Виготовлення проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 245+948 – км 301+400, Рівненська область
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації.
Торги не відбулися
830 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
Період оскарження:22.10.2020 18:20 - 05.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:afb8961e14284d299c06864e02d2c78e
Пов'язана кваліфікація:ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ, UA-EDR 2956712074
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-22-013906-a.a2
Назва:Вимога про усунення порушення
Вимога:
Про порушення під час кваліфікації Переможця.
В тендерній документації вказано, що Учасник у довідці зазначає інженера-проектувальника, який, у
разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером
проекту, а також виконавця авторського нагляду, який здійснюватиме авторський нагляд відповідно до
вимог законодавства та будівельних норм. - Також додається довідка в довільній формі за підписом
ГІПа та завірена його печаткою про те, що у випадку перемоги Учасника за результатами процедури
закупівлі, він (ГІП) згоден взяти на себе зобов’язання головного інженера проекту (ГІПа).
У відповідності з Довідкою, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають
необхідні знання та досвід та довідкою Семенюк Роман Віталійович, маючи загальний стаж роботи 4
роки згідно класифікаційних вимог встановлених ДОВІДНИКом кваліфікаційних характеристик
професій працівників. Випуск 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. (З урахуванням
додатків затверджених: наказом Державного комітету з будівництва та архітектури N 25 від 08.08.2002
р., N 218 від 22.12.2003 р., N 149 від 29.08.2003 р.; листом Державного комітету з будівництва та
архітектури N 8/7-1216 від 15.12.2004 р.; наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-
комунального господарства N 9 від 02.12.2005 р., N 163 від 10.05.2006 р. N 399 від 05.12.2006 р.;
наказом міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
України N 558, 28.12.2010)", що затверджений наказом Державного комітету будівництва, архітектури
та житлової політики України 13.10.1999 р. N 249; погоджений Міністерством праці та соціальної
політики України, введений в дію з 1 січня 2000 р. не може бути призначений на посаду головного
інженера проєктів та мати відповідні повноваження.
Мінімальний стаж роботи – 8-10 років з урахуванням стажу на попередніх посадах.
Статус документа - діючий, а саме вимагає знань та застосування у своїй діяльності: постанов,
розпоряджень та наказів, методичних, нормативних й інших керівних матеріалів щодо проектування
об'єктів будівництва, оформлення проектно-кошторисної та іншої технічної документації, методів
проектування та проведення техніко-економічних розрахунків, основ технології будівельного
виробництва, виготовлення та монтажу устаткування і конструкцій, види та властивості матеріалів,
виконувати технічні, економічні, екологічні та соціальні вимоги до об'єктів, що проектуються,
застосовувати технічні засоби проектування та будівництва.
У п. 11 Загальних положень Довідника передбачено, що особи, які не мають відповідної освіти або
стажу роботи, встановлених кваліфікаційними вимогами, але мають достатній практичний досвід та
успішно виконують у повному обсязі покладені на них завдання та обов'язки, можуть бути, як виняток,
залишені на займаній посаді або призначені на відповідні посади за рекомендацією атестаційної
комісії, якщо інше не передбачено актами, що мають вищу юридичну силу.
У відповідності з листом Міністерства соціальної політики України від 25.11.2015 р. N 713/13/116-15
виявлення невідповідності працівника встановленим професійним вимогам, має бути підставою для
розірвання трудового договору з працівником.
Головний інженер проекту (далі – ГІП) це інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує
роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих
розділів проектної документації у відповідності з «Порядком розроблення проектної документації на
будівництво об`єктів» затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ,
БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 16.05.2011, № 45 зі змінами.
Професійна атестація, на виконання ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», з березня
2017 року для періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників, які повинні
підвищувати свою кваліфікацію не рідше, ніж один раз на п’ять років за відповідними програмами за
напрямом професійної атестації дає право виконувати роботи за напрямком вказаним в сертифікаті, в
даному випадку інженера-проєктувальника І категорії (Сертифікат Серія АР № 015997 виданий
05.12.2019 «Проектування доріг (ПД)» щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС-2 (середні
наслідки), а не займати посаду головного інженера проєктів.
ФОП Семенюк Р.В. не маючи у своєму складі головного інженера проєктів згідно з чинним
законодавством, та не відповідає кваліфікаційним вимогам в Тендерній документації, не має законних
підстав з надання послуги з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту
«Виготовлення проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної
дороги державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 245+948 – км
301+400, Рівненська область».
Прийняття рішення щодо визначення прийнято з порушенням норм Законів України «Про публічні
закупівлі, «Про архітектурну діяльність» і «Про регулювання містобудівної діяльності».
Прошу:
1. Відмінити рішення протоколу від 25.11.2020, № 478 і діяти згідно з Законом.
2. В разі ігнорування вимоги, ПП «РІВНЕДОРПРОЕКТ» буде змушено звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.11.2020 11:42
Вирішення:На виконання ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником надається відповідь на вимогу ПП «Рівнедорпроект» щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
На участь у тендері подано дві тендерні пропозиції учасників ПП «Рівнедорпроект» та ФОП Семенюк Р.В. Тендерна пропозиція ПП «Рівнедорпроект» відхилена відповідно до рішення тендерного комітету від 18.11.2020 р. протокол № 463. Підстави відхилення описанні в рішенні та у додатковій інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції ПП «Рівнедорпроект» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, що оприлюднено у відповіді Замовника 27.11.2020р. на вимогу ПП «Рівнедорпроект» UA-2020-10-22-013906-a.b1.
У відповідності до ч.11 ст. 29 Закону у разі відхилення пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Згідно з ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Після відхилення ПП «Рівнедорпроект» наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатами аукціону визначено тендерну пропозицію ФОП Семенюк Р.В. Замовником розглянуто зазначену пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації та встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Семенюк Р.В. відповідає вимогам тендерної документації, в тому числі кваліфікаційним вимогам та іншим вимогам замовника, а також відсутні підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначені ст. 17 Закону.
Слід зауважити, що в тендерній документації Замовника зазначено відомості про перелік кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону, підстави, встановлені ст.17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Із вимоги № UA-2020-10-22-013906-a.a2 вбачається, що перелік підстав для відхилення переможця, на які орієнтується ПП «Рівнедорпроект» у своїй вимозі не відповідає дійсності, оскільки не зазначений у умовах тендерної документації по закупівлі. Крім того, призначення на відповідні посади належить до компетенції учасника, який несе повну відповідальність за дотримання законодавства в цій частині.
Відповідно до п.1.2 Додатку № 2 до Тендерної документації визначено, які саме документи повинен надати учасник для підтвердження такого критерію як наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником ФОП Семенюк Р.В. надано документи по встановленому кваліфікаційному критерію в повному обсязі та на умовах визначених тендерною документацією. А тому в замовника відсутні підстави застосовувати наведені у вимозі UA-2020-10-22-013906-a.a2 зауваження та пропозиції по відхиленню переможця, оскільки вони не містяться в тендерній документації.
На підставі зазначеного вище, учасник ФОП Семенюк Р.В. правомірно визначений переможцем згідно з рішенням тендерного комітету № 478 від 25.11.2020р.
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:c8b3c8d67d0f418f883afd14aec9edb6
Пов'язана кваліфікація:Приватне підприємство "Рівнедорпроект", UA-EDR 21081149
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-22-013906-a.b1
Назва:Вимога
Вимога:
Щодо відхилення тендерної пропозиції
РОЗГЛЯНУВШИ Протокол No 463 від 18.11.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції ПП
"РІВНЕДОРПРОЕКТ" повідомляємо наступне:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником-
Службою автомобільних доріг у Рівненській області була відхилена тендерна пропозиція
Приватного підприємства «РІВНЕДОРПРОЄКТ» по закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної
документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-07 Київ –
Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 245+948 – км 301+400, Рівненська область», (ДК
021:2015 - 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), номер оголошення: UA-2020-10-22-
013906-a
ПОСИЛАЮЧИСЬ НА ТЕ, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної
специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Відсутність інформації та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції
учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим
замовником у ФОРМІ ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА.
2. ЛИСТА У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, що передбачає застосування заходів із захисту довкілля при
наданні послуг/виконанні робіт (застосування екологічно безпечних технологій, матеріалів та/або
зазначити інші заходи).
3. Недостатнє обґрунтування аномально низької ціни.
4. За думкою Замовника (колегіально) будуть порушені авторські права ДП «УКРДІПРОДОР».
ПП «РІВНЕДОРПРОЕКТ» розглянув та проаналізовав вимоги та висновки ЗАМОВНИКА і повідомляє
наступне:
1. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ з підписом директора є в складі тендерної пропозиції (Файл: 871-TD-013906-
a.pdf, аркуш 5.)
2. ЛИСТ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, що передбачає застосування заходів із захисту довкілля при наданні
послуг/виконанні робіт (застосування екологічно безпечних технологій, матеріалів та/або зазначити
інші заходи) є в складі тендерної пропозиції (Файл: 871-TD-013906-a.pdf, аркуш 14. ІНФОРМАЦІЙНА
ДОВІДКА, п. 2).
3. До пояснень ПП «РІВНЕДОРПРОЕКТ», щодо обґрунтування аномально низької ціни ЗАМОВНИК
поставився формально, без обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та обов’язку
замовника обґрунтовувати обрану ним вартість:
З.1 Ціна, яка встановлена ЗАМОВНИКОМ (830000,00 грн.) з недотриманням вимог (норм) декількох
нормативних документів та рекомендацій, які стосуються визначення вартості проектно-
вишукувальних робіт та експертизи проектної документації, є необґрунтованою та завищеною і
стала причиною конфлікту інтересів та необхідності обґрунтування аномально низької ціни.
3.2 Розрахункова вартість проєктно-вишукувальних робіт виготовлення проектно-кошторисної
документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-07 Київ –
Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 245+948 – км 301+400, Рівненська область в цінах
встановлених Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства станом на
01.11.2020 складає 604881,76 грн.
3.3 Кошторис на проєктно-вишукувальні роботи, який підготовлений для тендерної пропозиції
включає всі витрати, які пов’язані з виконанням своїх зобов’язань у відповідності до умов тендерної
документації, технічної специфікації (Додатку No 4 із зміною No 1), положень проєкту договору
(Додатку No 5), а також всі вимоги до кошторисного розрахунку викладеними в п. 3.1 Тендерної
документації.
3.4 Замовник не давав додаткові вимоги про усунення невідповідностей, якщо була потреба в
кошторисі на проєктно-вишукувальні роботи.
4. Припущення та домисли ЗАМОВНИКА в підозрі ПП «РІВНЕДОРПРОЕКТ» у використанні
«контрафактної продукції» є безґрунтовні, некомпетентні та нікчемні в правовому полі і не
витримують ніякої критики, тому що:
4.1 В документах тендерної документації, стосовно ОБҐРУНТУВАННЯ аномально низької ціни
(див. п. 1) немає згадки щодо використання ПРОЄКТНИХ РІШЕНЬ робочих проєктів для капітального
ремонту та матеріалів раніше виконаних інженерних вишукувань, безпосередньо отриманих в ДП
«УКРДІПРОДОР».
Є тільки інформація, що нинішні працівники працювали над об’єктами капітального ремонту цієї
автомобільної дороги.
4.2 В п. 2 ОБҐРУНТУВАННЯ надавалась інформація лише про наявність робочих проєктів
капітального ремонту, які розроблялись в 2003-2010 роках та матеріалів раніше виконаних
інженерних вишукувань, які можливо використати для більш достовірного визначення ЦІНИ при
підготовці тендерної документації, а не тендерної пропозиції ПП «РІВНЕДОРПРОЕКТ».
