-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху будинку Стефановичів в с.Кути Косівського району Івано-Франківської області
Завершена
299 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 497.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 497.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2020 11:07 - 29.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Не правомірне визначення переможця
Номер:
5eeccf9d15a545a9bb0b33b15646348d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-23-001901-c.c6
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Помилки : Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович
Ще раз пояснюю , про те що ми Вам написали , що не має матеріальних ресурсів , а за слова ми відповідаємо.Проведемо Вам лігбез по перевірці кошторисної документації, ми зразу вибачаємось так як Ви не є спеціалісти в будівельній справі і Ви тільки перевіряєте де в якій довідці не так що вказано , а це граматичні і різного роду помилки які нівякому разі не впливають на Договірну ціну. На Договірну ціну впливає тільки правильність складеного локального кошторису. Де Ви і самі вимагаєте дипломованого кошторисника . Тепер ми Вам Замовнику розкажимо , що роблять учасники , які повинні дати довідку , що не будуть понижувати свідомо свою ціну (денпінгувати) , Вам найманий кошторисник зробив Вашу кошторисну документацію де Ви можете звірити те , що я Вам тут описую , і Вам аж ніяк не потрібний спеціаліст будівельник , кошторисник , юрист це все у Вас є. Що роблять за звичай учасники, щоб виграти закупівлю- потрібно надати найнижчу ціну . Вам дипломований кошторисник зробив локальний кошторис і вивів Договірну ціну 299400грн у нього є свій інтерес щоб завишити договірну ціну, звичайно що не має. Висновок договірна ціна відповідає нормам і цінам які діють сьогодні на ринку . Учасники «умники» зразу понижають ціну так , що Вам здається , що вона така і Вам підходить , а ми учасники без задніх умислів таку ціну щоб виконати роботи не можемо подати і ставимо те за що можна зробити роботи . Що роблять за звичай учасники «умники» , вони стараються виграти любою ціною закупівлю, а далі вже діло рук техніки – «договоримось». Пониження роблять всюди , на загально виробничих , на цінах , на зарплаті –понижаючи нижче допустимої В даному випадку Учасник переможець по Ваших мірках пішов шляхом не подачі всіх будівельноматеріальних ресурсів .
1. Не має жодного механізму , а чим возимо , подаємо і т.д
2. Так як у Вас кошторис дуже малий, тоді перевіримо кожен пункт, де є матеріали .
п. 4. рн8-24-1 Улаштування крокв із дощок
програма викидає :
-цвяхи 0.0072т
-поковки 0.038т
-катанка 0.0043т
-паста антисептична 0.009т (антисептику потрібно робити)
Звичайно і брус який поданий учасником
Перечислені матеріали які по нормі і по технології потрібні свідомо 4 найменування стерті вручну , де сума приблизно 2000грн
Ідемо далі п.8. Е12-12-4 Улаштування покрівель шатрових із металочерепиці «Монтерей»
Дивимось що включає учасник переможець, Ви це переглядали –обрешітка 3,584м3, а також металочерепиця 448,5м2
Тепер Ви погляньте у вікно на верх любої будівлі і подивіться , що ще є на тому верху.
От ми Вам перерахуємо , що по технології і згідно норми ДБН Е12-12-4 викидає програма (люба примінена програма АВК, АС-4 і любий примінений комплекс подасть Вам одинакові дані, бо другі Замовники надають відповідь що учасник з другого регіону із своєю базою даних приходить) крім обрешітки і металочерепиці поданої учасником і ці всі матеріали є на любому верху.
Перераховуємо так як видає програма :
-матеріали рулонні покрівельні 7,332м2
-ізоляція 86.97м2
-конькова планка по нормі 34мп , а може бути складний верх то буде більше .
-кінцева планка 8,56шт
-карнизна планка 59.67мп
-снігозадержувачі 66шт , щоб не гнув сніг ринву
-шурупи 4,9*27 2878шт
-цвяхи 3,5*70мм 3244шт
-цвяхи 2*3,5мм 4258шт
-сілікон герметик 8,58флаконів
-фарба аерозольна 8,58флаконів
І так це приблизно з ПДВ 50,00тисяч
П.11 рн8-40-2 Улаштування жолобів
-воронки 6шт тому що є 6шт зливних колін то, тоді і воронок буде 6шт - приблизно ще 1500грн
- гаки кріплення ринви не 22шт подані учасником , має бути 66шт – бо є ринви 66мп тоді гаки через 1м буде 66шт – приблизно 5000грн
П.17 рн18-41-2 Навішування водосточних труб
- кріплення труба до стіни 30шт - приблизно 1000грн
Ітого свідомо викинено приблизно на 70000грн матеріалів призвело до такого пониження ціни, бо якщо цю суму додати то він буде поряд з нами всіма.
Тому це є груба помилка учасника переможця яка впливає на пряму на Договірну ціну і її ізкажає , тому ми рахуємо , що даний учасник повинен бути дискваліфікованим в даній закупівлі.
Ще раз зауважуємо ці всі матеріали свідомо викреслені і не враховані , а потім при виконані проходять «договорняки» , а закупівлю то він виграв Ви так визначили і замітимо , що свідомо визначили і ще стараєтесь захистити свої помилки.
Ви так думаєте , що зробили таку справу з економили для Держави
, ні це не правда. Якщо не пройде «договорняк», тоді учасник переможець зробить таку договірну ціну , а він зобовязаний так як понижував, надати Вам уточнений кошторис, що роботи він так зробить як Вам подасть і Ви ще будите всеодно доробляти за зекономлені кошти і всеодно використаєте ті кошти які Вам на дану роботу виділені , так що економії не буде . Тому чесних учасників Ви не бачите , а от Вам підходять «умники» .
Ще раз пояснюємо , що ми учасники не маємо ніякого відношення до Вашого кошториса і ми надаємо свій розроблений кошторис з договірною ціною , но без натяку на кошти технічного нагляду , чи експертизи це є Ваші кошти , а Ви повинні подати суму на закупівлю не враховуючи ці кошти на торги , бо технічний нагляд це ще одна тендерна процедура . Тому учасник допустився ще одної помилки включивши дані кошти в зведений кошторис .
Лігбез прочитаний, тепер за Вами рішення , спитаєте чого я добиваюсь –відповідь хтось це всетаки перечитує перевіряє , робить Законодавець висновки , що те що Законодавець на подає і не вимагає, а подає на свій розсуд Замовник оспорюється. Може прийде той час що прозоро всетаки буде прозоро.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; тому відхиляється згідно ст.14 Закону
Дані помилки впливають на пряму суттєво на визначення учасника переможця .
Замовник повинен діяти в правовому полі.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 07.11.2020 03:26
Дата подачі:
07.11.2020 03:26
Вимога
Вирішена
Не правомірне визначення переможця
Номер:
88d1a4e56c0e4f1aa07bc1cc424cc2b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-23-001901-c.c5
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Помилки при визначені переможця
Вимога Замовника
1.
3.1. Договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, пояснювальна записка відповідно до початкової ціни пропозиції згідно з технічним вимогами (Додаток 2 до оголошення).
Як бачимо з наданої вимоги Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович , як переможець даної закупівлі не надав підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису , тому ми не бачимо на чому понижує ціну учасник , і як оцінює Замовник таку не доукомплектовану тендерну документацію. Хочемо зауважити , що не поданий документ на пряму впливає на договірну ціну Учасника.
Умова не виконана
2. В оголошені про проведення спрощеної закупівлі подано Замовником документи на імя уповноваженої особи , а нівякому разі подання на імя тендерного комітету , це дві різні структури.
Умова не виконана
3. Головне для любої державної закупівлі це договірна ціна.
Тепер розглянемо правильність поданої договірної ціни , договірна ціна розраховується на основі дефектного акту створючи з державних норм локальний кошторис і на основі локального кошторису робимо зведений кошторис і договірну ціну.
Тепер розглянемо , що подає учасник переможець у зведеному кошторисі ціна становить 217.927тисяч гривень а в поданій договірній ціні сума подається 214.836 грн 97коп , в ітозі це суперечить одне одному суми повинні бути рівними, бо ми не знаємо яка ціна буде правильна і це є грубе порушення договірної ціни ,
Учасник переможець не повинен був включати в свій розрахунок до зведеного кошторису кошти на утримання служби замовника , це кошти замовника , як і кошти на виготовлення технічної документації , це все приреготива замовника і замовник на це ще грає окремо тендер, а ми учасники маємо подати свою договірну ціну за яку ми зобовязуємось виконати дану роботу замловнику, а включення різних не потрібних сум іскажає договірну ціну , як приклад у даному випадку.
, Умова не виконана
Висновок дискваліфікація – не виконання умов
Вважаємо , що у ході кваліфікації пропозицій Замовником було застосовано дискримінаційний підхід, чим порушено наші майнові та не майнові права та інтереси, а також власне чинне законодавство у свері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій тощо.
Виходячи з вище викладеного та керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. та Конституцією України,
Просимо приняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі і відмінити рішення протоколу уповноваженою особою,
Переможця торгів керуючись у першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. редакція від 08.02. 2020р.
Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
З ПОВАГОЮ…
Просимо Замовника не надавати такого роду відповіді , що якщо відняти суму на утримання технічного нагляду то сума зійдеться з поданою сумою подану на на закупівлю, учасник уже це подав , те що не повинен подавати , і документа на подання підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, якщо не подав то її не має, а то можуть бути відповіді , що він нам додасть , або не все перексерило і т.д. його не має.
Дата подачі:
05.11.2020 16:22
Вирішення:
1. Щодо твердження про відсутність підсумкової відомість ресурсів до локального кошторису у учасника ФОП Мойсей О.Т. – то дане твердження не відповідає дійсності.
2. Відповідно пункт 4 розділ Х Закону України «Про публічні закупівлі» у замовника можуть бути як тендерні комітети, так і уповноваженні особи
«Замовник має право визначити уповноважену особу (осіб) та тендерний комітет (комітети), за умови що кожен із них буде відповідальним за організацію та проведення конкретних процедур закупівель.»
В даному випадку не є помилковим зверненням - чи тендерний комітет, чи уповноважена особа, фактом залишається те, що на відміну від інших учасників, які приймали участь в даній закупівлі, учасник ФОП Мойсей О.Т. оформив усі з вказуванням найменування установи замовника та посилається на номер закупівлі (Для прикладу - Кооператив Будівельник не вказав до уповноваженої особи якої установи він звертається, чи наприклад по якій закупівлі ) .
Окрім цього, потрібно нагадати учаснику (Кооператив Будівельник) про вимогу до закупівлі у Додатку 1:
«Усі документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи учасника мають містити посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro».
3. Щодо твердження Скаржника (Кооператив Будівельник) про відмінність сум у Зведеному кошторисному розрахунку та у Договірній ціні.
Дане твердження є хибним та не відповідає дійсності, адже договірна ціна вказується в договорі про виконання робіт без врахування технічного нагляду, що відповідає вимозі у Додатку 2 : - «Ціна пропозиції конкурсних торгів (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів та ВБН Д.2.4-204.02-2004».Технічний нагляд вказується у зведеному розрахунку, а при сумі яка перевищує 300 тис. грн. також вказується ще і сума на експертизу.
В зв’язку з цим твердження скаржника є хибним.
Окрім цього, скаржник при написанні скарги посилається на ст. 3 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стаття 3. Згадана скаржником має назву «Сфера застосування Закону» і тлумачить не підстави для відмови визнання переможця .
Стаття 18. Закону має назву «Орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі» і надає роз’яснення про орган до якого може учасник звернутись з скаргою, при цьому сплативши відповідні кошти за розгляд звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Прошу скасувати вимогу щодо наявності довідки про відсутність заборгованості.
