• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об'єкті: Комунальний заклад вищої освіти"Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" за адресою: м. Одеса, площа Михайлівська, 17 (Літ.А-учбовий корпус) (код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи).

Завершена

965 926.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 659.26 UAH
Період оскарження: 21.10.2020 15:50 - 27.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Упереджена оцінка ПП "Охорона-004"

Номер: ba3d6b32163a46d3acd57dcacd19856b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-010714-a.c1
Назва: Упереджена оцінка ПП "Охорона-004"
Вимога:
Протоколом №7 від 09.11.2020 року Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Охорона-004" як найбільш економічно вигідної із вказанням наступних підстав відхилення: 1. Акт ознайомлення з об’єктом перед процедурою подання пропозиції завантажено в сканованому вигляді , але не належного рівня зображення ( не чітка печатка та не має підпису керівника учасника); 2. Представник учасника , який проводив огляд об’єкту в особі Опяга Є.Л., не відображений в жодному документі, які завантажено в сканованому вигляді в електронну систему закупівель. По першому питанню хочемо зауважити, що ПП "Охорона-004" було здійснено огляд об'єкта Замовника разом з Представником Замовника, в результаті якого було складено акт огляду, а значить Замовник ЗНАВ про проведення огляду представником ПП "Охорона-004". Тобто огляд БУВ здійснений і з акту огляду була зроблена відповідна скан-копія документу, а тому вважаємо, що дана підстава відхилення є НАДУМАНОЮ. По другому питанню зазначаємо, що огляд було проведено інженером ПП "Охорона-004", який працює на підприємстві за цивільно-правовою угодою. У документації не вказано жодної вимоги, що працівник, який проводить огляд об'єкту має бути зазначений у певному документі, хоча АКТ ОГЛЯДУ і є ДОКУМЕНТОМ, в якому і зазначений даний працівник Додатково зазначаємо, що даний працівник взагалі не залучається до виконання робіт за можливим укладеним Договором. А тому дана підставі є НАДУМАНОЮ і незаконною. З огляду на вище викладене, вважаємо, що Замовником була проведена оцінка пропозиції упереджено і пропозиції ПП "Охорона-004" була відхилена незаконно. У зв'язку з тим вимагаємо повернути на кваліфікацію нашу пропозицію. Звертаємо вашу увагу, що факт того, що це спрощена закупівля не дозволяє Замовнику порушувати чинне законодавство і перевищувати свої повноваження під час здійснення публічних закупівель. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до відповідних контролюючих органів у сфері здійснення публічних закупівель з метою захисту своїх законних прав та інтересів, а також виявлення можливих порушень у сфері здійснення публічних закупівель, які визначені у статті 164-14 КУпАП з метою можливого притягнення до відповідальності посадових осіб Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно пункту 14.6.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі : Документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні бути на фірмовому бланку із обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності); усі сторінки/аркуші пропозиції, які містять інформацію,, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, містити підпис керівника підприємства та печатку (у разі наявності). Також зазначаємо, що відповідно Додатку 1 до оголошення за результатами ознайомлення складається відповідний акт, підписаний Керівником замовника, що подається серед інших документів пропозиції. Таким чином, згідно з пунктом 14.1. Учасником не дотримані вимоги, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено