• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги» послуги з охорони приміщень технічними засобами філій Вінницького обласного центру зайнятості

ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ НА ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ!!! Період надання послуг з 01.01.2021р.-31.12.2021р.Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.

Завершена

514 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 574.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2020 11:59 - 05.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про кваліфікацію переможця

Номер: 7a562b47a729481384dba80eec3b0ea9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-002645-c.b2
Назва: Оскарження рішення про кваліфікацію переможця
Вимога:
Управління поліції охорони у Вінницькій області є Учасником процедури відкритих торгів, оголошеній Вінницьким обласним центром зайнятості (ЄДРПОУ 05392714) предметом якої є «Охоронні послуги» послуги з охорони приміщень технічними засобами філій Вінницького обласного центру зайнятості (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)», з ідентифікатором закупівлі UA-2020-10-23-002645-c. Протоколом №91 від 16 листопада 2020 року, уповноваженою особою замовника прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі ПП «ЯВІР-2000» (ЄДРПОУ 31175036). 16.11.2020 Управлінням поліції охорони у Вінницькій області було подано Вимогу з вих. № 2552/43/21/01-2020 (Номер вимоги: UA-2020-10-23-002645-c.b1 згідно електронної системи закупівель) про усунення порушення в процесі проведення закупівлі, однак замовником 18.11.2020 відмовлено в її задоволенні вимоги, посилаючись на суттєву, на думку замовника, економію коштів, що жодним чином не обґрунтовує законність дій при кваліфікації учасників, адже ціна тендерної пропозиції в даному випадку впливає лише на черговість розгляду тендерних пропозицій учасників. Вважаємо рішення необґрунтованим та незаконним виходячи із наступного: 1) Обґрунтовуючи законність своїх дій при кваліфікації учасника ПП «Явір-2000» Замовник посилається на значну економію коштів вказуючи: «Нагадуємо Учаснику, що критерієм оцінки пропозицій є: ціна тендерної пропозиції. Оцінку тендерних пропозицій електронна система закупівель проводить автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону, який відбувся 10.11.2020р. системою закупівель визнано найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію - ПП"ЯВІР-2000"(Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 31175036 ) з ціновою пропозицією 449 592,00грн. Тоді, як пропозиція Учасника "Управління поліції охорони у Вінницькій області" (Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 40109131) становить 512 603,00грн.Економія коштів по даній закупівлі у разі укладання договору з Переможцем становить 63011 грн., що є суттєвою.» Тобто позиція замовника полягає в тому, що не дивлячись на наявність порушень та факти надання недостовірної інформації, про які повідомлялось замовника Вимогою з вих. №2552/43/21/01-2020 (номер вимоги: UA-2020-10-23-002645-c.b1 згідно електронної системи закупівель), які жодним чином не були перевірені, замовник акцептує пропозицію учасника, який запропонував найнижчу цінову пропозицію. Однак, не замовником не враховано, що крім критерія оцінки «ціна» Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), а саме статтею 16 визначено кваліфікаційні критерії : 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно з роз’ясненням Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Водночас Мінекономрозвитку як Уповноважений орган з питань закупівель акцентує увагу на тому, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922). Враховуючи, що учасником ПП «Явір-2000» не було оскаржено вимог тендерної документації щодо підтвердження (в тому числі щодо підтвердження наявності «груп реагування та місця їх дислокації) визначених кваліфікаціних критеріїв, в тендерній документації не міститься жодних дискримінаційних вимог та в результаті оцінки тендерних пропозицій учасників немає і не може бути дискримінації учасників. Звертаємо увагу замовника, що ним самостійно визначено вимоги щодо визначення відповідності кваліфікаційних критеріїв, тому підстав вказувати на дискримінацію будь-якого учасника немає. 2) Згідно вимог п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріпленим ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями в редакції на момент проведення закупівлі (далі - Закон), Учасники надають: «Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у 2019р. або 2020р. із завантаженням у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору (не менше одного) з документами, що підтверджують його виконання та оригінал листа-відгука контрагента).». В складі своєї тендерної пропозиції ПП «Явір-2000» надано довідку щодо наявності досвіду виконання договору №276 від 16 квітня 2019 року, та в файлі «Аналогічний договір» надано копію, вище зазначеного договору, однак, при опрацюванні даного файлу виявлено, що згідно п.11.4 Договору, невід’ємною частиною цього Договору є також всі додаткові угоди до нього за умови, якщо вони складені у письмовій формі і підписані Сторонами, таким чином встановлено, що учасником не надано договір, зокрема не надано копії Додаткової угоди №1 та Додаткової угоди №3 від 03 лютого 2020 року, Враховуючи документи, подані в складі тендерної пропозиції ПП «Явір-2000», в нашому випадку, для замовника законодавцем передбачено: - згідно ч. 10 ст. 29 Закону №922 передбачено можливість аргументовано продовжити замовником строк розгляду пропозиції до 20 робочих днів з одночасним поданням запиту до Національної поліції (як органу який видає ліцензії на заняття охоронною діяльністю) щодо наявності груп реагування в учасників, а також запит до Чернівецького обласного центру зайнятості чи були укладені додаткові угоди №1,3 по договору №№276 від 16 квітня 2019 року; - згідно ч. 9 ст. 26 Закону №922, на вимогу замовника «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». 3) Відповідно до вимог п.1.1. Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріпленим ч.2 ст.16 Закону, Учасники надають : 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору про закупівлю «Охоронних послуг» послуг з охорони приміщень технічними засобами філій Вінницького обласного центру зайнятості, яка має містити дані про: - наявність пульта централізованого спостереження із зазначенням його місцезнаходження; - наявність транспорту, що буде залучатись для своєчасного реагування (протягом 5 хвилин) у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження за місцем розташуванням кожного об’єкту охорони (за формою, що наведена у примітці до цього додатку); При опрацюванні тендерної пропозиції ПП «Явір-2000», а саме файлу «Довідка про наявність транспорту», в якому міститься довідка №1289/8 від 05.11.2020 р., згідно якої, в учасника закупівлі наявний автотранспорт з вказівкою на конкретні адреси його дислокації. Однак, при аналізі інформації, викладеної в вище зазначеній довідці, встановлено, що інформація є недостовірною, зокрема з відкритих реєстрів замовником перевірено та встановлено, що адресами дислокації вказаним в довідці: м.Бар, м.Бершадь, м.Жмеринка, м.Гайсин, м.Тульчин, м.Іллінці, м.Липовець знаходяться багатоквартирні житлові будинки, по адресам вказаним в довідці по об’єктам: м. Калинівка, м. Козятин, смт. Муровані Курилівці, м. Немирів, смт. Оратів, м. Погребище, смт. Томашпіль, смт. Тростянець, м. Хмільник, смт. Чернівці, м. Могилів-Подільський, смт. Піщанка, смт. Теплик, смт. Чечельник, м. Шаргород, смт. Літин зареєстровані та знаходяться інші юридичні особи, що унеможливлює знаходження рухомого та нерухомого майна ПП «Явір-2000». Як раніше повідомлялось вимогою з вих. № 2552/43/21/01-2020 (Номер вимоги: UA-2020-10-23-002645-c.b1 згідно електронної системи закупівель), в Управління поліції охорони у Вінницькій області є інформація, що в Учасника процедури закупівлі ПП «Явір-2000», відсутні групи реагування в районах розташування об’єктів охорони, тому учасник закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям. В підтвердження чого, в Додатку до вимоги, надаємо лист про надання інформації ГУ НП у Вінницькій області щодо наявності в ПП «Явір-2000» груп реагування на території Вінницької області, згідно якого, лише в одному з районів Вінницької області а саме в м. Могилів-Подільському наявна група реагування, однак адреса такої групи не відповідає адресі, зазначеній в довідці №1289/8 наданій учасником закупівлі. Замовником, жодним чином не перевірено дану інформацію та неналежним чином опрацьовано вимогу №: UA-2020-10-23-002645-c.b1, що вказує на умисний характер своїх незаконних дій. Окрім вище зазначеного, повідомляємо, що на запит Управління поліції охорони у Вінницькій області, листом №1341/01/20.11.2020 ГУ НП у Вінницькій області надано відповідь, згідно якої, в районах Вінницької області та по адресах дислокацій вказаних ПП «Явір-2000» в довідці №1289/8 від 05.11.2020 р., відсутній транспорт (групи) швидкого реагування будь-яких недержавних охоронних підприємств (в тому числі і ПП «Явір-2000»), які обладнані відповідно до вимог чинного законодавства. (копію запиту та копії відповіді долучаємо в Додатках до вимоги). Також, повторно звертаємо увагу замовника, що згідно п.12 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД, «у разі надання недостовірної інформації та/або підроблення тендерної пропозиції учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства України. Документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У випадку недотримання Учасником вимог щодо способу подання та оформлення документів тендерної пропозиції, що передбачені цим Розділом, пропозиція такого Учасника буде відхилена відповідно до ст.31 Закону.» Відповідно по ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» , у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Виходячи із вище зазначеного, згідно п.1 ч.1 ст.31 тендерна пропозиція ПП «Явір-2000» підлягає відхиленню. Відповідно до ч. 4.ст.33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи вище зазначене, керуючись п.1 ч.1 ст.31, ч. 4.ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з ВИМОГОЮ: 1.зареєструвати та розглянути дане звернення; 2.скасувати рішення про визначення переможцем по даній закупівлі № UA-2020-10-23-002645-c ПП «Явір-2000». 3. прийняти рішення про відхилення пропозиції ПП «Явір-2000» по закупівлі № UA-2020-10-23-002645-c як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям. 4.Визначити переможцем закупівлі № UA-2020-10-23-002645-c Управління поліції охорони у Вінницькій області. 5. повідомити Управління поліції охорони у Вінницькій області про результати розгляду звернення та прийняті рішення у встановлені законом строки.
Вирішення: 20 листопада 2020 року, через електронну систему закупівель на адресу Вінницького обласного центру зайнятості надійшла вимога Управління поліції охорони у Вінницькій області за № 2020-10-23-002645-c.b2. Предметом даної вимоги, є зокрема скасування рішення про визначення переможцем по закупівлі UA-2020-10-23-002645-c ПП «Явір-2000». Додатком до вимоги, є довідка Головного управління національної поліції у Вінницькій області №1341/01/20-11.2020 від 20.11.2020 року, зміст якої прямо суперечить даним, що містяться у тендерній пропозиції ПП «Явір-2000» , а саме у довідці про наявність транспорту реагування із зазначенням адрес його дислокації №1289/8 від 05.11.2020 року. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств,установ, організацій відповідно до їх компетенції. На підставі вищезазначеного, ВИРІШИЛА: 1.Вимогу Управління поліції охорони у Вінницькій області № 2020-10-23-002645-c.b2 від 20.11.2020 року задовільнити частково. 2. Скасувати рішення про визначення переможцем у процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі «Охоронні послуги» послуги з охорони приміщень технічними засобами філій Вінницького обласного центру зайнятості від 16 листопада 2020 року № закупівлі UA-2020-10-23-002645-c.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження кваліфікації переможця

Номер: 9f3eb6ff1b494af4a2c82e2761d508e3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-002645-c.b1
Назва: Оскарження кваліфікації переможця
Вимога:
Вважаємо рішення незаконним та необгунтованим.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація за предметом закупівлі «Охоронні послуги» послуги з охорони приміщень технічними засобами філій Вінницького обласного центру зайнятості» код ДК 021:2015 - 79710000-4, розроблена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), зокрема, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону та Ч. 4 статті 5 Закону. Тендерна документація Замовника містить вичерпний перелік технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, та перелік документів, які має подати Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Враховуючи вимоги Закону, тендерна документація Замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Нагадуємо Учаснику, що критерієм оцінки пропозицій є: ціна тендерної пропозиції. Оцінку тендерних пропозицій електронна система закупівель проводить автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону, який відбувся 10.11.2020р. системою закупівель визнано найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію - ПП"ЯВІР-2000"(Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 31175036 ) з ціновою пропозицією 449 592,00грн. Тоді, як пропозиція Учасника "Управління поліції охорони у Вінницькій області" (Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 40109131) становить 512 603,00грн. Економія коштів по даній закупівлі у разі укладання договору з Переможцем становить 63011 грн., що є суттєвою. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП"ЯВІР-2000"(Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 31175036), відповідно до переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників, відсутності підстав визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації- відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Щодо вимог Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагав надати « Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у 2019р. або 2020р. із завантаженням у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору (не менше одного) з документами, що підтверджують його виконання та оригінал листа-відгука контрагента). Враховуючи що Учасник ПП"ЯВІР-2000" надав завірену копію аналогічного договору № 276 від 16.04.2019р., укладеного в результаті проведення процедури відкритих торгів Чернівецьким обласним центром зайнятості, номер закупівлі UA-2019-03-07-001041-a, інформація про договір та всі зміни, які вносились по даному договорі є у відкритому доступі на Веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель («Prozorro»). ПП"ЯВІР-2000" надало Додаткову угоду від 03.02.2020р. до аналогічного договору, в якій йдеться про продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі. Інших Додаткових угод, які стосуються істотних умов даного Договору не укладалось. Щодо вимог Замовника згідно Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі». Звертаємо увагу що Учасник ПП"ЯВІР-2000" надав всі необхідні довідки, зміст яких відповідає умовам тендерної документації Замовника "Управління поліції охорони у Вінницькій області" пропонує Замовнику взяти до уваги інформацію, яка була надана Головним управлінням національної поліції у Вінницькій області від 20.02.2020р. по ПП"ЯВІР-2000". Даний документ стосується закупівлі, яка проводилась Головним управлінням Пенсійного фонду України у Вінницькій області, але ніякого відношення немає до закупівлі, яка на даному етапі проводиться Вінницьким обласним центром зайнятості та дані довідки на даний час є застарілими.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

оскарження рішення про відміну торгів

Номер: 62c8b895e7564c70abb819ba5a5432a3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-002645-c.c3
Назва: оскарження рішення про відміну торгів
Скарга:
Підставою для подання скарги є: Неправомірне рішення Замовника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №32 від 25 листопада 2020р. (далі по тексту – Протокол №32 від 25.11.2020 р., Оскаржуване рішення) про відміну Тендеру. Обґрунтування порушення прав 23 жовтня 2020 року Вінницьким обласним центром зайнятості (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ««Охоронні послуги» послуги з охорони приміщень технічними засобами філій Вінницького обласного центру зайнятості» (далі – Тендер, Закупівля) 10 листопада 2020 року, після проведення аукціону, електронною системою закупівель автоматично розкрито тендерні пропозиції учасників. 16 листопада 2020 року Замовником прийнято за результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником на веб-порталі уповноваженого органу оприлюднено рішення про визначення переможцем торгів ПП "Явір-2000" та опубліковано повідомлення про намір укласти Договір. 16 листопада 2020 року Управлінням поліції охорони у Вінницькій області було подано вимогу №UA-2020-10-23-002645-c.b1 про усунення порушення в процесі проведення закупівлі, згідно якої повідомлено, що учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано документи, які містять недостовірну інформацію, а також вказано, що учасником не підтверджено відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону, у спосіб, визначений замовником. 18 листопада 2020 року Замовником прийнято рішення про не задоволення вимоги №UA-2020-10-23-002645-c.b1 вказуючи, що інформація викладена в вимозі щодо подання недостовірної інформації в складі тендерної пропозиції ПП "Явір-2000" є застарілою («дані довідки на даний час є застарілими»). Не погоджуючись з рішенням Замовника Управлінням поліції охорони у Вінницькій області 24 листопада 2020 подано повторну вимогу № UA-2020-10-23-002645-c.b2 про усунення порушення в процесі проведення закупівлі, згідно якої повідомлено, що учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано документи, які містять недостовірну інформацію, а також вказано, що учасником не підтверджено відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону до якої долучено лист на запит учасника про надання інформації від 20 листопада №1341/01/20.11.2020 від Головного управління національної поліції у Вінницькій області, який вказує на факт подання учасником ПП "Явір-2000" недостовірної інформації. 24 листопада 2020 Замовником прийнято рішення (згідно протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою №31) про задоволення вимоги №UA-2020-10-23-002645-c.b2 , згідно якого взято до уваги факт подання учасником в складі своєї тендерної пропозиції недостовірної інформації та скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ПП "Явір-2000". Після скасування рішення про визначення переможця, пропозиція ПП "Явір-2000" перейшла в статус «очікує рішення». 25 листопада 2020 Замовником оприлюднено рішення - Протокол №32 про прийняття рішення уповноваженою особою про відміну торгів, у відповідності до якого Торги за предметом закупівлі відмінено через виявлені порушення у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. В Протоколі Замовник вказує на те, що: «… у статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) чітко зазначено підстави за яких тендерна пропозиція, зокрема переможця процедури закупівлі може бути відхилена, а саме: - переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не падав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо такс забезпечення вимагалось замовником. Серед вищезазначених підстав за яких можливо відхилити тендерну пропозицію переможця, відсутня підстава за якою було скасовано рішення про визначення переможцем у процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі «Охоронні послуги» послуги з охорони приміщень технічними засобами філій