4.3 У відповідності з Технічною специфікацією (Додаток No 4, із зміною No 1) передбачено
виготовлення проєктно-кошторисної документації для поточного середнього ремонту
автомобільної дороги державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці
км 245+948 – км 301+400, а не коригування декількох робочих проєктів капітального ремонту цієї
дороги, які розроблені та реалізовані Рівненським ВКП ДП «УКРДІПРОДОР» в 2003-2010 роках, то
про які і чиї авторські права йдеться? Як можна використати уже реалізовані проєктні рішення
призначені для капітального ремонту 2010 року в проєкті поточного середнього ремонту - 2021
року? Колегіально?
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дане відхилення тендерної пропозиції ПП
"РІВНЕДОРПРОЕКТ" є безпідставним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з викладеного вище,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення тендерного комітету від 18.11.2020 і діяти виключно у рамках Закону.
2. Безпідставне звинувачення ПП «РІВНЕДОРПРОЕКТ» в порушенні авторських прав шкодить
діловій репутації підприємства і вимагає спростування недостовірної інформації відповідно до ст.
277 ЦК України.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки.
ДОДАТОК: кошторис на проєктно-вишукувальні роботи на 9 аркушах.
Додаток до договору № 871 від "____" ______________2020 Форма № 1-П
ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС № 871
на проектні і вишукувальні роботи
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 245+948 – км 301+400, Рівненська область
(найменування об'єкта будівництва)
РІВНЕДОРПРОЕКТ
(найменування проектної та вишукувальної організаціі)
(найменування організації-замовника)
Ч.ч. Стадія проектування і перелік виконуваних робіт Найменування об'єкта будівництва або виду робіт "№№ коштори-
сів" Повна вартість робіт, грн.
"вишуку-
вальних" "проект-
них" всього
1 2 3 4 5 6 7
1 Робоча документація Інженерні вишукування 871-1 39,551.45 39,551.45
2 Передпроектні роботи Передпроєктні роботи 871-2 157,133.26 157,133.26
3 Проект Проєктно-кошторисна документація 871-3 175,039.27 175,039.27
4 Робоча документація Проєкт (Схема) організації дорожнього руху 871-4 116,100.49 116,100.49
5 Експертиза. Повторна експертиза Експертиза кошторисної частини 871-5 86,813.20 86,813.20
Разом 574,637.67 574,637.67
Єдиний податок 5% ( 574 637,67 / 0,95 ) - 574 637,67 30,244.09
Всього з урахуванням єдиного податку 5% 604,881.76
Сума, яка не оподатковується ПДВ 86,813.20
Всього за зведеним кошторисом: 604 881,76 грн. (шістсот чотири тисячі вісімсот вісімдесят одна гривня 76 коп.)
Директор Ірина Коханова
(підпис) (ПІБ)
"М.П.
""______"" _____________________ 20 ___" Додаток до договору № 871 від "____" ______________2020 Форма № 2-П
КОШТОРИС № 871-1
на проектні роботи
Інженерні вишукування
(найменування об'єкта будівництва, стадії проектування, виду проектних або вишукувальних робіт)
Найменування проектної (вишукувальної) організації: РІВНЕДОРПРОЕКТ
Ч.ч. Характеристика об'єкта будівництва або виду робіт Назва документу обгрунтування та №№ частин, глав, таблиць, пунктів Розрахунок вартості Вартість, грн
1 2 3 4 5
1 "Виконання інженерно-вишукувальних робіт при розробленні проектів або схем організації дорожнього руху
Розрахунковий показник:
55,4 (1 км дороги)" "СОУ 45.2-00018112-049:2009 табл. 1 п.1
Т=3,06 чел.-час; Розр.показ.: X=55,4; Ц=208,75 грн" "Т * Х * Ц
3,06 * 55,40 * 208,75" 35,388.14
2 "Виконання камеральної обробки даних, отриманих при виконанні інженерно-вишукувальних робіт
Розрахунковий показник:
55,4 (1 км дороги)" "СОУ 45.2-00018112-049:2009 табл. 2 п.1
Т=0,36 чел.-час; Розр.показ.: X=55,4; Ц=208,75 грн" "Т * Х * Ц
0,36 * 55,40 * 208,75" 4,163.31
Разом за кошторисом 39,551.45
Всього за кошторисом: 39 551,45 грн. (тридцять дев`ять тисяч п`ятсот п`ятдесят одна гривня 45 коп.)
