• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021: 2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблоки: ДК 021: 2015 30213000-5 - Персональні комп’ютери)

Категорія замовника: Орган державної влади;Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська;Умови надання забезпечення: Не передбачається;Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет

Завершена

162 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 813.75 UAH
Період оскарження: 21.10.2020 15:46 - 04.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Умови

Номер: b94d808882bf4367b38df61b8a7d1402
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-010587-a.a1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Довідка в довільній формі про наявність транспортного засобу для здійснення поставки та гарантійного сервісного обслуговування техніки (з документальним підтвердженням у вигляді копій документів, що підтверджують право користування транспортним засобом) – свідоцтво про реєстрацію ТЗ або договір оренди/перевезення (для транспорту, який використовується учасником не на праві власності). ». Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні транспортні засоби. Вимоги мати власний та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими постачальниками, що володіють транспортом та/або знаходяться і здійснюють свою діяльність територіально в межах містах, куди планується поставка товару за результатами цієї закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Звертаємося з проханням переглянути вимоги та надати можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, що співпрацюють на логовірних засадах із транспортними компаніми. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати: Довідку в довільній формі про наявність транспортного засобу для здійснення поставки та гарантійного сервісного обслуговування техніки (з документальним підтвердженням у вигляді копій документів, що підтверджують право користування транспортним засобом) – свідоцтво про реєстрацію ТЗ або договір оренди/перевезення (для транспорту, який використовується учасником не на праві власності). Виходячи з вищевикладеного, тендерна документація передбачає наявність в Учасника закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення доставки предмету закупівлі Замовнику, при цьому останній, жодним чином не зобов`язує Учасника використовувати виключно власні потужності (власні транспортні засоби). Адже в тендерній документації передбачено, що транспорт Учасника закупівлі може бути власним, орендованим (договір оренди) чи залученим відповідно до договору з перевізником або надавачем транспортних послуг (договір перевезення). Тобто, Учасник закупівлі має право залучати служби доставки чи/або користуватися послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією, що не суперечить принципам публічних закупівель. (витяг з протоколу засідання тендерного комітету додається)
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.11.2020 13:04