-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки ДГР 0-200
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. 1.7.3. У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову.
Завершена
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2020 16:20 - 04.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
стосовно консультантів
Номер:
b56b51911af64daf87b8fae18d70e872
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-22-012031-a.a3
Назва:
стосовно консультантів
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 3300,00 грн. (три тисячі триста гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Дану вимогу вважаємо такою, що суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі". Ми як учасник та у подальшому потенційний переможець не зобов'язані покривати Ваші витрати на консультантів. Крім того, такі консультанти нам жодних послуг не надають, а отже жодних підстав сплачувати за їх послуги кошти, в нас немає.
Вимагаємо виключити відповідну умову з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2020 15:00
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів. Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, відповідно, внесення змін в Тендерну документацію не є необхідним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2020 18:02
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Номер:
c86a8e80ef2d40f1ab3de1d7fbdf1ce4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-22-012031-a.a2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації учасник надає у складі пропозиції протокол випробувань, незалежної лабораторії по вугіллю марки ДГР 0-200 за показником: вміст масової частки кусків менше нижчої границі в %. Дану вимогу вважаємо дискримінаційною, з огляду на те, що такого протоколу ми не маємо, а отже це істотно обмежує можливість нашої участі у закупівлі. Відповідно до норм ДСТУ, якими регламентовані лабораторні дослідження, вміст масової частки кусків менше нижчої границі в % визначається лише для сортового вугілля, у якого є числові показники більше 0, нижчої границі. Наприклад, нижча границя ДГ 13-100 є 13, у вугілля ДГ 25-80 та ДГ 25-100 - 25. І з цього слідує, що кількість кусків із розміром менше 25 чи меннше 13 не повинна перевищувати певних показників. Водночас, Ви закуповуєте вугілля ДГР 0-200, у якого нижній показник дорівнює 0, а отже дослідження щодо вмісту масової частки кусків менше нижчої границі в %, не проводиться. Крім того, така вимога є дещо абсурдною, оскільки як взагалі учасник може запропонувати Вам вугілля нижче розміру куска 0. Куска із розміром -1, -2, в природі не існує. Це і пояснює те, що такі лабораторні дослідження не проводяться. Враховуючи зазначене вимагаємо виключити відповідну вимогу з Тендерної документації. В іншому випадку будемо змушені звертатися до АМКУ за для оскарження цієї дискримінації. Водночас, нагадуємо Вам, що у такому випадку строки на проведення закупівлі будуть зупинені.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2020 14:56
Вирішення:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашого питання Замовником вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Номер:
42390a8eccb444d6818dce10291782bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-22-012031-a.a1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації учасник надає у складі пропозиції протокол випробувань, незалежної лабораторії по вугіллю марки ДГР 0-200 за показником: вміст масової частки кусків менше нижчої границі в %. Дану вимогу вважаємо дискримінаційною, з огляду на те, що такого протоколу ми не маємо, а отже це істотно обмежує можливість нашої участі у закупівлі. Відповідно до норм ДСТУ, якими регламентовані лабораторні дослідження, вміст масової частки кусків менше нижчої границі в % визначається лише для сортового вугілля, у якого є числові показники більше 0, нижчої границі. Наприклад, нижча границя ДГ 13-100 є 13, у вугілля ДГ 25-80 та ДГ 25-100 - 25. І з цього слідує, що кількість кусків із розміром менше 25 чи меннше 13 не повинна перевищувати певних показників. Водночас, Ви закуповуєте вугілля ДГР 0-200, у якого нижній показник дорівнює 0, а отже дослідження щодо вмісту масової частки кусків менше нижчої границі в %, не проводиться. Крім того, така вимога є дещо абсурдною, оскільки як взагалі учасник може запропонувати Вам вугілля нижче розміру куска 0. Куска із розміром -1, -2, в природі не існує. Це і пояснює те, що такі лабораторні дослідження не проводяться. Враховуючи зазначене вимагаємо виключити відповідну вимогу з Тендерної документації. В іншому випадку будемо змушені звертатися до АМКУ за для оскарження цієї дискримінації. Водночас, нагадуємо Вам, що у такому випадку строки на проведення закупівлі будуть зупинені.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2020 14:56
Вирішення:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашого питання Замовником вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено