-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт. Заміна вікон у будівлі комунального закладу №5 «Веселка» за адресою: пров. Волгоградський, 20, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область
Заміна вікон у будівлі комунального закладу №5 «Веселка» за адресою: пров. Волгоградський, 20, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область
Завершена
1 842 209.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 400.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2017 11:11 - 06.02.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо рішення Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, щодо визнання переможцем торгів ТОВ "Січеслав-Будсервіс"
Номер:
f81728cbecdf43e0ba9788888798d861
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-000535-b.a6
Назва:
Вимога щодо рішення Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, щодо визнання переможцем торгів ТОВ "Січеслав-Будсервіс"
Вимога:
Вимагаємо надати пояснення щодо обрання переможцем торгів ТОВ "Січеслав-Будсервіс", оскільки надана «Специфікація з технічними характеристиками виробів» учасника не містить жодних кількісних та технічних характеристики, не зазначено жодного виробу які пропонуються, а також відсутні креслення чи малюнки виробів, як це вимагалося абз.4 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації (інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) визначені в Додатку 1), що не відповідає умовам Тендерної документації. Також так звана "Специфікація з технічними характеристиками виробів" учасника не містить інформацію про конфігурацію склопакетів які пропонуються, не зазначено марку та виробника фурнітури, яка буде використана. Вважаємо, зважаючи на викладене вище, керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі" та вимогами Тендерної документації, рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "Січеслав-Будсервіс" є незаконним та суперечить принципам закупівлі. Повідомляємо, якщо Вами буде укладено договір з вищевказаним підприємством, ми вимушені будемо звернутися до правоохоронних органів, щодо порушення Вами законодавства. Директор ТОВ "Компанія Позитив" М.В. Гайдай
Пов'язані документи:
Замовник
- 17_03_21 протокол №38.docx 21.03.2017 15:16
Дата подачі:
16.03.2017 13:46
Вирішення:
Слухали:
1. Сігіда С.Ю. – голова тендерного комітету, після розгляду вимоги щодо рішення Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, щодо визнання переможцем торгів ТОВ "Січеслав-Будсервіс" повідомив, що учасник звернувся з вимогою «надати пояснення щодо обрання переможцем торгів ТОВ "Січеслав-Будсервіс", оскільки надана «Специфікація з технічними характеристиками виробів» учасника не містить жодних кількісних та технічних характеристики, не зазначено жодного виробу які пропонуються, а також відсутні креслення чи малюнки виробів, як це вимагалося абз.4 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації» та «"Специфікація з технічними характеристиками виробів" учасника не містить інформацію про конфігурацію склопакетів які пропонуються, не зазначено марку та виробника фурнітури, яка буде використана» та зазначив наступне.
В тендерній документації вказано, що плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі надаються учасником у разі потреби. В пропозиції ТОВ "Січеслав-Будсервіс" надано технічний опис предмету закупівлі. Також в складі тендерної пропозиції учасником надано сертифікати на продукцію, яка буде використана при проведенні робіт.
Таким чином вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "Січеслав-Будсервіс" відповідає умовам тендерної документації.
Вирішили:
1. Відхилити вимогу ТОВ «Компанія Позитив» (код ЄДРПОУ 36315588).
Голосували:
«за» - 5 (Сігіда С.Ю., Власенко Я.М., Золотько В.Г., Жукова Л.Г.,
Левченко С.В.);
«проти» - 0;
«утримались» - 0.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
2e46f2ceac2b42b8a7e91da7c6e36e03
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-000535-b.a5
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
по рішенню Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю " Фауна Гранд ", учасник публічних торгів на закупівлю, Капітальний ремонт. Заміна вікон у будівлі комунального закладу №5 «Веселка» за адресою: пров. Волгоградський, 20, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область , номер закупівлі UA-2017-01-26-000535-b , з метою захисту своїх прав, офіційно звертається з даною вимогою на скасування протоколу №7 від 20.02.2017 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, про відхилення пропозиції Учасник, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
13.02.2017 17:38 відбулось розкриття поданих пропозицій, зазначених вище конкурсних торгів, під час якого було встановлено найбільш економічно вигідною пропозицією пропозиція учасника ТОВ " Фауна Гранд " – 1 049 990 грн.
