-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 34920000-2 - (Сегменти до підмітальних щіток транспортних засобів (Bobcat))
Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі викладено в документації на проведення аукціону.
Завершена
125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2017 14:52 - 27.01.2017 16:00
Скарга
Відкликано скаржником
щодо пункту 2 додатку 2 документації
Номер:
2adeb689bc8045db9f331f6ed426f492
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-24-001736-b.c1
Назва:
щодо пункту 2 додатку 2 документації
Скарга:
Пунктом 2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника аукціону вимогам замовника та подаються учасником в період кваліфікації» документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель (процедура закупівлі – допорогова закупівля) на закупівлю за державні кошти «код ДК 021:2015: 34920000-2 - «дорожнє обладнання» (Сегменти до підмітальних щіток транспортних засобів (Bobcat))» (надалі – Документація) Замовником визначено, що Учасник повинен подати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), станом на поточний рік.
Слід зазначити, що п. 7.4 розділу VII «Порядок формування і надання витягів та довідок, оприлюднення відомостей з реєстру платників податку на додану вартість» «Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», що затверджено наказом Міністерства фінанасів України від 14.11.2014 № 1130, визначено, що «За запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру. Витяг діє до внесення змін до Реєстру.».
Таким чином, встановлення Замовником в п. 2 Додатку 2 Документації такої вимоги, як надання учасником в складі пропозиції витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), станом на поточний рік, є неправомірною, чим порушує вимоги п. 6.2 наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 та один з основних принципів здійснення закупівель, а саме – недискримінація учасників.
На підставі вищевикладеного, просимо Вас внести зміни до Документації в частині надання Учасником в складі пропозиції такого документу, як Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), станом на поточний рік, та замінити його на «Копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку (чинний на дату подання пропозиції)».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2017 16:58
Вирішення:
На Вашу вимогу щодо внесення змін до Документації повідомляємо наступне. Відповідно до п. 7.4. «Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 (надалі по тексту – Положення), за запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру. Витяг діє до внесення змін до Реєстру. У відповідності до пп. 2) п. 7.6. Положення, витяг можна отримати безпосередньо в контролюючому органі протягом 2 робочих днів від дня надходження до контролюючого органу запиту.
Відповідно до умов закупівлі період уточнень становить 4 (чотири) робочі дні, а період подання пропозицій 2 (два робочі) дні. Таким чином, в учасників є достатній строк для отримання витягу.
Вимоги щодо надання відповідних документів встановлені для всіх учасників, які є платниками ПДВ, а отже в даному випадку відсутні будь-які відмінності, виключення, обмеження або переваги, що заперечують або зменшують рівне здійснення прав у процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
Проблему виришено
Дата скасування:
26.01.2017 23:53
Задовільнена:
Ні