• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

електрична енергія (постачання електричної енергії) на 2021р.

Завершена

19 228 986.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 144.93 UAH
Період оскарження: 21.10.2020 14:58 - 18.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

щодо умов проекту Договору

Номер: 5889f9c5974d4f2c882d5869a3cd32ba
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-009111-a.c1
Назва: щодо умов проекту Договору
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 5.2.2 Правил Роздрібного ринку електричної енергії, затверджених, Постановою № 312 від 14.03.2018 р. «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» (далі по тексту ПРРЕЕ), визначені обов’язки Постачальника електричної енергії. Відповідно до підпункту 17 п. 5.2.2 Постачальник зобов’язується надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості електропостачання, які характеризують рівень комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії, перелік та величини яких затверджуються Регулятором. Пунктом 4.2 Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» визначено, що до загальних стандартів якості надання послуг електропостачальника належать: рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році - не менше 75 %; відсоток втрачених дзвінків кол-центру (без урахування втрачених дзвінків у меню голосового самообслуговування) у звітному році - не більше 10 %. Згідно з пунктом 4.3 вказаної Постанови, до гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальником належать: 1) надання даних про споживання електричної енергії у строк 5 робочих днів з дня отримання звернення споживача; 2) розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача: у строк 30 днів; у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку; 3) розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунка за електричну енергію у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення; 4) урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг оператором системи в кінцевому рахунку споживача за електричну енергію (якщо постачання електричної енергії споживачу здійснюється постачальником універсальних послуг або якщо відповідно до комерційної пропозиції електропостачальника плату за надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії забезпечує електропостачальник) у строк 30 днів з дня отримання повідомлення від оператора системи щодо виплати компенсації; 5) виставлення рахунка електропостачальником (у паперовій або електронній формі) у строки, визначені договором про постачання електричної енергії та/або ПРРЕЕ; 6) виставлення рахунка електропостачальником з правильними даними про ціну, вартість та обсяг спожитої електричної енергії. Пунктом 9.2 проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (додаток 5 до тендерної документації) передбачено, що за порушення умов Договору щодо якості поставленої (спожитої) електричної енергії Постачальник сплачує Споживачу штраф у розмірі 0,1 відсотка вартості Договору. Керуючись положеннями Правил Роздрібного ринку електричної енергії та Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг від 12.06.2018 № 375 Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, вимагаємо внести зміни до додатку 5 до тендерної документації Проект договору про постачання електричної енергії споживачу шляхом виключення п. 9.2 або викласти його в наступній редакції: п. 9.2 Постачальник несе відповідальність за дотриманням установлених показників якості електропостачання, які характеризують рівень комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії, перелік та величини яких затверджуються Регулятором. Заздалегідь вдячні.
Вирішення: КП «Бердянськводоканал» БМР здійснює діяльність з надання послуг централізованого водопостачання та централізованого водовідведення у м.Бердянську. У зв’язку з цим діяльність підприємства є стратегічно важливою для міста, тим більше, що у літній період населення міста зростає у кілька разів за рахунок туристів. У зв’язку з цим підприємству необхідна гарантія того, що отримувана електрична енергія відповідатиме стандартам якості відповідно до встановлених вимог. Для замовника дійсною такою гарантією буде введення до умов договору відповідальності постачальника за порушення умов договору у цій частині. Тому запропонована редакція пункту договору «Постачальник несе відповідальність за дотриманням установлених показників якості електропостачання, які характеризують рівень комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії, перелік та величини яких затверджуються Регулятором» є загальною та такою, що ставить замовника у невигідне у порівнянні з постачальником становище, оскільки не надає можливості застосувати дієві заходи відповідальності до останнього. При цьому такий захід, як розірвання договору за вимогою замовника є також невигідним для замовника, оскільки для укладення нового договору необхідно також провести процедуру закупівлі, яка займає час, а тарифи постачальника «останньої надії» не вкрай невигідними для замовника. Крім того, діючим законодавством не заборонено включати до договору пункт щодо відповідальності постачальника. При цьому вказаний пункт договору не обмежує конкуренцію та не надає перевагу жодному з учасників. На підставі вищевикладеного вищевказана вимога залишається без задоволення
Статус вимоги: Відхилено