20 лютого 2017 року Замовником торгів було прийнято рішення (Протокол №7 від 20.02.2017 р.) про відхилення пропозиції скаржника, посилаючись на наступне:
Підстави відхилення:
1)Електронна банківська гарантія надана без ЕЦП для можливості її перевірки;
2)Замість протоколу сертифікаційних випробувань на блок віконний надано протокол сертифікаційних випробувань профілів полівінілхлоридних.
1) Згідно тендерної документації Розділу 1 пр. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.2 Забезпечення тендерної, Ви як Замовник, вимагаєте, забезпечення тендерної пропозиції у вигляді саме банківської гарантії «Вимагається забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії в розмірі 9 000,00 грн. (дев’ять тисяч гривень 00 копійок).».
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вiд 13.04.2016 N 680 Про затвердження примірної тендерної документації розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі).
Банківська гарантія,згідно вимогам постанови НБУ №639 від 15.12.2004, має містити такі реквізити: підпис і відбиток печатки банку-гаранта (у разі оформлення та
надання гарантії на паперовому носії) або електронні цифрові
підписи.
Товариство з обмеженою відповідальністю " Фауна Гранд ",оформило гарантію, відповідно до вимог постанови НБУ №639 від 15.12.2004, та надало її Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вiд 13.04.2016 N 680, завантаживши файл з документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Замовником не встановлено вимог до документа, що підтверджує надання забезпечення ТП , в тч. щодо наявності ЕЦП. Відповідно пропозиція учасника, яка містить файл 09.02.2017 15:20 Банківська гарантія.PDF, не порушує умови ТД, а дії Замовника є незаконними.
2) Відносно надання протоколу сертифікаційних випробувань.
Відповідно до статті 25 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах.
Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів або розповсюджувачів, - імпортерами або розповсюджувачами. Відповідно до п. 18 Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 р. № 1764 Підтвердження відповідності виробів вимогам цього Технічного регламенту здійснюється шляхом декларування виробником відповідності виробів із складенням декларації або шляхом сертифікації і видачею сертифіката відповідності. Тобто, надання протоколу сертифікаційних випробувань, для оцінки відповідності Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, не передбачено, а передбачено надання декларацій виробника або сертифікатів відповідності. Товариство з обмеженою відповідальністю " Фауна Гранд ", надало всі необхідні документи: сертифікати відповідності.
Згідно частини 4 ст. 16 Кваліфікаційні критерії Закону Про публічні закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Вважаємо, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ " Фауна Гранд " за результатами аукціону встановлено найбільш економічно вигідною, а головним критерієм оцінки за Тендерною документацією Замовника є ціна (Розділ І «Оцінка тендерної пропозиції»), рішення замовника, в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів скаржника є незаконним та таким, що порушує принцип здійснення закупівель, саме ст. 3 Закону Про публічні закупівлі: максимальна економія та ефективність, що розцінюється як нераціональне використання бюджетних коштів.
Згідно протоколу № 35 від 10.03.2017 Про визначення переможця закупівлі: Капітальний ремонт. Заміна вікон у будівлі комунального закладу №5 «Веселка» за адресою: пров. Волгоградський, 20, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область.
Голова тендерного комітету, після розгляду поданих документів згідно документації торгів та керуючись умовами аукціону, повідомив, що документи надані ТОВ "СІЧЕСЛАВ-БУДСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 38432036) відповідають умовам тендерної документації, але подані не форматі *.pdf, а в *.jpg та запропонував:
- визнати подачу документів в іншому форматі несуттєвою помилкою;
- визнати переможцем ТОВ "СІЧЕСЛАВ-БУДСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 38432036) та визначиться про намір укласти договір.
Але, учасник ТОВ "СІЧЕСЛАВ-БУДСЕРВІС в складі своєї тендерної пропозициї , згідно Додатку №3 п.1.14,1.15
1.14. Копії сертифікатів відповідності (пристрої поворотні, відкидні та поворотно-відкидні, склопакети, вікна та двері)
1.15. Протокол сертифікаційних випробувань на блок віконний (з відповідними технічними та якісними характеристиками).
На данні вимоги, учасник ТОВ "СІЧЕСЛАВ-БУДСЕРВІС надав сертифікати та протокол,в яких учасник не є виробником на виготовлення продукції, який він подає в сертифікатах та протоколах, та НЕ надав копії ділерських угод, які підтверджують правомірність реалізації даних виробів.
Тому,зауважуємо що учасник, якого ви визнали переможцем, НЕ може гарантувати якість виробу, які він запропонував.
Вимагаємо, скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ "СІЧЕСЛАВ-БУДСЕРВІС»
У випадку, якщо, рішення замовника не буде відмінено, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету, Контролюючих органів, а також засобів масової інформації з відповідною заявою, а саме, маємо Вам нагадати що:
спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії КОРУПЦІЇ відповідно до частинні статті 1 Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» визначено органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції.
Директор
ТОВ «Фауна Гранд» Півень С.М.
Пов'язані документи:
Замовник
- 17_03_21 протокол №37.docx 21.03.2017 15:15
Дата подачі:
16.03.2017 11:54
Вирішення:
Слухали:
1. Сігіда С.Ю. – голова тендерного комітету, після розгляду вимоги щодо неправомірності відхилення пропозиції ТОВ «Фауна Гранд» (код ЄДРПОУ 37214342) повідомив, що учасник звернувся з вимогою «Скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ "СІЧЕСЛАВ-БУДСЕРВІС»» спираючись на те, що «Вважаємо, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ " Фауна Гранд " за результатами аукціону встановлено найбільш економічно вигідною, а головним критерієм оцінки за Тендерною документацією Замовника є ціна (Розділ І «Оцінка тендерної пропозиції»), рішення замовника, в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів скаржника є незаконним та таким, що порушує принцип здійснення закупівель».
П. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.», а в п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.» Таким чином, учасник, пропозиція якого за результатами автоматичної оцінки електронною системою закупівель визначена найбільш економічно вигідною визнається переможцем торгів в тому випадку, якщо його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Уважно вивчивши факти вказані у вимозі, голова тендерного комітету зазначив:
- документ, що підтверджує надання тендерної пропозиції задовольняє умови тендерної документації;
- у своїй вимозі учасник зазначає, що надання протоколу сертифікаційних випробувань не передбачено законодавством, в той же час учасником було надано протокол сертифікаційних випробувань профілів полівінілхлоридних замість протоколу сертифікаційних випробувань на блок віконний, що суперечить вимогам тендерної документації, в частині того, які документи мають бути надані учасником;
- також учасником замість оригіналів довідки з банку(ів) про відкриття рахунку(ів) в обслуговуючому(их) банку (ах) та довідки з обслуговуючих банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (видана не раніше 10 ти днів до дня подачі пропозиції) надано їх копії
- рішення про відхилення пропозиції залишити в силі, спираючись на п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі того, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. (Не надано протокол сертифікаційних випробувань на блок віконний, після додаткового розгляду пропозиції – замість оригіналів довідки з банку(ів) про відкриття рахунку(ів) в обслуговуючому(их) банку (ах) та довідки з обслуговуючих банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (видана не раніше 10 ти днів до дня подачі пропозиції) надано їх копії).
Вирішили:
1. Відхилити вимогу ТОВ «Фауна Гранд» (код ЄДРПОУ 37214342) щодо неправомірності відхилення пропозиції відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Голосували:
«за» - 5 (Сігіда С.Ю., Власенко Я.М., Золотько В.Г., Жукова Л.Г.,
Левченко С.В.);
«проти» - 0;
«утримались» - 0.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо рішення Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Номер:
abf5c53109ad4c3a93b1574e47a21e21
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-000535-b.c4
Назва:
Вимога щодо рішення Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив", є учасником тендеру на закупівлю «робіт з капітального ремонт. Заміни вікон у будівлі комунального закладу №5 «Веселка» за адресою: пров. Волгоградський, 20, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область», закупівля № UA-2017-01-26-000535-b, з метою захисту своїх прав, офіційно звертається з даною вимогою щодо скасування рішення протоколу №28 від 03.03.2017 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, про відхилення пропозиції Учасника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
13.02.2017 17:38 під час якого було встановлено, що підприємство ТОВ «Компанія Позитив» подало пропозицію на суму 1 249 300,00 грн.
03.03.2017 року Замовником торгів було прийнято рішення (Протокол №28 від 03.03.2017 р.) про відхилення пропозиції учасника, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: учасником було надано Специфікацію на «російській мові».
06.03.2017 року було висунуто Вимогу на рішення Замовника щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» з детальним обґрунтуванням, а саме:
Вважаємо, що рішення замовника, в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів є незаконним та таким, що порушує принцип здійснення закупівель, саме згідно абз. 5 п. 1 ст. 3 Закону Про публічні закупівлі: недискримінація учасників.
Згідно тендерної документації абз. 7 та 8 п.2 Інша інформація Розділу 5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок.»
Товариством з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив", розрахунки вартості вікон проводилися за допомогою програмного комплексу WinCalc, який є власністю заводу-виробника металопластикових виробів. Оскільки програма виконана на російській мові, та немає змоги змінити мову, якою складаються документи, за для не спаплюження технічних даних Нами була викладена частина специфікації (таблиці з характеристиками та пояснення до кожного виробу) мовою оригіналу.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо викладену частину Специфікації (таблиці з характеристиками та пояснення до кожного виробу) на російській мові як формальну (несуттєву) помилку, що не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність Нас, як учасника торгів.
Однак 09.03.2017 протоколом №34 тендерного комітету, Замовником не надано жодної адекватної відповіді на вимогу Учасника, а саме:
згідно протоколу
«Слухали:
1. Сігіда С.Ю. – голова тендерного комітету, після розгляду вимоги щодо неправомірності відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» (код ЄДРПОУ 36315588) та керуючись умовами аукціону і тендерної документації, запропонував:
- відхилити вимогу ТОВ «Фауна Гранд» (код ЄДРПОУ 37214342) щодо неправомірності відхилення пропозиції відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішили:
1. Відхилити пропозицію ТОВ «Компанія Позитив» (код ЄДРПОУ 36315588) як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»,
по перше: по суті наданих пояснень ТОВ «Компанія Позитив» нічого не зазначено взагалі; по друге: при розгляді вимоги Замовник повинен керуватися ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією, а не «умовами аукціону»; по третє: до чого вказана вимога ТОВ «Фауна Гранд».
Тим більше, 10.03.2017 Замовником було визнано переможцем пропозицію ТОВ «Січеслав-Будсервіс», пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, а саме: учасником не надано «Специфікація з технічними характеристиками виробів», як це вимагалося абз.4 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації (інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) визначені в Додатку 1).
Вважаємо, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "Компанія Позитив" за результатами аукціону встановлено однією з економічно вигідною, а одним з критеріїв оцінки згідно з Тендерною документацією Замовника є ціна (Розділ І «Оцінка тендерної пропозиції»), рішення замовника, в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів скаржника є незаконним та таким, що порушує принцип здійснення закупівель, саме ст. 3 Закону Про публічні закупівлі: максимальна економія та ефективність, що розцінюється як нераціональне використання бюджетних коштів.
Вимагаємо:
1. скасувати рішення про відхилення пропозиції конкурсних торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" та рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «Січеслав-Будсервіс», оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації,
або,
2. у зв’язку з допущенням ряду порушень при проведенні процедури торгів та неможливості їх усунення, відмінити торги.
У випадку, якщо, рішення замовника не буде скасовано, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України як єдиного органу оскарження.
Директор ТОВ «Компанія Позитив» М.В. Гайдай
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 2.docx 10.03.2017 13:07
- 17_03_15 протокол №36.docx 15.03.2017 12:49
Дата подачі:
10.03.2017 13:07
Вирішення:
Слухали:
1. Сігіда С.Ю. – голова тендерного комітету, після розгляду вимоги щодо неправомірності відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» (код ЄДРПОУ 36315588) повідомив, що учасник звернувся з вимогою «що рішення замовника, в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів є незаконним та таким, що порушує принцип здійснення закупівель, саме згідно абз. 5 п. 1 ст. 3 Закону Про публічні закупівлі: недискримінація учасників» та пропонує визнати надання ними документу іноземною (російською) мовою, як формальну (несуттєву) помилку.
В пункті 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» частини І «Загальні положення» тендерної документації по закупівлі: Капітальний ремонт. Заміна вікон у будівлі комунального закладу №5 «Веселка» за адресою: пров. Волгоградський, 20, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область зазначено: «…Пропозиція конкурсних торгів та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).»
В пункті 2 «Інша інформація» частини «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі: Капітальний ремонт. Заміна вікон у будівлі комунального закладу №5 «Веселка» за адресою: пров. Волгоградський, 20, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область зазначено: «…До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище.
Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки ніж перелічені вище.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету…»
Спираючись на вищезазначене, надання документу без перекладу неможливо віднести до формальної (несуттєвої) помилки.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями): Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації запропонував:
- відхилити вимогу ТОВ «Компанія Позитив» (код ЄДРПОУ 36315588) щодо неправомірності відхилення пропозиції відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішили:
1. Відхилити вимогу ТОВ «Компанія Позитив» (код ЄДРПОУ 36315588) щодо неправомірності відхилення пропозиції відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Голосували:
«за» - 5 (Сігіда С.Ю., Власенко Я.М., Золотько В.Г., Жукова Л.Г.,
Левченко С.В.);
«проти» - 0;
«утримались» - 0.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо рішення Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Номер:
cbd894849d1344b2ab9f259e111e0f2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-000535-b.b3
Назва:
Вимога щодо рішення Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив", є учасником тендеру на закупівлю «робіт з капітального ремонт. Заміни вікон у будівлі комунального закладу №5 «Веселка» за адресою: пров. Волгоградський, 20, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область», закупівля № UA-2017-01-26-000535-b, з метою захисту своїх прав, офіційно звертається з даною вимогою щодо скасування рішення протоколу №28 від 03.03.2017 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, про відхилення пропозиції Учасника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
13.02.2017 17:38 під час якого було встановлено, що підприємство ТОВ «Компанія Позитив» подало пропозицію на суму 1 249 300,00 грн.
03.03.2017 року Замовником торгів було прийнято рішення (Протокол №28 від 03.03.2017 р.) про відхилення пропозиції учасника, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: учасником було надано Специфікацію на «російській мові».
Вважаємо, що рішення замовника, в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів є незаконним та таким, що порушує принцип здійснення закупівель, саме згідно абз. 5 п. 1 ст. 3 Закону Про публічні закупівлі: недискримінація учасників.
Згідно тендерної документації абз. 7 та 8 п.2 Інша інформація Розділу 5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок.»
Товариством з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив", розрахунки вартості вікон проводилися за допомогою програмного комплексу WinCalc, який є власністю заводу-виробника металопластикових виробів. Оскільки програма виконана на російській мові, та немає змоги змінити мову, якою складаються документи, за для не спаплюження технічних даних Нами була викладена частина специфікації (таблиці з характеристиками та пояснення до кожного виробу) мовою оригіналу.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо викладену частину Специфікації (таблиці з характеристиками та пояснення до кожного виробу) на російській мові як формальну (несуттєву) помилку, що не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність Нас, як учасника торгів.
Вважаємо, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "Компанія Позитив" за результатами аукціону встановлено однією з економічно вигідною, а одним з критеріїв оцінки згідно з Тендерною документацією Замовника є ціна (Розділ І «Оцінка тендерної пропозиції»), рішення замовника, в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів скаржника є незаконним та таким, що порушує принцип здійснення закупівель, саме ст. 3 Закону Про публічні закупівлі: максимальна економія та ефективність, що розцінюється як нераціональне використання бюджетних коштів.
Вимагаємо, скасувати рішення про відхилення пропозиції конкурсних торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив".
У випадку, якщо, рішення замовника не буде скасовано, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України як єдиного органу оскарження.
Директор ТОВ «Компанія Позитив» М.В. Гайдай
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 06.03.2017 09:49
- 17_03_09 протокол №34.docx 09.03.2017 15:17
Дата подачі:
06.03.2017 09:49
Вирішення:
Слухали:
1. Сігіда С.Ю. – голова тендерного комітету, після розгляду вимоги щодо неправомірності відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» (код ЄДРПОУ 36315588) та керуючись умовами аукціону і тендерної документації, запропонував:
- відхилити вимогу ТОВ «Фауна Гранд» (код ЄДРПОУ 37214342) щодо неправомірності відхилення пропозиції відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішили:
1. Відхилити пропозицію ТОВ «Компанія Позитив» (код ЄДРПОУ 36315588) як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Голосували:
«за» - 5 (Сігіда С.Ю., Власенко Я.М., Золотько В.Г., Жукова Л.Г.,
Левченко С.В.);
«проти» - 0;
«утримались» - 0.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
0d3c225c074d43a38331dffa73531ca3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-000535-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
по рішенню Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю " Фауна Гранд ", учасник публічних торгів на закупівлю, Капітальний ремонт. Заміна вікон у будівлі комунального закладу №5 «Веселка» за адресою: пров. Волгоградський, 20, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область , номер закупівлі UA-2017-01-26-000535-b , з метою захисту своїх прав, офіційно звертається з даною вимогою на скасування протоколу №7 від 20.02.2017 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради, про відхилення пропозиції Учасник, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
13.02.2017 17:38 відбулось розкриття поданих пропозицій, зазначених вище конкурсних торгів, під час якого було встановлено найбільш економічно вигідною пропозицією пропозиція учасника ТОВ " Фауна Гранд " – 1 049 990 грн.
20 лютого 2017 року Замовником торгів було прийнято рішення (Протокол №7 від 20.02.2017 р.) про відхилення пропозиції скаржника, посилаючись на наступне:
Підстави відхилення:
1)Електронна банківська гарантія надана без ЕЦП для можливості її перевірки;
2)Замість протоколу сертифікаційних випробувань на блок віконний надано протокол сертифікаційних випробувань профілів полівінілхлоридних.
Вважаємо, що рішення замовника, в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів скаржника є незаконним та таким, що порушує принцип здійснення закупівель, саме
ст. 3 Закону Про публічні закупівлі: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
1) Згідно тендерної документації Розділу 1 пр. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.2 Забезпечення тендерної, Ви як Замовник, вимагаєте, забезпечення тендерної пропозиції у вигляді саме банківської гарантії «Вимагається забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії в розмірі 9 000,00 грн. (дев’ять тисяч гривень 00 копійок).».
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вiд 13.04.2016 N 680 Про затвердження примірної тендерної документації розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі).
Банківська гарантія,згідно вимогам постанови НБУ №639 від 15.12.2004, має містити такі реквізити: підпис і відбиток печатки банку-гаранта (у разі оформлення та
надання гарантії на паперовому носії) або електронні цифрові
підписи.
Товариство з обмеженою відповідальністю " Фауна Гранд ",оформило гарантію, відповідно до вимог постанови НБУ №639 від 15.12.2004, та надало її Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вiд 13.04.2016 N 680, завантаживши файл з документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Замовником не встановлено вимог до документа, що підтверджує надання забезпечення ТП , в тч. щодо наявності ЕЦП. Відповідно пропозиція учасника, яка містить файл 09.02.2017 15:20 Банківська гарантія.PDF, не порушує умови ТД, а дії Замовника є незаконними.
2) Відносно надання протоколу сертифікаційних випробувань.
Відповідно до статті 25 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах.
Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів або розповсюджувачів, - імпортерами або розповсюджувачами. Відповідно до п. 18 Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 р. № 1764 Підтвердження відповідності виробів вимогам цього Технічного регламенту здійснюється шляхом декларування виробником відповідності виробів із складенням декларації або шляхом сертифікації і видачею сертифіката відповідності. Тобто, надання протоколу сертифікаційних випробувань, для оцінки відповідності Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, не передбачено, а передбачено надання декларацій виробника або сертифікатів відповідності. Товариство з обмеженою відповідальністю " Фауна Гранд ", надало всі необхідні документи: сертифікати відповідності.
Згідно частини 4 ст. 16 Кваліфікаційні критерії Закону Про публічні закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Вважаємо, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ " Фауна Гранд " за результатами аукціону встановлено найбільш економічно вигідною, а головним критерієм оцінки за Тендерною документацією Замовника є ціна (Розділ І «Оцінка тендерної пропозиції»), рішення замовника, в частині відхилення пропозиції конкурсних торгів скаржника є незаконним та таким, що порушує принцип здійснення закупівель, саме ст. 3 Закону Про публічні закупівлі: максимальна економія та ефективність, що розцінюється як нераціональне використання бюджетних коштів.
Вимагаємо, скасувати рішення щодо відхилення пропозиції конкурсних торгів Товариство з обмеженою відповідальністю " Фауна Гранд ".
У випадку, якщо, рішення замовника не буде відмінено, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету, Контролюючих органів, а також засобів масової інформації з відповідною заявою, а саме, маємо Вам нагадати що:
спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії КОРУПЦІЇ відповідно до частинні статті 1 Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» визначено органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції.
Директор
ТОВ «Фауна Гранд» Півень С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.PDF 24.02.2017 11:46
- 17_02_28 протокол №21.docx 28.02.2017 15:28
Дата подачі:
24.02.2017 11:46
Вирішення:
Слухали:
1. Сігіда С.Ю. – голова тендерного комітету, після розгляду вимоги щодо неправомірності відхилення пропозиції ТОВ «Фауна Гранд» (код ЄДРПОУ 37214342) та керуючись умовами аукціону і тендерної документації, запропонував:
- відхилити вимогу ТОВ «Фауна Гранд» (код ЄДРПОУ 37214342) щодо неправомірності відхилення пропозиції відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішили:
1. Відхилити вимогу ТОВ «Фауна Гранд» (код ЄДРПОУ 37214342) щодо неправомірності відхилення пропозиції.
Голосували:
«за» - 5 (Сігіда С.Ю., Власенко Я.М., Золотько В.Г., Жукова Л.Г.,
Левченко С.В.);
«проти» - 0;
«утримались» - 0.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Надання Замовником технічного завдання
Номер:
383eef8b604d4de0ac9e4ed709582999
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-000535-b.c1
Назва:
Надання Замовником технічного завдання
Вимога:
В рамках проведення процедури закупівлі: «Капітальний ремонт. Заміна вікон у будівлі комунального закладу №5 «Веселка» за адресою: пров. Волгоградський, 20, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область» згідно ідентифікатору електронної закупівлі UA-2017-01-26-000535-b, звертаємось до Вас за роз’ясненням тендерної документації (далі – ДТК).
Згідно Додатку 1 Тендерної документації перелічені види робіт, які повинні бути виконані підрядниками, але відсутні будь-які характеристики чи/та конструктив, товару який повинен бути встановлений на об’єкті згідно тендерного завдання.
У системі PROZORRO, учасники які планують прийняти участь у закупівлі поставили Вам вже близько трьох запитань, на які не маємо відповіді. Тому, керуючись статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципів здійснення закупівель є принцип максимальної економії та ефективності та принцип недискримінації Учасників; статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Просимо Вас, надати технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, конструктив метало пластикових конструкцій, які планується встановлювати у приміщення комунального закладу №5 «Веселка» за адресою: пров. Волгоградський, 20, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область, також просимо зазначити глибину (ширину) укосів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №4.pdf 01.02.2017 11:10
Дата подачі:
30.01.2017 11:59
Вирішення:
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення, таким чином порушення законодавства у наданні відповідей відсутні.
Надати технічні та якісні характеристики:
Характеристики до виробу вікон
Металопластиковий профіль відповідає вимогам діючого ДСТУ-Б.В: 2.6-15:2011 із змінами, а саме:
-монтажна глибина не менше 60мм;
-кількість камер – 5, зовнішня ламінація;
- пакет енергозберігаючий з аргоном;
-товщина стінки не менше 2,7мм;
-армування не менше 1,5мм.
Склопакет відповідає вимогам діючого ДСТУ-Б EN 1279-1:2013, двокамерний, енергозберігаючий з аргоном..
Коефіцієнт опору теплопередачі вікон відповідає вимогам діючого ДБН В.2.6-31:2006 із змінами від 01.07.2013р., для кліматичної зони відповідає 0,75 м2 К/Вт.
Фурнітура- стальна, цільна, відкривання стулок в 2-х площинах.
Анти москітна сітка коричнева
Відлив коричневий. Підвіконня біле.
Протокол сертифікаційних випробувань блоку віконного.
Характеристики до виробу дверей
Металопластиковий профіль відповідає вимогам діючого ДСТУ-Б.В: 2.6-15:2011 із змінами:
-монтажна глибина не менше 60 мм, кількість камер-5, зовнішня ламінація;
-армування не менше 1.5 мм.
Склопакет відповідає вимогам діючого ДСТУ-Б EN 1279-1:2013 двокамерний, енергозберігаючий з аргоном.
Двері вхідні, відкривання назовні.
Фурнітура- стальна, цільна.
Учасник може ознайомитись з проектом за адресою: Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Українська, 12. До початку підготовки пропозицій конкурсних торгів кожен Учасник торгів може відвідати об’єкт виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт.
Статус вимоги:
Задоволено