• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія (Код за ДК 021:2015 - 09310000-5 — Електрична енергія)

Торги не відбулися

483 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 14 490.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2020 11:50 - 06.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

щодо проекту договору

Номер: 6b29de82635b422f9fe4cb423b599d38
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-002500-c.b2
Назва: щодо проекту договору
Вимога:
Шановний Замовник! Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. В ч.2 п. 14.3 Додатку №4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» та в ч.2 п. 4.2. Розділу 6 Тендерної документації Вами зазначено: «Істотні умови договору, щодо предмета договору, кількості та якості постачання електричної енергії, загальної вартості Договору, ціни за одиницю електричної енергії, строку постачання електричної енергії, строку дії договору, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.» та : «Зміна ціни за одиницю товару можлива не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю» відповідно. Згідно з ч. 2 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» : «істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Зауважимо, що предметом закупівлі є електрична енергія, отже, заборона зміни ціни не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору є неправомірною та такою, що суперечить ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27 жовтня 2016 року №3302-06/34307-06 сторони можуть вносити такі зміни до договору про закупівлю кілька разів – залежно від коливання ринкових цін та за умови, що такі зміни до договору про закупівлю будуть обґрунтованими та документально підтвердженими. Таким чином зазначена умова вказує на неможливість Постачальником змінювати ціну товару протягом через 90 календарних днів з дати укладення договору. Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе підвищити ціну не раніше ніж через три місяці. Одночасно також зауважимо, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни протягом 3 місяців з моменту підписання договору є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо невідповідностей в тендерній документації

Номер: 5d7aad714bde4859912077e4360f9675
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-002500-c.b1
Назва: щодо невідповідностей в тендерній документації
Вимога:
При детальному вивчені тендерної документації нами були виявлені невідповідності : 1) В проекті договору вказано, що Споживачем є Бучанська міська рада в особі міського голови Федорука Анатолія Петровича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Згідно оголошення, опублікованому в системі ПРОЗОРРО організатор закупівлі - Машинобудівний фаховий коледж Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара. Просимо внести відповідні зміни. 2) В пункті 2.2. Проекту Договору зазначено: «Загальний обсяг поставки електричної енергії згідно даного договору становить 3000000 ( три мільйони) Квт*год.». В Додатку № 1 до Тендерної Документації зазначено: «Обсяг (кількість): 151,0 кВт*год.», в Тендерній Документації, розділі 1 Загальні положення, п. 4.3 –визначено: «Кількість – 151 Квт*год.» Зауважимо, що згідно даних в системі ПРОЗОРРО кількість товару – 151 000 кВт. Просимо внести відповідні зміни. 3) Згідно п. 5.1. Проекту Договору : «Ціна електричної енергії включає в себе вартість послуг опертора системи передачі щодо надання послуг з передачі електричної енергії, які необхідні для виконання Договору та вартість послуг з розподілу електричної енергії оператора системи розподілу.». В той же час, в п. 5.14. міститься наступна інформація: «Споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії безпосередньо оператору системи.». Просимо визначитись, яким чином має сплачуватись тариф послуги з розподілу електричної енергії оператору системи розподілу – Споживачем через Постачальника або Споживачем безпосередньо оператору системи та коректно відобразити таку умову в Проекті Договору. 4) В п. 5.2. Проекту Договору та Додатку № 1 До тендерної документації «технічні вимоги» зазначено: «Оплата за фактично спожиту електричну енергію здійснюється на протязі 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання сторонами акту-передачі спожитої електричної енергії.». В Додатку 2 до договору визначено: «Споживач здійснює розрахунок на підставі виставленого Постачальником електричної енергії рахунка на рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника протягом 10 операційних днів з дня отримання рахунку у розмірі 100% вартості використаного обсягу споживання електричної енергії за один розрахунковий період». Тобто, вказані різні умови оплати. Зауважимо, що згідно постанови НКРЕКП «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» №312 (далі – ПРРЕЕ), а саме п. 4.12. розділу ІV, розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Відповідно до п.1.1.1., глави 1.1., розділу І ПРЕЕ, Ці Правила регулюють взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами. Ці Правила є обов’язковими для виконання усіма учасниками роздрібного ринку. Отже, враховуючи вище викладене, просимо коректно зазначити термін оплати електричної енергії та пропонуємо внести зміни до п.5.2. договору з урахуванням п.4.12. розділу ІV ПРРЕЕ. Постачальник не може очікувати оплату за спожиту електричну енергію протягом 5 банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі товару Споживачем, оскільки у випадку не підписання даного акту такий строк автоматично стає невизначеним. 5) В Додатку № 1 до тендерної документації пункті 7 зазначено: «Усі електроустановки Замовника приєднані до електричних мереж на території діяльності оператора системи розподілу Приватного акціонерного товариства «ДТЕК Київські регіональні електромережі»». Просимо перевірити правильність зазначеної інформації, оскільки ПАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі» не здійснює свою діяльність на території Дніпропетровської області.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено