 к.д. з дати підписання договору. Учасники подають тендерні пропозиції українською мовою (докладніші умови - у тендерній документації)

Торги відмінено

1 871 249.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 356.25 UAH
Період оскарження: 23.10.2020 15:29 - 05.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога

Номер: 0f476dc8579c4133a544785895e1c016
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-009974-a.c4
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимагаємо видалити з п.2.4. Додатку №1 до тендерної документації слова «вантажно-розвантажувальні роботи», тому що загальний курс з охорони праці вантажно – розвантажувальних робіт, відповідно до Наказу міністерства енергетики та вугільної промисловості «Про затвердження Правил з охорони праці під час вантажно – розвантажувальних робіт» від 19.01.2015 року № 21 ці правила поширюються на субєктів господарювання, які в процесі своєї діяльності виконують вантажно-розвантажувальні роботи, навантаження (розвантаження) або вивантаження. Вантажно-розвантажувальні роботи - це комплекс заходів, спрямованих на підняття різноманітних вантажів з метою їх завантаження чи розвантаження; такі роботи застосовуються для навантаження (розвантаження) або вивантаження вантажів вручну або за допомогою спеціалізованої техніки (вантажопідіймальних кранів і машин, навантажувачів, автоелектрокарів) і ніяким чином не відносяться до надання послуг зі встановлення протипожежного устаткування. Вимога, щодо надання витягу з протоколу перевірки знань з охорони праці під час виконання вантажно – розвантажувальних робіт, є неправомірною, дискримінаційною, не відповідає предмету закупівлі і підлягає вилученню з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Звинувачення щодо дискримінаційного характеру вимог тендерної документації спростовуємо. Разом з тим, керуючись принципами, встановленими ч. 1 ст. 5 Закону, з метою розширення потенційного кола учасників ухвалено рішення внести зміни до тендерної документації, тому вимога задовольняється. Докладніше - у файлі, що додається
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 503ae56576c0432fb89630e07c369a91
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-009974-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Неправомірні вимоги
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ваша вимога розглянута, керуючись принципами, встановленими ч. 1 ст. 5 Закону, з метою розширення потенційного кола учасників ухвалено рішення внести зміни до тендерної документації, тому вимога задовольняється. Докладніше - у файлі, що додається.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога надання "Копії Ліцензії Державної архітектурно – будівельної інспекції України із зазначенням у переліку видів робіт по предмету закупівлі" є необґрунтованою та дискримінаційною

Номер: e848dc9515374e73a34a580d2f4c21b8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-009974-a.a2
Назва: вимога надання "Копії Ліцензії Державної архітектурно – будівельної інспекції України із зазначенням у переліку видів робіт по предмету закупівлі" є необґрунтованою та дискримінаційною
Вимога:
Відповідно п.1.5. Додатка 1 до до тендерної документації передбачається, що учасники у складі тендерної пропозиції надає документ - «1.5. Копія Ліцензії Державної архітектурно – будівельної інспекції України із зазначенням у переліку видів робіт по предмету закупівлі». Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне. По-перше, Замовником визначено предмет закупівлі – послуги встановлення протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях гуртожитку №8 за адресою м. Київ, вул. Ломоносова, 55 ( ДК 021:2015: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування).Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є вичерпним, а отже таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений/збільшений. Про подібне йдеться й у статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності". По-друге, згідно з пунктом 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України (орган, що видає ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів), затвердженого Постановою від 9 липня 2014 р. № 294 основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме – виконання дозвільних та реєстраційних функцій у будівництві у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" від 13 квітня 2011 року № 466 надає роз’яснення, що "будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту". Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року. № 1396: "Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити будівельну діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком". Наголошуємо, що законодавець чітко зазначає: суб’єкти, що провадять будівельну діяльність: не обслуговування, не встановлення або будь-що інше, а будівельну діяльність. По-третє, відповідно до Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 року № 406, а саме – пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Майже для всіх організацій, що займаються монтажем пожежної сигналізації, ваказана вимога є дискримінаційною, тому що дані суб’єкти господарювання мають ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (яка необхідна для надання послуг згідно предмета закупівлі), та немає ліцензії Держархбудінспекції на будівельні роботи (яку і не повинен мати, адже не є суб᾽єктом будівельної діяльності). Додатково звертаємо увагу, що аналогічна позиція викладена в рішенні № 6170-р/пк-пз від 23.06.2018р. ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ по закупівлі № UA-2018-05-25-002509-a. Якщо пропозиція Учасника з найменшою ціною буде відхиллено тендерним комітетом Київського національного університету імені Тараса Шевченка, у зв'язку з відсутністю документу - «Копія Ліцензії Державної архітектурно – будівельної інспекції України із зазначенням у переліку видів робіт по предмету закупівлі»., то такі дії по-перше будуть дискримінаційними, по-друге це спричиніть необґрунтовані витрати бюджетних коштів. На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі та просимо виключити з тендерної документації. У разі залишення вимоги без задоволення наше підприємство буде вимушено звернутися до Держаудитслужби України про початок моніторингу закупівлі та притягнення винних осіб тендерного комітету Київського національного університету імені Тараса Шевченка до адміністративної відповідальності у сфері закупівель, встановленою статею 164-14 КУпАП за складання тендерної документації не у відповідності до вимог закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Звинувачення щодо наявності порушень закодавства при складанні тендерної документації спростовуємо. Разом з тим, керуючись принципами, встановленими ч. 1 ст. 5 Закону, з метою розширення потенційного кола учасників ухвалено рішення внести зміни до тендерної документації, тому вимога задовольняється. Докладніше - у файлі, що додається.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 8e54ad404c9e409fa7b9d40684a45018
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-009974-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Неправомірна вимога
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога відхиляється у зв'язку з тим, що не містить опису порушень та звернення до замовника
Статус вимоги: Відхилено