• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм

Завершена

1 655 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 550.00 UAH
Період оскарження: 21.10.2020 17:46 - 08.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 4f9712e4f0234cdd8fad49ccaadf743f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-007082-c.a1
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний, Замовник! Звертаємося до вас з приводу наступного. 1. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації технічні характеристики бланку службового посвідчення повинні відповідати технічним вимогам до бланку службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України з безконтактним носієм згідно з вимогами Постанови КМУ від 27.12.2018 №1137 (далі – Постанова). Водночас, технічний опис Товару, наведений у додатку 5 до тендерної документації, містить опис захисної ламінації, проте згідно з Постановою КМУ покриття посвідчення захисним зовнішнім шаром (захисна ламінація) не передбачається. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині технічного опису товару з метою його приведення у відповідність до технічного опису бланка службового посвідчення, затвердженого Постановою. 2. Форма Тендерної пропозиції, наведена у додатку 2 до тендерної документації, та проєкт договору, наведений у додатку 5 до тендерної документації, містять вимогу комплектування бланків посвідчень витратними матеріалами для їх персоніфікації. Проте, тендерна документація не містить опису витратних матеріалів для персоналізації. Які саме персоналізаційні (друкуючі) пристрої потрібно забезпечити витратними матеріалами? Просимо зазначити марку та модель пристрою або надати вичерпну технічну специфікацію на необхідні витратні матеріали. 3. Згідно з тендерною документацією загальний обсяг Товару складається з двох позицій, які різняться найменуванням – «Бланк службового посвідчення з безконтактним електронним носієм в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації (2ЧБРЛ)» та «Бланк службового посвідчення з безконтактним електронним носієм в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації (БТ). Проте, технічним описом, наведеним у додатку 5 до тендерної документації, не визначено в чому полягає їх відмінність. Просимо чітко вказати в технічному описі Товару, яка є відмінність між вищезазначеними позиціями Товару. 4. Додаток 3 до проєкту Договору, наведеного у додатку 5 до тендерної документації, містить Зразок замовлення на персоналізацію. Чи передбачається, що персоналізацію виконує Постачальник? Якщо – так, тоді, з якою метою Товар містить вимогу комплектації витратними матеріалами для персоніфікації? 5. У найменуванні Товару використовується термін «персоніфікація». Відповідно до Постанови постановою КМУ від 27.12.2008р. Посвідчення персоналізуються. Просимо надати чіткі відповіді на поставлені питання та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надано роз'яснення щодо вимоги протоколом засідання тендерного комітету від 26.10.2020 №108
Статус вимоги: Відхилено