• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Газ природний

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.

Завершена

5 855 478.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 277.39 UAH
Період оскарження: 23.10.2020 14:16 - 21.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

До проекту договору

Номер: a6f0c54f020b42ce83e0e91e5ef8418e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-004338-c.a4
Назва: До проекту договору
Вимога:
Стосовно небалансів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет СумДУ повідомляє наступне. Проєктом Договору постачання природного газу (Додаток 1 до тендерної документації), а зокрема пунктами 2.2-2.6. передбачено подання Споживачем Постачальнику подобового обсягу споживання природного газу та здійснення його коригування, що повністю відповідає вимогам до істотних умов договору постачання природного газу, передбаченим п. 5 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496. У той же час, глава 6 розділу XIV Кодексу газотранспортної системи затвердженого Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2493 (далі – Кодекс ГТС) регулює відносини щодо добового небалансу, що виникають між Оператором газотранспортної системи (далі – Оператор ГТС) та замовником послуг з транспортування прородного газу (далі – Замовник послуг), який уклав договір про транспортування природного газу з Оператором ГТС. Відповідно до п. 1 глави 6 розділу XIV Кодексу ГТС Оператором ГТС здійснюється розрахунок обсягу добового небалансу для кожного портфоліо балансування Замовника послуг. Відповідальність за наявний у Замовника послуг добовий небаланс відображена у п. 2 глави 6 розділу XIV Кодексу ГТС, яким визначається, що якщо у Замовника послуг є добовий небаланс саме до нього Оператором ГТС застосовується плата за добовий небаланс. На підставі цього можна зробити висновок, що передбачені п. 13 глави 6 розділу XIV Кодексу ГТС величини коригування застосовуються Оператором ГТС до Замовника послуг у разі якщо саме у нього, а не у Споживача, виникне добовий небаланс, що перевищує допустиме відхилення. Разом з тим, для Споживача жодним нормативним актом, який регулює відносини у сфері газопостачання, не встановлено обов’язок відшкодовувати Постачальнику (Замовнику послуг) понесені ним збитки за врегулювання його добового небалансу. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 78a8cda952d141aea42bc77b2d34d5ec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-004338-c.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо потужності
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 84e84484a28c4d6fb1afc906af8007df
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-004338-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Небаланси
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет СумДУ повідомляє наступне. Проєктом Договору постачання природного газу (Додаток 1 до тендерної документації), а зокрема пунктами 2.2-2.6. передбачено подання Споживачем Постачальнику подобового обсягу споживання природного газу та здійснення його коригування, що повністю відповідає вимогам до істотних умов договору постачання природного газу, передбаченим п. 5 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496. У той же час, глава 6 розділу XIV Кодексу газотранспортної системи затвердженого Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2493 (далі – Кодекс ГТС) регулює відносини щодо добового небалансу, що виникають між Оператором газотранспортної системи (далі – Оператор ГТС) та замовником послуг з транспортування прородного газу (далі – Замовник послуг), який уклав договір про транспортування природного газу з Оператором ГТС. Відповідно до п. 1 глави 6 розділу XIV Кодексу ГТС Оператором ГТС здійснюється розрахунок обсягу добового небалансу для кожного портфоліо балансування Замовника послуг. Відповідальність за наявний у Замовника послуг добовий небаланс відображена у п. 2 глави 6 розділу XIV Кодексу ГТС, яким визначається, що якщо у Замовника послуг є добовий небаланс саме до нього Оператором ГТС застосовується плата за добовий небаланс. На підставі цього можна зробити висновок, що передбачені п. 13 глави 6 розділу XIV Кодексу ГТС величини коригування застосовуються Оператором ГТС до Замовника послуг у разі якщо саме у нього, а не у Споживача, виникне добовий небаланс, що перевищує допустиме відхилення. Разом з тим, для Споживача жодним нормативним актом, який регулює відносини у сфері газопостачання, не встановлено обов’язок відшкодовувати Постачальнику (Замовнику послуг) понесені ним збитки за врегулювання його добового небалансу. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога про внесення змін до Тендерної документації

Номер: 1780b0a0dfb9453f916ac28a530b9647
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-004338-c.c1
Назва: вимога про внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 5.6. розділу 5 тендерної документації до закупівлі "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.5. Розділу ІІІ цієї тендерної документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п.5/п.6 та п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка, видана МВС України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Таким чином, переможець процедури закупівлі має лише 10 днів для замовлення та отримання вищевказаної довідки для надання її Замовнику. Відповідно до ч. 1, 5 ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних" порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних на обробку цих даних, наданої володільцю персональних даних, або відповідно до вимог закону. Порядок доступу третіх осіб до персональних даних, які перебувають у володінні розпорядника публічної інформації, визначається Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім даних, що отримує від інших органів центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, під час здійснення верифікації та моніторингу державних виплат. Запит задовольняється протягом тридцяти календарних днів з дня його надходження, якщо інше не передбачено законом. Відповідно до п. 18, 19 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС України від 29.11.2016 №1256, надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту. Довідка видається станом на дату здійснення перевірки фізичної особи за персонально-довідковим обліком. Отже, термін для отримання довідки, виданої МВС, зазначений в тендерній документації до закупівлі, значно скорочений та не відповідає чинному законодавству України. Наявність вищевказаної умови в тендерній документації до закупівлі порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які визначені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", що, у свою чергу, є підставою для відміни тендеру. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації!
Статус вимоги: Задоволено