• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною 4 статті 10 цього Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені цим Законом, викладаються українською мовою (в окремих обґрунтованих випадках українською та англійською мовами). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2020 10:09 - 05.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ" та визначення переможцем ТОВ "Артлайн Інтеграція"

Номер: 27d04498524e426d8bf34d68a59a1b34
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-002184-a.b2
Назва: Скарга на рішення замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ" та визначення переможцем ТОВ "Артлайн Інтеграція"
Скарга:
Прийняті замовником рішення про відхилення пропозиції ТОВ ВКП "Всесвіт" та визначення переможцем закупівлі ТОВ "Артлайн Інтеграція" не відповідають ст. 5, 29, 31 Закону України "Про публічні закупівлі" з підстав, викладених у Скарзі № 195 від 27.11.2020, та мають бути скасовані.
Дата розгляду скарги: 09.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.12.2020 19:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.12.2020 20:13
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Анна Кузнецова +380612832075 ask@vsesvit.pro http://vsesvit.pro
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо вимоги ТД про надання "Документу з радіаційної безпеки на системні блоки"

Номер: 94ff752aa35941eea030f7bcb68f50b2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-23-002184-a.c1
Назва: Щодо вимоги ТД про надання "Документу з радіаційної безпеки на системні блоки"
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру та внесення змін до тендерної документації в порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Ми, як потенційний Учасник тендерної закупівлі, зазначає про необхідність внесення змін до тендерної документації, зокрема в Додаток № 6 до тендерної документації в частині виключення пункту № 7 зі змісту вказаного додатку як такого, що не відповідає законодавству, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» радіаційна безпека - дотримання допустимих меж радіаційного впливу на персонал, населення та навколишнє природне середовище, встановлених нормами, правилами та стандартами з безпеки. Статтями 22, 23, 24 Вказаного закону унормовано, що державне регулювання ядерної та радіаційної безпеки здійснює орган виконавчої влади згідно із законодавством України. Орган державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки є незалежними від державних органів, установ і посадових осіб, діяльність яких пов'язана з використанням ядерної енергії, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян. Державне регулювання безпеки використання ядерної енергії передбачає здійснення державного нагляду за дотриманням законодавства, умов документів дозвільного характеру, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, вимог фізичного захисту ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання, обліку та контролю ядерних матеріалів та інших джерел іонізуючого випромінювання, включаючи примусові заходи (державний нагляд). Державне регулювання ядерної та радіаційної безпеки здійснює орган виконавчої влади згідно із законодавством України, який і проводить оцінку безпеки ядерних установок, об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, уранових об’єктів та інших джерел іонізуючого випромінювання, державну експертизу їх ядерної та радіаційної безпеки та державну експертизу фізичного захисту ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання і видає відповідні документи дозвільного характеру. Постановою КМУ від 5 грудня 2007 р. № 1382 «Про затвердження Технічного регламенту закритих джерел іонізуючого випромінювання» визначені основні вимоги до закритих джерел іонізуючого випромінювання щодо забезпечення радіаційного захисту персоналу та населення, навколишнього природного середовища від впливу іонізуючого випромінювання, а також процедури оцінки відповідності таких джерел установленим вимогам та порядок їх застосування. Серед зазначених у Постанові № 1382 джерел такого випромінювання відсутня будь-яка комп’ютерна техніка, системні блоки, монітори тощо. Виходячи з аналізу нормативних актів, обов’язкова оцінка відповідності такої категорії товарів, як комп’ютерна техніка (зокрема, системні блоки) законодавством не передбачена, оскільки у складі системних блоків відсутнє джерело іонізуючого випромінювання. Крім того, системні блоки, які є предметом закупівлі, є новим товаром, які будуть вироблені, та ще не встигнуть отримати дози випромінювань достатні, щоб стати небезпечним джерелом випромінювання. Не зрозуміла логіка замовника щодо підтвердження радіаційної безпеки тільки стосовно системних блоків. Очевидним є те, що монітор, клавіатура та миша будуть знаходитися ближче до особи, що буде використовувати такі пристрої, та може спричинити більший негативний вплив на особу за умови, що такі складові є небезпечними, що не вимагає підтвердити замовник. Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі», далі - Закон № 922-VIII, визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до статті 5 Закону № 922-VIII, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації. Частиною 2 статті 22 Закону № 922-VIII встановлено, що у тендерній документації зазначаються, крім іншого, такі відомості: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі, які повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (п.3). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам (ч.5. ст. 23 Закону № 922-VIII). Пункт 7 Додатку № 6 «Технічна специфікація» тендерної документації викладений в наступній редакції: «Документ з радіаційної безпеки, на системні блоки, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, або їх копії. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень». У зв’язку з тим, що пункт 7 Додатку № 6 «Технічна специфікація» до Тендерної документації суперечить вимогам чинного в цій сфері законодавства, не містить конкретних нормативних вимог, яким має відповідати товар, що пропонується учасником, то в цій частині така некоректна вимога порушує ч. 2 ст. 22, ч. 5 ст. 23 та ч. 4 ст. 5 Закону № 922-VIII, що є наслідком того, що замовник має усунути таку вимогу та змінити в цій частині тендерну документацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник здійснює закупівлю відповідно до статті 5 Закону № 922-VIII, а саме: за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації. Частиною 2 статті 22 Закону № 922-VIII встановлено, що у тендерній документації зазначаються, крім іншого, такі відомості: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі, які визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (п.3). Отримати Документ з радіаційної безпеки може кожен бажаючий, без перешкод, тому жодної дискримінаційної складової в цій вимозі не має.Також звертаємо вашу увагу на досвід рішення АМКУ (Рішення від 04.09.2020 №16747) не свідчить про те, що ця вимога дискрімінаційна. Вимагається Документ з радіаційної безпеки саме на системні блоки, в зв’язку з тим що більшість виробників їх збирає самостійно, не на конвеєрному виробництві, тому Замовник, повинен бути впевнений в якості запропонованих системних блоків та їх безпечності у використанні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.11.2020 10:00