Головний інженер проекту В.Є. Коханов
(підпис) (ПІБ)
Додаток до договору № 871 від "____" ______________2020 Форма № 2-П
КОШТОРИС № 871-2
на вишукувальні роботи
Передпроєктні роботи
(найменування об'єкта будівництва, стадії проектування, виду проектних або вишукувальних робіт)
Найменування проектної (вишукувальної) організації: РІВНЕДОРПРОЕКТ
Ч.ч. Характеристика об'єкта будівництва або виду робіт Назва документу обгрунтування та №№ частин, глав, таблиць, пунктів Розрахунок вартості Вартість, грн
1 2 3 4 5
1 "Ознайомлення з об'єктом, аналіз завдання і вихідних даних, складання кошторисно-договірної документації при вартості робіт від 50 до 100 тис. грн
Розрахунковий показник:
1 (один договір)" "СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 табл. 30 п.1-3
Т=5,00 чел.-день; Розр.показ.: X=1; Ц=1670,00 грн" "Т * Х * Ц
5,00 * 1,00 * 1 670,00" 8,350.00
2 "Вивчення архівних матеріалів, підбирання документів різного виду, вибір необхідних даних, ознайомлення з вихідною документацією
Розрахунковий показник:
6 (10 сторінок формату А4)" "СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 табл. 30 п.2
Т=0,63 чел.-день; Розр.показ.: X=6; Ц=1670,00 грн" "Т * Х * Ц
0,63 * 6,00 * 1 670,00" 6,312.60
3 "Складання текстової частини документа (висновок, звіт, методика, технічне завдання, технічні умови, пояснювальна записка)
Розрахунковий показник:
2 (одна сторінка формату А4)" "СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 табл. 30 п.4
Т=0,54 чел.-день; Розр.показ.: X=2; Ц=1670,00 грн" "Т * Х * Ц
0,54 * 2,00 * 1 670,00" 1,803.60
4 "Обстеження автомобільної дороги
Розрахунковий показник:
55,4 (100 м
)" "СОУ 42.1-37641918-097:2017 табл. 13-2 п.1
Т=2,00 чел.-день; Розр.показ.: X=55,4; Ц=1670,00 грн
К1=0,70 ()." "( Т * K1) * Х * Ц
( 2,00 * 0,7 ) * 55,40 * 1 670,00" 129,525.20
5 Дослідження покриттів і основ існуючих автомобільних доріг, відстань між поперечниками 500 "ЗЦВР-82 зі змін. 90р. Частина 9, табл.9-23 п.1-3
Ц=5,40; Розр.показ.: X=55,4" "(Ц * X) * К1 * К2
(5,40 * 55,40) * 1,21 * 30,78" 11,141.86
"м
Розрахунковий показник:
55,4 (1 поперечник)" "Коефіцієнти:
К1=1,21 (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, Додаток Ж, таблиця Ж.1).
К2=30,78 (Зм. №3 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, Додаток Ж, таблиця Ж.3.)."
Разом за кошторисом 157,133.26
Всього за кошторисом: 157 133,26 грн. (сто п`ятдесят сім тисяч сто тридцять три гривні 26 коп.)
Головний інженер проекту В.Є. Коханов
(підпис) (ПІБ) Додаток до договору № 871 від "____" ______________2020 Форма № 2-П
КОШТОРИС № 871-3
на проектні роботи
Проєктно-кошторисна документація
(найменування об'єкта будівництва, стадії проектування, виду проектних або вишукувальних робіт)
Найменування проектної (вишукувальної) організації: РІВНЕДОРПРОЕКТ
Ч.ч. Характеристика об'єкта будівництва або виду робіт Назва документу обгрунтування та №№ частин, глав, таблиць, пунктів Розрахунок вартості Вартість, грн
1 2 3 4 5
1 "Автомобільні дороги загального користування категорія дороги II, протяжність дороги понад 20 до 50, 1 категорія складності
Розрахунковий показник:
55.4 (км)" "ЗЦПРБ-90 Розділ 38, табл.38-25 п.21-2
A=10138,00; B=1014,00; Розр.показ.: X=55.4; Xmax=50,00
Коефіцієнти:
КС = 0,35 (Коеф. на проект)
К1=1,01 (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, Додаток Ж, таблиця Ж.1).
К2=29,70 (Зм. №3 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, Додаток Ж, таблиця Ж.3.)." "(A + B * (0.4 * Xmax + 0.6 * X)) * КС * ПРОЦ * К1 * К2
(10 138,00 + 1 014,00 * (0,4 * 50,00 + 0,6 * 55,40)) * 0,35 * 0,26 * 1,01 * 29,7" 175,039.27
Коеф. по видам проектних робіт: 0,26
Разом за кошторисом 175,039.27
Всього за кошторисом: 175 039,27 грн. (сто сімдесят п`ять тисяч тридцять дев`ять гривень 27 коп.)
Головний інженер проекту В.Є. Коханов
(підпис) (ПІБ)
Додаток до договору № 871 від "____" ______________2020 Форма № 2-П
КОШТОРИС № 871-4
на проектні роботи
Проєкт (Схема) організації дорожнього руху
(найменування об'єкта будівництва, стадії проектування, виду проектних або вишукувальних робіт)
Найменування проектної (вишукувальної) організації: РІВНЕДОРПРОЕКТ
Ч.ч. Характеристика об'єкта будівництва або виду робіт Назва документу обгрунтування та №№ частин, глав, таблиць, пунктів Розрахунок вартості Вартість, грн
1 2 3 4 5
1 "Проектування організації дорожнього руху на схемі автомобільної дороги на 1 км дороги
Розрахунковий показник:
55,4 (1 км)" "СОУ 45.2-00018112-049:2009 табл. 3 п.1
Т=2,45 чел.-час; Розр.показ.: X=55,4; Ц=208,75 грн" "Т * Х * Ц
2,45 * 55,40 * 208,75" 28,333.64
2 "Проектування організації дорожнього руху на схемі автомобільної дороги в одному рівні з напрямними острівцями та/або із світлофорним обладнанням
Розрахунковий показник:
12 (1 перехрестя)" "СОУ 45.2-00018112-049:2009 табл. 3 п.2
Т=6,40 чел.-час; Розр.показ.: X=12; Ц=208,75 грн" "Т * Х * Ц
6,40 * 12,00 * 208,75" 16,032.00
3 "Розроблення ескізів дорожніх знаків індивідуального проектування (ДЗІП) за номерами знака відповідно до ДСТУ 4100: 5.52, 5.53, 5.59, 5.61.2, 5.61.3
Розрахунковий показник:
10 (1 знак)" "СОУ 45.2-00018112-049:2009 табл. 4 п.2
Т=1,00 чел.-час; Розр.показ.: X=10; Ц=208,75 грн" "Т * Х * Ц
1,00 * 10,00 * 208,75" 2,087.50
4 Розроблення ескізів дорожніх знаків індивідуального проектування (ДЗІП) за номерами знака відповідно до ДСТУ 4100: 5.45-5.48, 5.58.1, "СОУ 45.2-00018112-049:2009 табл. 4 п.1
Т=0,50 чел.-час; Розр.показ.: X=12;" "Т * Х * Ц
0,50 * 12,00 * 208,75" 1,252.50
"5.58.2, 5.61.1
Розрахунковий показник:
12 (1 знак)" Ц=208,75 грн
5 "Розроблення ескізів дорожніх знаків індивідуального проектування (ДЗІП) за номерами знака відповідно до ДСТУ 4100: 5.54
Розрахунковий показник:
12 (1 знак)" "СОУ 45.2-00018112-049:2009 табл. 4 п.3
Т=1,50 чел.-час; Розр.показ.: X=12; Ц=208,75 грн" "Т * Х * Ц
1,50 * 12,00 * 208,75" 3,757.50
6 "Розроблення ескізів дорожніх знаків індивідуального проектування (ДЗІП) за номерами знака відповідно до ДСТУ 4100: 5.51
Розрахунковий показник:
48 (1 знак)" "СОУ 45.2-00018112-049:2009 табл. 4 п.4
Т=3,00 чел.-час; Розр.показ.: X=48; Ц=208,75 грн" "Т * Х * Ц
3,00 * 48,00 * 208,75" 30,060.00
7 "Оформлення проектної документації проектів організації дорожнього руху
Розрахунковий показник:
1 (1 проект)" "СОУ 45.2-00018112-049:2009 табл. 5 п.1
Т=39,40 чел.-час; Розр.показ.: X=1; Ц=208,75 грн" "Т * Х * Ц
39,40 * 1,00 * 208,75" 8,224.75
8 "Проведення обов'язкового погодження проектної документації
Розрахунковий показник:
12 (1 перехрестя)" "СОУ 45.2-00018112-049:2009 табл. 9 п.1
Т=10,52 чел.-час; Розр.показ.: X=12; Ц=208,75 грн" "Т * Х * Ц
10,52 * 12,00 * 208,75" 26,352.60
Разом за кошторисом 116,100.49
Всього за кошторисом: 116 100,49 грн. (сто шістнадцять тисяч сто гривень 49 коп.)