Номер:
d3b4ebe39f0841d0aafab7a603b48cd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-23-001901-c.a4
Назва:
Прошу скасувати вимогу щодо наявності довідки про відсутність заборгованості.
Вимога:
Прошу скасувати вимогу "Учасник-переможець на день заключення договору повинен надати оригінал довідки або нотаріально завірену копію про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), дійсну на момент подання."
Дана інформація є в відкритих джерелах і з 01.09.2020 року не потребує додаткового підтвердження різного роду довідками.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2020 11:21
Вирішення:
Вимогу щодо наявності довідки про відсутність заборгованості скасовано
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Прошу скасувати вимогу 4.12. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації
Номер:
fb288e0d02e544aeb0f6a5b081bf80ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-23-001901-c.a3
Назва:
Прошу скасувати вимогу 4.12. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації
Вимога:
Введення у будівельній галузі сертифікації виконавців окремих видів робіт, пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, мало на увазі зафіксувати на рівні держави спроможність безпосереднього розробника проектної документації здійснювати, опираючись на рівень своєї освіти та професійний досвід, проектування об’єктів архітектури відповідно до основних вимог надійності та безпеки, визначених чинним законодавством.
Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд».
Предмет закупівлі не вимагає обов'язкової наявності кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, прошу дану вимогу скасувати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2020 11:04
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до Статті 17 З У Про Архітектурну діяльність відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, а саме архітектори, інженери проектувальники ,інженери з технічного нагляду та експерти проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Водночас зміною № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (наказ Мінрегіону від 27.01.2014 № 26) введене в дію чотирирівневе кваліфікаційне категоріювання, зокрема до професій експерта будівельного, інженера з технічного нагляду та інженера-проектувальника. Зміна №8 в частині кваліфікаційних вимого до професій працівників введена в дію з 01.01.2016. Відповідно, професійна атестація фахівців проводиться з видачею сертифікатів різної категорії що дають право на виконання робіт щодо об’єктів будівництва різного класу наслідків чи категорії складності. Додатково повідомляємо, що згідно Кодексу законів про працю України виконання певних видів робіт передбачає обов’язкову наявність відповідної кваліфікації, а Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників є нормативним документом, обов’язковим з питань управління персоналом на підприємствах, в установах i органiзацiях усіх форм власності та видів економічної дiяльностi. Також, відповідно до Статті 17 ЗУ «Про Архітектурну діяльність» громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати лише ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, а за неналежне виконання таких робіт (послуг) вони несуть відповідальність, визначену законом. Для забезпечення контролю за належним виконанням монтажних робіт та виключення можливості відхилення від проектної документації Учасник повинен мати у складі підприємства кваліфікованого інженера- проектувальника. Згідно із статтею 16 «Кваліфікаційні критерії» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, один з яких є - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено обмежень щодо переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.10.2020 12:32
Вимога
Вирішена
Прошу скасувати вимогу 4.11. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Номер:
69494bd4899a4042899446c250736212
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-23-001901-c.a2
Назва:
Прошу скасувати вимогу 4.11. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Вимога:
Відповідно додатоку 2
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 березня 2020 р. № 207)
ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
Перелік робіт оголошеної закупівлі не відноситься до робіт з підвищеної небезпеки, тому прошу скасувати дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2020 10:46
Вирішення:
Відповідно додатку 7 до Порядку(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра відносяться до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога скасувати п.п. 4.11
Номер:
4969dcd40f6f47baa4e4c33144ec18fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-23-001901-c.a1
Назва:
Вимога скасувати п.п. 4.11
Вимога:
Прошу скасувати вимогу щодо наявності будівельної ліцензії так як її необхідність передбачена для будівництва об'єктів IV-V рівнів складності. Проведення будівельних робіт даного обєкту до таких не відноситься.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2020 12:50
Вирішення:
Вимогу п.п. 4.11 скасовано
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так