Вінницького обласного центру зайнятості від 16 листопада 2020 року № закупівлі UA-2020-10-23-002645-c, а саме: з метою підтвердження інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції». Таке рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам тендерної документації та положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Звертаємо увагу Колегії , що відповідно до ст. 4 Закону України “Про охорону діяльність” органами державного регулювання в сфері надання охоронної діяльності є Кабінет Міністрів України, а також центральний орган виконавчої влади в сфері охоронної діяльності. Зокрема, центральний орган виконавчої влади в сфері охоронної діяльності: – затверджує ліцензійні умови провадження охоронної діяльності; – затверджує порядок контролю за додержанням ліцензійних умов провадження охоронної діяльності; – видає та переоформляє ліцензії на здійснення охоронної діяльності, видає дублікати таких ліцензій та приймає рішення про визнання їх недійсними; – здійснює у межах своєї компетенції контроль за додержанням суб’єктами охоронної діяльності ліцензійних умов шляхом проведення планових та позапланових перевірок; – приймає рішення про усунення недоліків, анулювання ліцензії на охоронну діяльність; – формує і веде ліцензійний реєстр. Національна поліція України, як правонаступник Міністерства внутрішніх справ України, згідно Закону України «Про охоронну діяльність» як уповноважений орган здійснює контроль за додержанням суб’єктами охоронної діяльності ліцензійних умов, тому компетенція такого органу державної влади не викликає сумнівів. Управлінням поліції охорони у Вінницькій області, як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне. Обґрунтування незаконності рішення Замовника щодо відміни Торгів. Відповідно до вимог п.1 Розділу 5. Оцінка тендерних пропозицій: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.» Також, відповідно по ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» , у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Таким чином, відповідно до п.1. Розділу 5 ТД та ч.15 ст.29 Закону України, пропозиція ПП "Явір-2000" підлягає відхиленню, тому Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення пропозиції такого учасника. Однак, всупереч того, що чинна редакція Закону України «Про публічні закупівлі» в п.1 ч.1 ст.31 передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону, Замовником (Вінницьким обласним центром зайнятості) принято незаконне та незрозуміле рішення про відміну тендеру. Відтак, порушення у сфері публічних закупівель, на які посилається Замовник в Оскаржуваному рішенні, як на підставу відміни тендеру відсутні. Отже, Замовник з надуманих підстав, всупереч вимогам Закону прийняв рішення про відміну тендеру. Враховуючи вказане в вимогах учасником та долучені підтверджуючі документи, Замовник мав би прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Явір-2000" та розглянути пропозиції інших учасників торгів. Також, звертаю увагу Колегії на упереджене ставлення Замовника до оцінки тендерної пропозиції Управлінням поліції охорони у Вінницькій області, яку чомусь не хоче розглядати Замовник. З наведених обставин, поза всяким розумним сумнівом, Рішення Замовника про відміну тендеру є незаконним, безпідставним, порушує принципи об’єктивності та неупередженості здійснення публічних закупівель. Замовник не мав жодних підстав для прийняття рішення про відміну тендеру. Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.3,5,32,18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення в діях Замовника - Вінницького обласного центру зайнятості порушень процедури закупівлі. 3.Зобов’язати Замовника - Вінницький обласний центр зайнятості скасувати рішення про відміну тендеру за предметом закупівлі «Охоронні послуги» послуги з охорони приміщень технічними засобами філій Вінницького обласного центру зайнятості» оголошення про проведення якого опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-002645-c.
Дата розгляду скарги: 16.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.12.2020 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.12.2020 19:54
Дата виконання рішення Замовником: 22.12.2020 13:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: 16.12.2020 року рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №23294 -р/пк-пз, Вінницький обласний центр зайнятості зобов'язано скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій Вінницького обласного центру зайнятості", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-002645-c. На підставі вищезазначеного, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішила скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Охоронні послуги" послуги з охорони приміщень технічними засобами філій Вінницького обласного центру зайнятості", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-002645-c.
Автор: Управління поліції охорони у Вінницькій області, Матвєєв Андрій Анатолійович +380975145462 vtsdso@ukr.net