Головний інженер проекту В.Є. Коханов
(підпис) (ПІБ)
Розрахунок вартості експертизи № 871-5
Відповідно до укладеного Договору: № від 02.11.2020
На виконання експертизи проекту будівництва
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 245+948 – км 301+400, Рівненська область. Експертиза кошторисної частини
Виконавець експертизи проекту будівництва
На підставі Зміни №3 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" (наказ ДП "УкрНДНЦ" від 24 вересня 2018 р. № 334)
Складено розрахунок вартості проведення експертизи проекту будівництва за всіма напрямами (клас наслідків (відповідальності) СС2, середні наслідки)
№ п/п Найменування Розрахунок вартості Вартість, грн.
1 2 3 4
1 Вартість експертизи "Вартість БМР за підсумком глав 1-9 ЗКР (графа 4) , тис. грн. = 832 500,000
Вартість устаткування за підсумком глав 1-9 ЗКР (графа 5), тис. грн. = 0
Частка доданої вартості устаткування, % = 0
Розрахункова база (РБ):
832 500,000 + 0 * 0
Разом розрахункової бази, тис. грн. = 832 500,000
Граничні значення розрахункової бази (П1-П2): 500 000,000-1 000 000,000
Граничні значення відсоткового показника вартості експертизи (Е1-Е2): 0,081-0,078
Розрахунок показника:
((Е1+(CC-П1)*(Е2-Е1)/(П2-П1))^3) * КП
(ОКРУГЛ((0,081+ (832 500,000- 500 000,000 ) * (0,078- 0,081 ) / (1 000 000,000- 500 000,000 )),3)) =0,079
Розрахунок вартості експертизи:
РБ * (ПРОЦ / 100) * КС * КП
832 500,000 * ( 0,079 / 100) * 1,10 * 0,12" 86,813.10
2 Коефіцієнти "Коефіцієнт стадії проектування:
Робочий проект = 1,10
Повторна експертиза = 0,12"
Кошти на покриття ризиків 0.10
Всього по кошторису з нарахуваннями 86,813.20
Всього за розрахунком: 86 813,20 грн. (вісімдесят шість тисяч вісімсот тринадцять гривень 20 коп.)
Примітка:
Головний інженер проекту В.Є. Коханов
(підпис) (ПІБ)
"М.П.
""______"" _____________________ 20 ___
Вирішення:На виконання ч.3 ст. 31 Закону Замовником надається додаткова інформація про причини невідповідності тендерної пропозиції ПП «Рівнедорпроект» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до прийнятого тендерним комітетом рішення, згідно з протоколом № 463 від 18.11.2020 року, тендерна пропозиція учасника ПП «Рівнедорпроект» була відхилена відповідно до абз.2 ч.14 ст.29; абз.7 п.1 ч.1 ст.31; абз.2 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)..
1. Згідно з абз.2 ч.14 ст.29 Закону замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Відповідно до абз.7 п.1 ч.1 ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.
При цьому, п.3 ч.1 ст. 1 Закону передбачено що аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)
Згідно з ч.14 ст. 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Слід зазначити, що Законом передбачено перелік інформації, яку може містити обгрунтування аномально низької ціни. Проте, ПП «Рівнедорпроект» завантажило файл «871-ТР-АномальнаЦіна.pdf», який не містить пояснення чи інформації про: досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу, порядку надання послуг; чи можливих сприятливих умов, за яких учасник може надати послуги, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; чи отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством та/або іншої інформації, що конструктивно та обґрунтовано підтверджує аномальність низької ціни тендерної пропозиції..
Згідно з наданої учасником інформації ціна тендерної пропозиції прийнята на підставі розрахунку згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт на будівництво» із змінами. При цьому, учасником, в строки визначені Законом, не надано підтверджуючого розрахунку, відповідно до якого у замовника була б можливість переконатись у такій відповідності.
Крім того, в інформації про обгрунтування аномально низької ціни учасник послався на використання документації, отриманої від ДП «Укрдіпродор». Водночас замовнику не надані документальні підтвердження тому, що роботодавець ДП «Укрдіпродор» передав автору службового твору Коханову В.Є., який тривалий час перебував у трудових відносинах з ДП «Укрдіпродор», виключні майнові права на службовий твір, предмет якого дотичний до предмету закупівлі у тендерній процедурі.
Слід зазначити, що Служба автомобільних доріг у Рівненській області звернулась до ДП «Укрдіпродор» стосовно надання інформації щодо дій ПП «Рівнедорпроект» повязаних з використанням інтелектуальної власності на об’єкт зазначений в інформації про обгрунтування аномально низької ціни. ДП «Укрдіпродор» в своєму листі повідомило: ДП «Укрдіпродор» має виключні майнові права на використання проектної документації (на використання якої посилається в обгрунтуванні ПП «Рівнедорпроект»), право на використання авторських прав В.Є. Коханову та/або ПП «Рівнедорпроект» НЕ НАДАВАЛОСЯ; використання ПП «Рівнедорпроект» проектної документації або її складових є порушенням авторського права.
Зазначене підтверджує наявність неприхованого визнання учасником факту використання матеріалів, отриманих з грубим порушенням інтелектуальних прав.
На підставі зазначеного вище, замовник зробив висновок про те, що ПП «Рівнедорпроект» не надано належного обрунтування вказаної у тендерній пропозиції аномально низької ціни.
2. Згідно з абз. 2 п.2 ч.1 ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до умов п.6 розділу ІІІ Тендерної документації вимагалось:
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна Технічна специфікація надана у Додатку № 4 до тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
- форма «ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА» (згідно Додатку№1 до цієї тендерної документації);
- гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника та завірений печаткою (за наявності) про те, що вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний обсяг (комплекс) робіт з розробки проектно-кошторисної документації, що визначені Замовником в Завданні (Додаток № 4 до тендерної документації);
- лист у довільній формі, що передбачає застосування заходів із захисту довкілля при наданні послуг/виконанні робіт (застосування екологічно безпечних технологій, матеріалів та/або зазначити інші заходи).»
У складі тендерної пропозиції ПП «Рівнедорпроект» надано перераховані нижче документи:
а). ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ з підписом директора (файл: «871-TD-013906-a.pdf»)
б). ЛИСТ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, що передбачає застосування заходів із захисту довкілля при наданні послуг/виконанні робіт (застосування екологічно безпечних технологій, матеріалів та/або зазначити інші заходи) є в складі тендерної пропозиції (файл: «871-TD-013906-a.pdf», аркуш 14.ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА,п.2)
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника не надано саме гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника та завірений печаткою (за наявності) про те, що вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний обсяг (комплекс) робіт з розробки проектно-кошторисної документації, що визначені Замовником в Завданні (Додаток № 4 до тендерної документації), що не відповідає вимогам п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП «Рівнедорпроект» правомірно відхилена з підстав наведених вище, згідно рішення тендерного комітету від 18.11.2020р. протокол № 463.