• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія" в м. Шумськ Тернопільської області

Завершена

2 408 705.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 043.53 UAH
Період оскарження: 22.10.2020 16:40 - 04.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішеннь Замовника, які порушують проведення процедури закупівлі

Номер: e6753825f27543dda75f052dc16d79a1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-22-007169-c.b3
Назва: Вимога про скасування рішеннь Замовника, які порушують проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вих. № 2711 "27" листопада 2020 року від ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" Тендерному комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради Тернопільської області Вимога про скасування рішеннь Замовника які порушують проведення процедури закупівлі UA-2020-10-22-007169-c "Капітальний ремонт (утеплення фасадів) ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Українській, 47 в м. Шумськ Тернопільської області." ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" вимагає скасувати рішення про скасування визначення переможця ПП «МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА» закупівлі UA-2020-10-22-007169-c «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Українській, 47 в м. Шумськ Тернопільської області.», в протоколі без номеру від 20 листопада, в якому Замовником було скасовано визначення переможця та дискваліфіковано пропозицію ПП «МАГСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА» з недостатнім наданням аргументованих підстав дискваліфікації, та як було повідомлено, в наступному протоколі без номеру від 25 листопада 2020 року - відповіді на нашу вимогу від 23 листопада 2020 року, визначення нашої пропозиції як така що не відповідає вимогам по документу, який не вимагався Замовником, згідно протоколу Замовника від 25 листопада 2020 року, а саме: ««« Відповідно до вимог Додатку №3 до Тендерної документації Замовника від учасників вимагалося надання у складі тендерних пропозицій: «-підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Україна від 05.07.2013 № 293». Замовник не встановлював перелік розрахунків за статтями витрат договірної ціни, Учасник самостійно визначився із розрахунками, які він вважає необхідними у складі тендерної пропозиції і які мають відповідати вимогам нормативних документів. Оскільки в складі тендерної пропозиції Учасника надано розрахунок заробітної плати, Замовником розглянуто зміст цього документа на відповідність вимогам нормативних документів. Невідповідність нормативним вимогам зазначеного документа відображена в протоколі від 20 листопада 2020 року «Про розгляд вимоги ТОВ «Буд-Іновація» про усунення порушення по закупівлі робіт «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад ІІІ-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільскої області», ДК 021:2015-45453000-7- Капітальний ремонт та реставрація (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-10-22-007169-с)». »»» Повідомляємо, згідно Закону України про публічні закупівлі, а саме статті 31, яка відповідає за підстави для відхилення тендерних пропозицій, це не є підставою для відхилення. Також в Законі чітко сказано хто такий Замовник, та яким Законом він керується, тобто саме «Законом України про публічні закупівлі», в якому також відображено статті 44 та 164, відповідальність Замовника, уповноважених осіб, членів тендерного комітету тощо. Додатково повідомляємо, що пропозиції ТОВ «ТЕХБУД+» та ТОВ «Буд-Іновація» не відповідають вимогам, а саме ТОВ «ТЕХБУД+» вказано в протоклі тендерного комітету Б/Н від 23 листопада 2020 року, а на рахунок ТОВ «Буд-Іновація» в протоколі тендерного комітету Б/Н від 27 листопада 2020 року вказано що надано всі документи згідно вимог тендерної документації Замовника, що не відповідає дійсності, а саме: 1. « - інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленими вимогами тендерної документації Закупівлі та Додатком 3 тендерної документації Закупівлі»; Сертифікати, протоколи випробувань або інформація про маркування не надано. Тому пропозиція не відповідає вимогам згідно статті 22, 23 та 31 відповідно Закону України про публічні закупівлі; 2. Також додатково повідомляємо що не завірений паспорт уповноваженої особи, як це вимаголсь тендерною документацією Закупівлі, невідповідність пропозиції згідно статті 16 та 31 відповідно Закону України про публічні закупівлі; 3. Не надано жодного розрахунку до договірної ціни, згідно встановлених вимог в Додатку 3 до тендерної документації Закупівлі, невідповідність пропозиції згідно статті 23 та 31 відповідно Закону України про публічні закупівлі. Враховуючи вищевикладене вимагаємо Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради Тернопільської області, за дял усунення порушення в процедурі закупівлі, наступне: 1. Скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «Буд-Іновація» опубліковане в протоколі Б/Н від 27 листопада 2020 року згідно статті 31 Закону України про публічні закупівлі; 2. Скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «ТЕХБУД+» в протоколі Б/Н від 23 листопада 2020 року згідно статті 31 Закону України про публічні закупівлі; 3. Скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" в протоколі Б/Н від 20 листопада 2020 року, згідно статті 31 Закону України про публічні закупівлі; 4. Скасувати рішення про скасування визначення переможцем ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" зазначене у протоколі Б/Н від 20 листопада 2020 року згідно статті 31 Закону України про публічні закупівлі; 5. Укласти договір з ПП «МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА», згідно вимог статтей 31 та 41 Закону України Про публічні закупівлі. В разі не усунення порушення проведення процедури закупівлі Замовником, ми будемо вимушені звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України та правоохоронних органів України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, відповідно до статті 18 Закону України Про публічні закупівлі, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасника закупівлі. З Повагою, Керівник Приватного підприємства «МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА», Зубаль Максим Валерійович.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу UA-2020-10-22-007169-c.b3 ПП «МАГІСТАЛЬ БУД УКРАЇНА» про відміну рішення тендерного комітету 27.11.2020 р. про визнання переможцем тендеру по закупівлі робіт «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільської області", ДК 021:2015- 45453000-7- Капітальний ремонт та реставрація (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-10-22-007169-с) ТОВ «Буд Іновація» визнати безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про скасування визначення переможця

Номер: f5145585a5a64008ab66c5bb10b2606f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-22-007169-c.c2
Назва: Оскарження рішення про скасування визначення переможця
Вимога:
Вих. № 2311 "23" листопада 2020 року Тендерному комітетуВідділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради Тернопільської області Вимога про скасування рішення Про скасування визначення переможця закупівлі UA-2020-10-22-007169-c "Капітальний ремонт (утеплення фасадів) ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Українській, 47 в м. Шумськ Тернопільської області." Приватне підприємство "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" вимагає скасувати рішення про скасування визначення переможця ПП «МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА» закупівлі UA-2020-10-22-007169-c «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Українській, 47 в м. Шумськ Тернопільської області.», в якому Замовником за безпідставною вимогою учасника ТОВ «БУД-ІНОВАЦІЯ» було скасовано визнання переможця та дискваліфіковано пропозицію ПП «МАГСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА» без надання аргументованої підстави дискваліфікації, посилаючись на рішення кваліфікованого та сертифікованого спеціаліста з питань кошторисної документації, в якій би було вказано як саме розраховується кошторисна заробітна плата, та які наявні помилки є в нашій кошторисній документації. Зважаючи на підстави які вказані ТОВ «БУД-ІНОВАЦІЯ» в вимозі від 18.11.2020 року та у протоколі тендерного комітету від 20.11.2020 року! Надаємо відповідь на вище сказане, підтверджуючи кваліфікованим та сертифікованим інженером кошторисником, спеціалістом в кошторисній документації: Вимогами додатку №3 до Тендерної документації Замовника встановлено: «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно проектно-кошторисної документації: ВІДОМІСТЬ ОБ’ЄМІВ РОБІТ Капітальний ремонт (Утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільської області Клас наслідків (відповідальності) та категорія складності робочого проекту «Капітальний ремонт (Утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільської області» встановлений за найвищою характеристокою можливих наслідків (відповідальності) СС2 і належить до ІІІ категорії складності.»… В складі тендерної пропозиції учасником повинно бути надано: ".......................... підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293; ........." Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни визначено розділом «6.2 Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів. 6.2.1.Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. 6.2.2. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (див. 5.3.2) замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р. 6.2.3. Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. У ціні пропозиції окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов'язаних з придбанням та доставкою на об'єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника. 6.2.4. Ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником….» - учасником ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" надано всі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме - прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат – відповідно й пропозиція учасника ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" відповідає вимогам Додатку №3 до Тендерної документації Замовника. Також нагадуємо Вам Що Замовник здійснює закупівлю робіт, а не закупівлю щодо складання інвесторської кошторисної документації , тому відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196) «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (далі - Порядок) порядок застосування пункту 4 розділу II. «Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва на стадії складання інвесторської кошторисної документації» Зазначеним Порядком визначається розділом III. «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни тендерної пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) та при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт» яким визначено – 1. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється підрядником, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об'єкті будівництва. 2. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати у договірній ціні здійснюється підрядником згідно з пунктами 3 та 4 розділу II цього Порядку з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів. 3. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого підрядником за погодженням із замовником (інвестором) у договірній ціні. Уточнення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється відповідно до умов договору підряду.» Лист ДП «Укрдержекспертиза» від 31.01.2020 року «Щодо кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва» вичерпно встановлює сферу застосування зазначеного листа - «…За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2020 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78 гривень.» та відповідно не відноситься до умов закупівлі робіт. Інші тези вимоги ТОВ «БУД-ІНОВАЦІЯ» є їхньою особистою думкою, тому як зазначили «…Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням..» Замовником було визнано найбільш економічно вигідною пропозицію учасника ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА", який вiдповiдає квалiфiкацiйним критерiям, встановленим статтею 16 Закону, відсутні пiдстави, встановлені частиною першою та другою статті 17 Закону, тендерна пропозицiя Учасника вiдповiдає умовам технічної специфiкацiї та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi тендерної документацiї. Зазначена Замовником інформація, щодо середньомісячної заробітньоі плати одного працівника, яку підрядник планує отримувати на обєкті замовлення, визначається з урахуванням рівня цін споживчих товарів та послуг, що надаються населенню, та показника, рекомендованого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури. Відповідно до інформації, розміщеної на веб порталі Державної служби статистики України середньомісячна заробітна плата за видами економічної діяльності за період з початку у 2019 році у розрахунку на одного штатного працівника у будівництві за попередній рік складала 9459,00 грн. Є рекомендованою, тобто не встановлено законодавством України безумовного дотримання зазначеного рівня цін, а саме середньомісячної заробітної плати одного працівника, яку підрядник планує отримувати нана обєкті замовлення. ПП «МАГІСТРАЛЬ БУД Україна» здійснює господарську діяльність згідно чинного Законодавства України, зокрема на підприємстві затверджено наказом №3 від 31.08.2020р. Штатний розпис, яким затверджено штат в кількості __ одиниць з місячним фондом зарплати 40875,00 грн (сорок тисяч вісімсот сімдесят п’ять гривень) (копія додається), що безумовно підтверджує розмір зарплати працівників ПП «МАГІСТРАЛЬ БУД Україна», яку наше підприємство планує отримувати на об’єкті замовлення. Також інформуємо Замовника, що тендерні пропозиції ТОВ «Техбуд+» та ТОВ «Буд-Іновація» не відповідають технічним та кваліфікаційним критерія та вимогам тендерної документації закупівлі Замовника Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумськоі міської ради «Капітальний ремонт (Утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільської області». В разі визнання іншого переможця торгів, попереджаємо Вас про особисту кримінальну відповідальність членів тендерного комітету Замовника, а саме: Власіков М.Д., Заблоцький В.Л., Колісник А.В., Мельничук І.І., та Тимощук В.О.. Замовник повинен в своїй діяльності керуватися чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 « Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Враховуючи вищевикладене вимагаємо тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради Тернопільської області: 1. Скасувати рішення про скасування визначення переможцем ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 20.11.2020 року 2. Укласти договір з Приватним Підприємством «МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА», згідно вимог Закону України Про публічні закупівлі. В разі поверхневої або необґрунтованої відповіді, без підтвердження кваліфікованого та сертифікованого спеціаліста в сфері кошторисної документації, ми будемо вимушені звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України та правоохоронних органів України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, відповідно до статті 18 Закону України Про публічні закупівлі, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасника закупівлі, а також, неправомірні рішення та дії замовника будуть оскаржені у судовому порядку, зокрема при не заключенні договору підряду з ПП «МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА» будемо вимагати згідно чинного Законодавства України компенсації не отриманого нами прибутку. До цього листа додаються: 1. 1014 ДЦ ЛС 1.2-1.1 2. 1014 ДЦ ОПРЛС 2-1-1 3. 1014 ДЦ ОС 2-1 4. 1014 ДЦ СВР 5. 1014 ДЦ Т2 6. РЗПК 7. 1014 ДЕНРСНЗ 8. 1014 ДЦ ДФ 2-1-1 9. 1014 ДЦ ССР 10. Штатний розпис від 31.08.2020 р. 11. Наказ про затвердження штатного розпису 12. Протокол визначення переможцем ПП « МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА» від 13.11.2020 року. Директор Зубаль М.В.
Вирішення: Вимога UA-2020-10-22-007169-c.c2 ПП «МАГІСТАЛЬ БУД Україна» про усунення порушення по закупівлі робіт «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад Ш-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільської області", ДК 021:2015- 45453000-7- Капітальний ремонт та реставрація (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-10-22-007169-с) щодо відміни рішення тендерного комітету Замовника є не обгрутованою і такою що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: 65c3d0e910dc4ac4a76b87a2eb0b256f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-22-007169-c.c1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Закупівля: ««Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія" в м. Шумськ Тернопільської області» Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-22-007169-c Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради Вимога Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД-ІНОВАЦІЯ» як учасник закупівлі «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія" в м. Шумськ Тернопільської області», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «БУД-ІНОВАЦІЯ», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «БУД-ІНОВАЦІЯ», є рішення тендерного комітету Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі учасника - ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА", та визнання тендерної пропозиції такого учасника по предмету закупівлі «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія" в м. Шумськ Тернопільської області» такої, що відповідає вимогам Тендерної документації встановленої Замовником, оформлене протоколом засідання Тенерного комітету Замовника від «13» листопада 2020 року. Вважаємо, Рішення Замовника про визначення переможця та намір укласти договір із учасником ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" є неправомірним, тому що пропозиція такого учасника не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до нього, оскільки: - Відповідно до вимог Додатку №3 до Тендерної документації Замовника – від учасників вимагалося надання у складі тендерних пропозицій - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, учасником ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" було надано у складі пропозиції Розрахунок заробітної плати, який не відповідає Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196) «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (далі - Порядок). Відповідно до пункту 4 Порядку, розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. У разі необхідності виконання будівельних робіт в умовах, відмінних від звичайних умов здійснення будівництва (надурочний час, святкові та вихідні дні, вечірній та нічний час тощо), додатково враховуються доплати та надбавки, встановлені законодавством. Тобто, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України визначає нижню межу заробітної плати і не визначає верхньої межі. При цьому, згідно з п. 5 Порядку визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Відповідно до Листа ДП «Укрдержекспертиза» від 31.01.2020 року «Щодо кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва» - «розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2020 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78 гривень.». Застосований учасником розмір кошторисної заробітної плати при складанні договірної ціни є заниженим, та не може бути прийнятним відповідно до чинних будівельних норм. Аналогічної практики щодо даного питання дотримується і Антимонопольний комітет України, до прикладу Рішення №16704-р/пк-пз від 04.09.2020 року, у Рішенні Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надала роз’яснення та вказала – «Відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів кошторисна заробітна плата обчислюється згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та відображається у прямих витратах відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 "Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва". Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Державної служби статистики України середньомісячна заробітна плата за видами економічної діяльності за період з початку року у 2019 році у розрахунку на одного штатного працівника у будівництві за попередній рік складала 9459,00грн. Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 15.05.2019 №555 схвалено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2020 рік, зокрема, індекс споживчих цін у середньому до попереднього року, відсотків 105,5. Враховуючи наведене, розмір кошторисної заробітної плати, що застосовується учасником не повинен бути меншим, ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року).» . На підставі вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо: - скасувати рішення про визначення переможцем учасника ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" по предмету закупівлі «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія" в м. Шумськ Тернопільської області». Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
Вирішення: 1. Вимогf UA-2020-10-22-007169-c.b3 ПП «МАГІСТАЛЬ БУД УКРАЇНА» про відміну рішення тендерного комітету 13.11.2020 р. про визнання переможцем тендеру по закупівлі робіт «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільської області", ДК 021:2015- 45453000-7- Капітальний ремонт та реставрація (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-10-22-007169-с) ПП «МАГІСТАЛЬ БУД УКРАЇНА» є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено