• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

електрична енергія

Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції:українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації

Торги не відбулися

1 560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 600.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2020 14:45 - 06.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 87e7e493c28a4caeada9197214419528
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-002628-b.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 11.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.12.2020 19:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.12.2020 18:10
Дата виконання рішення Замовником: 23.12.2020 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення No23079-р/пк-пз від 14.12.2020 Органу оскарження виконано
Автор: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Віктор Насташенко +380442247773 TENDER.UGR@GMAIL.COM http://ukrgasresource.com
Вимога
Є відповідь

щодо скасування рішення стосовно визнання переможцем ТОВ «ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ»

Номер: 02ed25c1c08f479ba8e7ff70277952ff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-002628-b.b1
Назва: щодо скасування рішення стосовно визнання переможцем ТОВ «ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ»
Вимога:
Відповідно до інформації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, в аукціоні за оголошенням № у ЦБД UA-2020-10-23-002628-b, переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ» (далі - Учасник). В той же час, вважаємо рішення про визнання переможцем Учасника помилковим, що прийнято з порушенням законодавчих норм і порядку проведення процедури зазначеної закупівлі, з огляду на неповну відповідність тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, та іншим вимогам до предмету закупівлі тендерної документації, що підтверджується наступним. 1.Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів:… 2. Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону, зазначені у Додатку 2 до цієї тендерної документації… 6. Інша інформація та документи відповідно до вимог цієї документації та додатків до неї». Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасником подаються: «1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період 2019 – 2020 рр. Аналогічним вважається договір за таким самим кодом ДК 021:2015. 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці». У складі тендерної пропозиції Учасника міститься «Довідка про виконання аналогічних договорів», з інформацією про виконання одного аналогічного договору від 03 січня 2019 року № 36, укладеного із Комунальним підприємством "Житомирське трамвайне тролейбусне управління" Житомирської міської ради (далі – Договір). Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасника містяться копія Договору, копія Листа-відгуку від Комунального підприємства "Житомирське трамвайне тролейбусне управління" Житомирської міської ради, в якому немає жодного посилання саме на виконання завантаженого Учасником Договору, і копія Акту приймання-передачі електричної енергії №1/2019 від 31 січня 2019 року, в якому не міститься ані печатки ані підпису замовника за наданим аналогічним договором (лише підпис і печатка Учасника), що не відповідає умовам Додатку 2 до тендерної документації і не підтверджує в повному обсязі кваліфікаційний критерій, зазначений Замовником. 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів:… 2. Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону, зазначені у Додатку 2 до цієї тендерної документації… 6. Інша інформація та документи відповідно до вимог цієї документації та додатків до неї». Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації: «УВАГА! У разі, якщо Учасники в складі пропозиції надають дані які є первинними джерелами відомостей про фізичну особу у розумінні Закону України 2297-VI (із змінами), то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників підписані на дату не раніше оголошення тендеру». Відповідно до частини четвертої статті 6 «Загальні вимоги до обробки персональних даних» чинної редакції Закону України 2297-VI (із змінами) «Про захист персональних даних»: «4. Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе». У складі тендерної пропозиції Учасника містяться Рішення і Наказ про призначення Єграшиної Тетяни Григорівни директором Учасника, підписані її КЕП документи, що становлять склад тендерної пропозиції, у тому числі з інформацією, яку вона надає про себе (наприклад, номер контактного телефону у формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додатку 1 до тендерної документації: «Керівництво: директор Єграшина Тетяна Григорівна, тел. 380675753945». Отже, у складі пропозиції Учасника містяться дані, які є первинними джерелами відомостей про фізичну особу у розумінні Закону України 2297-VI (із змінами), проте, Учасником не надано копії листа згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних директора Єграшиної Тетяни Григорівни, підписаної на дату не раніше оголошення тендеру, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, і іншим вимогам до предмету закупівлі тендерної документації. Додатково звертаємо увагу, що зазначена вище невідповідність не підпадає під визначення можливості надання учаснику 24 годин для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки банківська гарантія не відноситься до кваліфікаційних критеріїв чи документів на право підпису. Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам до предмету закупівлі тендерної документації, що свідчить про необхідність прийняти рішення про його дискваліфікацію. Зважаючи на зазначене вище, пропонуємо розглянути питання щодо: 1.Скасування Протокольного рішення про визнання переможцем Учасника, з підстав зазначених вище; 2.Розглянути тендерну пропозицію наступного учасника. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї пропозиції ми будемо вимушені: - подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; - звернутися до суду з позовом про стягнення із Замовника коштів за подання зазначеної Скарги до АМКУ; - звернутися із заявою до Державної аудиторської служби України (Офісу фінансового контролю) щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді визнання переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає всім умовам тендерної документації; - звернутися до інших зацікавлених контролюючих органів із заявою про визнання дій Замовника протиправними і застосування до винних осіб передбачених законодавством заходів впливу. Також, звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень (у тому числі в разі невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню), відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально. Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від 25 500 до 51 000 гривень.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" Щодо 1 запитання Вашої вимоги пояснюємо наступне: У складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Вєк Технолоджі" ( далі по тексту -Переможець) міститься лист -відгук КП "Житомирське трамвайне тролейбусне управління" Житомирської міської ради від 28.01.2019 №11/126 Витяг з листа -відгуку …при цьому постачальник повністю виконав свої обов’язки… Також у складі пропозиції Переможця є копія Акту приймання-передачі електричної енергії №1/2019 від 31 січня 2019 року, в якому міститься підпис замовника У тендерній документації зазначено, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. На підставі вищевикладеного Учасником повністю виконано вимоги зазначені у тендерній документації По 2 запитанню Вашої вимоги пояснюємо наступне: Відповідно до ч.2 Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації 6) Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Також звертаємо Вашу увагу на те, що № телефону не є персональними даними та КЕП Замовник перевіряє у відкритому доступі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Враховуючи вищевикладене Учасником повністю виконано вимоги зазначені у тендерній документації та відхилення його пропозиції суперечить принципа здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено