-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Новорічні подарунки
Завершена
119 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 195.50 UAH
мін. крок: 1% або 1 195.50 UAH
Період оскарження:
22.10.2020 15:58 - 28.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Повторне скарження рішення про дискваліфікацію учасника Рєпік А.В. з вимогою його перегляду.
Номер:
11e81de1c112493db383f97c1bdf8b30
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-22-011355-a.c2
Назва:
Повторне скарження рішення про дискваліфікацію учасника Рєпік А.В. з вимогою його перегляду.
Вимога:
Замовником було розглянуто попередню вимогу Учасника. Але надана відповідь не може задовольнити учасника, а лише доводить надуманність і необгрунтованість принятого рішення (протокол №220 від 5.11.20), що викликало власне саму вимогу. Зазначеним протоколом вказано на нібито порушення п.1 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Підтвердженням хибності такого трактування є наступне; 1)Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить п.5. "Опис та приклади формальних несуттєвих помилок." які не можуть бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. А в ньому серед іншого є і таке: "-недодержання встановлених форм згідно Додатків до цього оголошення, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;" та "- інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. 2)Не надання в складі документів тендерної пропозиції сканів чистих (пустих) листів паспорта апріорі не можуть "впливати на зміст пропозиції". Адже вказані листи не містять ніякої інформації додатково до вже оприлюдненої. "Зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником" були надані. 3)Сенс надання копій 4-6 сторінок паспорту міг би бути по досягненні старшого віку Учасника і вклеюванні чергового фото до паспорту, але із наданих сторінок є очевидним, що ця подія ще не настала. Згідно постанови ВР "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон" "третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта", що підтверджує відсутність інформації та її потенційно можливий вплив на зміст пропозиції Учасника в даному тендері. 4) В самому оголошенні міститься наступне: "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником". Скани чистих (пустих) сторінок паспорта не можуть вважатись документом, оскільки не несуть ніякої додаткової (до вже наведеної) інформації. Жоден Закон не передбачає їх необхідність в складі ТД. Відповідно пункт 1 Додатку 1 «Інша інформація» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме; "Учасник у складі пропозиції надає: «Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу -для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) та паспорту (1-6 сторінки та місце проживання") в частині саме надання копій сторінок паспорта 4-6 є надмірним і таким, що вступає в протиріччя з іншими пунктами та тезами ТД Замовника.
В зв'язку із неможливістю усунути помилки Замовника в його ТД вимагаю відміни дискваліфікацію Учасника Рєпік А.В. шляхом відкликання помилкового рішення та оприлюднення нового рішення з цього приводу, з наступним скасуванням даної закупівлі на цій підставі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2020 20:13
Вирішення:
«Доброго дня!
Наказом МЕРТУ №710 від 15.04.2020 року визначено перелік та приклади формальних несуттєвих помилок, які наведені в пункті 5 оголошенні про проведення спрощеної закупівлі товару, затвердженої протоколом №206 від 22.10.2020 року. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Так, у цьому переліку є визначення формальної помилки:
-недодержання встановлених форм згідно Додатків до цього оголошення, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах.
Читайте правильно, саме недодержання встановлених форм згідно Додатків до цього оголошення!!! Наприклад, якби в оголошенні про проведення вимагалось подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази у вигляді форми (таблиці), яка була б наведена як приклад, а учасник подає у довільній формі, але зміст та вся інформація, яка вимагається наявна. В такому випадку це і буде формальна (несуттєва) помилка. В якому саме документі, поданому учасником у складі пропозиції наявна інформація про 4-6 сторінку паспорту? Якби в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі було зазначено надати у складі пропозиції паспорт, то учасник повинен надати всі сторінки паспорта повністю (включаючи і пусті), а не лише ті, на яких наявна інформація.
Ще раз наголошую:
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Якщо є вимога подати паспорт (1-6 стор.) і місце прописки, учасник повинен їх надати.
Що стосується ч.4 вашої вимоги, так в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено:
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
У складі пропозиції немає листа-роз’яснення і його просто не може бути, адже згідно яких норм чинного законодавства фізична особа-підприємець не надає 4-6 сторінки паспорту? Спрощену закупівлю розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а Постанова ВР «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» не являється нормативним документом для проведення закупівель.
Дякую за звернення!».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Оскарження рішення про дискваліфікацію учасника Рєпік А.В. з вимогою його перегляду
Номер:
980c29584aba49fdad52cdeb44c59c94
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-22-011355-a.c1
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію учасника Рєпік А.В. з вимогою його перегляду
Вимога:
Пропозицію з найнижчою ціною і відповідно найвигіднішу для видатків з бюджету Замовник відхилив з причини відсутності в наданих документах сканів пустих (чистих) сторінок паспорту учасника (4-6 сторінки). Вимагаю пояснити яким чином це впливає на економічну доцільність? Чому Замовник свідомо йде на завідомо надмірні витрати опираючись на такий надуманий і недолугий аргумент при відхвленні пропозиції? Тим паче, що у разі відсутності якихось документів Замовник наділений правом вимагати від Учасника додати їх. А скан пустих сторінок паспорту навіть документом не являється. Це не більше, ніж пустий папірець, що не нисе ніякої додаткової інформації. Це все свідчить про недобросовістність Замовника і його заангажованість. І не перегляд вашого помилкового рішення тільки може підтвердити цю тезу. Ви маєте можливість виправити помилку і переглянути рішення про відхилення, або ж підтвердити висунуті звинувачення лишивши все без змін.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.pdf 05.11.2020 16:57
Дата подачі:
05.11.2020 14:44
Вирішення:
Доброго дня! В Законі "Про публічні закупівлі" визначено обов’язковий перелік інформації, яку замовник повинен зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі для оприлюднення в системі «ProZorro» (ч. 3 ст. 14 закону):
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 1 Додатку 1 «Інша інформація» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції надає:
«Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу -для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців)
та
паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)- для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців».
Таким чином, учасники - фізичні особи-підприємці у складі пропозиції, повинні надати вищезазначену інформацію.
Так, Замовник має право згідно п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмітити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Але ця норма Закону стосується лише процедури закупівлі, а саме відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Спрощена закупівля не відноситься до процедур закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а тому замовник немає такої можливості звернутися до учасника з вимогою про усунення невідповідностей у складі пропозиції.
Щодо надмірних витрат повідомляю, що згідно результатів аукціону, ваша цінова пропозиція щодо закупівлі товару склала 102 447,75 грн., цінова пропозиція наступного учасника, якого визначено переможцем спрощеної закупівлі – 102 465,00 грн. Різниця становить всього 17,25 грн.
Дякую за звернення!».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні