-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електричні побутові прилади (обігрівачі)
Завершена
157 798.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 788.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 788.99 UAH
Період оскарження:
21.10.2020 14:34 - 01.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем
Номер:
8bd2e58b32904a31a73b19196647a140
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-21-008410-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем
Скарга:
21.10.2020 року Замовником – АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""МИКОЛАЇВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ") було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю «Код ДК 021:2015 39710000- 2: Електричні побутові прилади (обігрівачі)».
06.11.2020 року був проведений аукціон та за результатами поданих пропозицій оголошено переможцем ФОП Андренко І.А.
Відповідно до частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закон) Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Згідно частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження» від 22.04.2020 року №292, встановлено плату за подання скарги в розмірі:
- 0,6 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі або його частини (лота) у разі оскарження такої частини предмета закупівлі (лота), або ціни енергосервісного договору, зазначеної суб’єктом оскарження у тендерній пропозиції відповідно до Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”, але не менш як 3 тис. гривень та не більш як 170 тис. гривень - у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися:
після оцінки тендерних пропозицій;
після розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”;
після розгляду тендерних пропозиції, поданих на перший етап конкурентного діалогу, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу;
після розгляду документів, поданих учасником процедури закупівлі на кваліфікаційний відбір на першому етапі торгів з обмеженою участю, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу, та оцінки кваліфікації учасників на першому етапі процедури торгів з обмеженою участю;
після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ч.8 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «ЕНЕРГО СЕРВИС», як Скаржником, було внесено зазначений плату за Скаргу у розмір 3 000,00 грн. у встановлений строк.
1)Згідно умов Тендерної документації, а саме п.4.4, Замовник вимагає надати документи на підтвердження можливості поставки товару, який відповідає якісним характеристикам, визначеним у Додатку №3. Однак, обігрівачі потрібної комплектації (чорний корпус і чорна панель) на сайті виробника в заявленому модельному ряді - відсутні. Із чого випливає, що виготовивши обігрівачі для Замовника, ФОП Андренко І.А. не зможе надати сертифікати якості та протоколи, що підтверджують рівень захисту IP 44.
ФОП Андренко І.А. у своїй тендерній пропозиції не зазначив, що у комплекті з обігрівачами іде монтажний комплект, що свідчить про невідповідність умовам тендерної документації.
Також, обігрівачі, заявлені постачальником не відповідають розмірам, які заявлені Замовником.
Так, Замовником заявлені габаритні розміри обігрівача інфрачервоного Білюкс Б 1350 або аналогу - 1542х163х40 мм, в той час як габаритні розміри обігрівача-аналога – обігрівача інфрачервоного Н 1200, запропоновані ФОП Андренко І.А. – 1540х160х40 мм; обігрівача інфрачервоного Білюкс Б 600 або аналогу - : 1042х163х40 мм, натомість абаритні розміри обігрівача-аналога – обігрівача інфрачервоного Н 600, запропоновані ФОП Андренко І.А. – 1040х160х40 мм.
При цьому, Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником у тендерній документації не зазначено жодної інформації про можливі відхилення в розмірах обігрівачів-аналогів, що свідчить про невідповідність запропонованої продукції ФОП Андренко І.А. вимогам Замовника.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» для учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Проте, жодних звернень щодо зазначеної вище інформації від ФОП АНдренко І.А. до Замовника протягом усієї процедури проведення торгів у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» не надходило, що підтверджується інформацією з веб-порталу https://prozorro.gov.ua/, що є порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та свідчить про невідповідність тендерної пропозиції часника тендерній документації.
Таким чином, надані ФОП Андренко І.А. у складі тендерної пропозиції технічні характеристики не відповідають умовам Додатку 3 до Тендерної документації та не надано жодних документів на підтвердження того, що зазначені ФОП Анденко І.А. обігрівачі є аналогічними за своїми технічними характеристиками до обігрівачів, визначених Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації, що є грубим порушенням умов Тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
2) Також звертаємо увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Технічні вимоги до предмету закупівлі», особливі вимоги до предмету закупівлі зазначено, що «якщо товар не підлягає сертифікації Учасник надає в письмовій формі лист, що Товар не підлягає сертифікації, посилаючись на відповідні нормативні акти. При цьому не зазначено, що лист повинно бути надано від сторонньої уповноваженої організації. ФОП Андренко І.А у складі тендерної пропозиції було надано лист від Національного органу стандартизації ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» станом на 21.06.2017 року, замість листа на власному бланку з посиланням на актуальне законодавство на час проведення процедури закупівель, чим порушив вимоги тендерної документації.
Також, лист має посилання на Постанову КМУ №446 від 14.05.2008 року, яка втратила чинність 17.11.2018 року.
Таким чином, нормативні акти, зазначені в листі втратили чинність, а відповідно лист не є актуальним.
3) Крім того, відповідно до п.1.2. Додатку 1 Тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям»- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів) учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язується надати позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. ФОП Андренко І.А було надано у складі тендерної пропозиції Рекомендаційний лист замість листа-відгуку. Зі змісту п.1.2. Додатку 1 Тендерної документації вбачається, що Замовником дозволяється довільна виключно форма документу, а не його назва.
У відповідності до пункту 15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, передбачений ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка конкурсних торгів.
Згідно ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Однак, Замовник залишив поза увагою наведені у даній скарзі факти та всупереч ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначив ФОП Андренка І.А. переможцем процедури закупівлі Код ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-21-008410-a, чим допустив грубе порушення вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже, Вважаємо рішення Замовника щодо визначення переможця у зазначеній процедурі закупівель, прийняте на підставі Протоколу №68 засідання тендерного комітету АТ «НТСУ «Миколаївська регіональна дирекція» від 09.11.2020 року – неправомірним та таким, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку із чим наполягаємо на його скасуванні.
Відповідно до вищевикладеного, керуючись п.п.15,16 ст.29, п.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-21-008410-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання ФОП Андренко І.А. переможцем, код ЄДРПОУ 3332510836, відповідно до Протоколу №68 засідання тендерного комітету АТ «НТСУ «Миколаївська регіональна дирекція» від 09.11.2020 року тендеру на закупівлю товарів Код ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-21-008410-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2020-11-09-0003.pdf 19.11.2020 16:06
- Гладківка_рекомендаційний лист.PDF 19.11.2020 16:06
- Лист про необов_язкову сертифікацію.pdf 19.11.2020 16:06
- Постанова 446, втрата чинності 17.11.2018.doc 19.11.2020 16:06
- Протокол засідання тендерного комітету.pdf 19.11.2020 16:06
- Рекомендаційний лист_від ФОП Андренко І.А..PDF 19.11.2020 16:06
- Скарга на неправомірне рішення від 19.11.20.pdf 19.11.2020 16:06
- ТД обігрівачі.docx 19.11.2020 16:06
- Тендерна пропозиція.pdf 19.11.2020 16:06
- рішення від 23.11.2020№21653+лист замовнику.pdf 24.11.2020 12:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2020 №22349.pdf 03.12.2020 15:20
- рішення від 02.12.2020№22349.pdf 07.12.2020 21:53
- Лист про відсутність вимог щодо сертифікації терморегуляторівТОВ Енерго сервіс.pdf 27.11.2020 11:51
- ТД обігрівачі-перетворено.pdf 27.11.2020 11:51
- пояснення на скаргу.pdf 27.11.2020 11:51
- Довідка про аналогічний договір.pdf 27.11.2020 11:52
- Додаток 3 наданий ФОП Андренко І.А..pdf 27.11.2020 11:52
- Гладківка_рекомендаційний лист.PDF 27.11.2020 11:52
- 2020-12-08-0006.pdf 08.12.2020 15:49
- про скасування рішення від 09.11.20.pdf 09.12.2020 11:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.11.2020 16:07
Дата розгляду скарги:
02.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.11.2020 12:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.12.2020 21:53
Дата виконання рішення Замовником:
09.12.2020 11:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №22349-р/пк-пз від 02.12.2020 року, тендерним комітетом АТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» в особі філія Акціонерного товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України»«Миколаївська регіональна дирекція» скасувано рішення від 09 листопада 2020 року про визнання переможцем ФОП Андренка Ігоря Анатолійовича на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (обігрівачі) (ID: UA-2020-10-21-008410-a).
Вимога
Є відповідь
Відміна тендеру -порушення законодавства Замовником
Номер:
d95877fdae184b6c8b1a08011fd4ce31
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-21-008410-a.a2
Назва:
Відміна тендеру -порушення законодавства Замовником
Вимога:
ВИМОГА
ПРО ВІДМІНУ ТЕНДЕРУ ЧИ ВИЗНАННЯ ТЕНДЕРУ ТАКИМ, ЩО НЕ ВІДБУВСЯ
21.10.2020 року Замовником – АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""МИКОЛАЇВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ") було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю «Код ДК 021:2015 39710000- 2: Електричні побутові прилади (обігрівачі)».
06.11.2020 року був проведений аукціон та за результатами поданих пропозицій оголошено переможцем ФОП Андренко І.А.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» для учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.4.4, Замовник вимагає надати документи на підтвердження можливості постави товару, який відповідає якісним характеристикам, визначеним у Додатку №3. Однак, обігрівачі потрібної комплектації (чорний корпус і чорна панель) на сайті виробника в заявленому модельному ряді - відсутні. Із чого випливає, що виготовивши обігрівачі для Замовника, ФОП Андренко І.А. не зможе надати сертифікати якості та протоколи, що підтверджують рівень захисту IP 44.
ФОП Андренко І.А. у своїй тендерній пропозиції не зазначив, що у комплекті з обігрівачами іде монтажний комплект, що свідчить про невідповідність умовам тендерної документації.
Також, обігрівачі, заявлені постачальником не відповідають розмірам, які заявлені Замовником.
Так, Замовником заявлені габаритні розміри обігрівача інфрачервоного Білюкс Б 1350 або аналогу - 1542х163х40 мм, в той час як габаритні розміри обігрівача-аналога – обігрівача інфрачервоного Н 1200, запропоновані ФОП Андренко І.А. – 1540х160х40 мм; обігрівача інфрачервоного Білюкс Б 600 або аналогу - : 1042х163х40 мм, натомість абаритні розміри обігрівача-аналога – обігрівача інфрачервоного Н 600, запропоновані ФОП Андренко І.А. – 1040х160х40 мм.
При цьому, Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником у тендерній документації не зазначено жодної інформації про можливі відхилення в розмірах обігрівачів-аналогів, що свідчить про невідповідність запропонованої продукції ФОП Андренко І.А. вимогам Замовника.
Таким чином, Замовником визначені технічні характеристики товарів для закупівлі, однак тендерна пропозиція ФОП Андренко І.А. не відповідає цим технічним характеристикам, що є порушенням вимог тендерної документації.
Додатково звертаємо увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Технічні вимоги до предмету закупівлі», особливі вимоги до предмету закупівлі зазначено, що «якщо товар не підлягає сертифікації Учасник надає в письмовій формі лист, що Товар не підлягає сертифікації, посилаючись на відповідні нормативні акти. При цьому не зазначено, що лист повинно бути надано від сторонньої уповноваженої організації. ФОП Андренко І.А у складі тендерної пропозиції було надано лист від Національного органу стандартизації ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» станом на 21.06.2017 року, замість листа на власному бланку з посиланням на актуальне законодавство на час проведення процедури закупівель, чим порушив вимоги тендерної документації. Також зазначаємо, що нормативні акти, зазначені в листі, втратили чинність, а відповідно лист не є актуальним.
Також звертаємо увагу, що відповідно до п.1.2. Додатку 1 Тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям»- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів) учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язується надати позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. ФОП Андренко І.А було надано у складі тендерної пропозиції Рекомендаційний лист замість листа-відгуку. Зі змісту п.1.2. Додатку 1 Тендерної документації вбачається, що Замовником дозволяється довільна виключно форма документу, а не його назва.
На підставі пункту 15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до вищевикладеного, керуючись п.п.15,16 ст.29, п.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Відмінити тендер чи визнати тендер таким, що не відбувся в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме визначення переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
2.Про прийняте рішення просимо повідомити у встановлений законом термін та спосіб.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику від 17.11.20.pdf 17.11.2020 19:03
- протокол розгляду вимоги.pdf 19.11.2020 14:25
Дата подачі:
17.11.2020 19:03
Вирішення:
ПРОТОКОЛ № 73
засідання тендерного комітету
АТ «НСТУ» «Миколаївська регіональна дирекція»
м. Миколаїв «19» листопада 2020 р.
ПРИСУТНІ:
Голова тендерного комітету:
Сосновська Євгенія Аркадіївна
Заступник голови тендерного комітету:
Лугінець Дмитро Олегович
Секретар тендерного комітету:
Андрущак Юлія Анатоліївна
Члени тендерного комітету:
Турченяк Вікторія Георгіївна
Бойченко Вячеслав Анатолійович
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1.Про розгляд вимоги яка надійшла від Учасника по закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (обігрівачі) UA-2020-10-21-008410-a.a2 ТОВ "ЕНЕРГО-СЕРВИС".
СЛУХАЛИ:
По першому питанню, Голову тендерного комітету Сосновську Є.А., яка повідомила, що по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (обігрівачі) (оголошення ID: UA-2020-10-21-008410-a) надійшла вимога UA-2020-10-21-008410-a.a2 ТОВ "ЕНЕРГО-СЕРВИС".
Членами тендерного комітету було уважно розглянуто дану вимогу і прийшли до наступних висновків:
1.Пунктом 4.4. Тендерної документації не вимагається надання документів на можливість поставити товар, який відповідає якісним характеристикам, визначених у додатку № 3. Але Пунктом 4.4. Тендерної документації встановлено строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, які визначені технічними вимогами (додаток 3 до тендерної документації) та/або проекту договору (додаток 6 до тендерної документації).
2. В Додатку № 3 Тендерної документації вказано колір обігрівача: чорний. ТОВ "ЕНЕРГО-СЕРВИС" вказує на те, що на сайті виробника в заявленому модельному ряді відсутні обігрівачі потрібної комплекції, чорного кольору із чого припускає, що виготовивши обігрівачі для Замовника ФОП Андренко не зможе надати сертифікати якості та протоколи, що підтверджують рівень захисту IP 44. Але дане твердження ТОВ "ЕНЕРГО-СЕРВИС" є не вірним. Відповідно до сертифікації товарів колір не впливає на його технічні, якісні характеристики та рівень захисту IP 44., також в самому сертифікаті не вказуються дані про колір електрообігрівачів.
3. Розбіжність в габаритних розмірах запропонованих Учасником торгів обігрівача аналога. Різниця в габаритних розмірах у декілька міліметрів абсолютно не впливає на функціонування всього комплекту. З даного питання існує усталена практика, за якої такі мізерні відхилення не можуть бути причиною відхилення тендерної пропозиції і по аналогічним випадкам Антимонопольний комітет України вже прийняв достатньо багато рішень.
Додатком 4 Тендерної документації визначено перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до п.3 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник надає Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічних вимогах (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі.
Учасником була надана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді підписаної технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) чим гарантовано поставити товар саме із такими технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі.
4. Пунктом 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надання Учасником позитивного листа-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці.
Учасником був наданий позитивний рекомендаційний лист який підтверджує якісне виконання договору та за змістом повністю відповідає листу – відгуку.
Інформація щодо товару, який не підлягає сертифікації міститься в листі, який був наданий виробнику товару ТОВ «ДС Електронікс» із посиланням на нормативні акти, Порядок митного оформлення товарів, що ввозяться на митну територію України та підлягають обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України № 446 від 14.05.2008 року зі змінами.
Відповідно до пункту 5, частина 2 розділу V Тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме наступні технічні помилки та описки:
- технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, в тому числі кваліфікованих електронних підписів, печаток на документах;
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах тендерної пропозиції;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції;
- недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації за змістом;
- інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст.
Тендерний комітет прийняв рішення:
Вимогу UA-2020-10-21-008410-a.a2 ТОВ "ЕНЕРГО-СЕРВИС", по закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (обігрівачі) (оголошення ID: UA-2020-10-21-008410-a) залишити без задоволення
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Номер:
e6a6d5c3c87c4e42b15c27ce85693ddd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-21-008410-a.c1
Назва:
Невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Вимога:
ВИМОГА ПРО ПЕРЕГЛЯД ТА ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ
21.10.2020 року Замовником – АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""МИКОЛАЇВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ") було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю «Код ДК 021:2015 39710000- 2: Електричні побутові прилади (обігрівачі)».
06.11.2020 року був проведений аукціон та за результатами поданих пропозицій оголошено переможцем ФОП Андренко І.А.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» для учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.4.4, Замовник вимагає надати документи на підтвердження можливості постави товару, який відповідає якісним характеристикам, визначеним у Додатку №3. Однак, обігрівачі потрібної комплектації (чорний корпус і чорна панель) на сайті виробника в заявленому модельному ряді - відсутні. Із чого випливає, що виготовивши обігрівачі для Замовника, ФОП Андренко І.А. не зможе надати сертифікати якості та протоколи, що підтверджують рівень захисту IP 44.
ФОП Андренко І.А. у своїй тендерній пропозиції не зазначив, що у комплекті з обігрівачами іде монтажний комплект, що свідчить про невідповідність умовам тендерної документації.
Також, обігрівачі, заявлені постачальником не відповідають розмірам, які заявлені Замовником.
Так, Замовником заявлені габаритні розміри обігрівача інфрачервоного Білюкс Б 1350 або аналогу - 1542х163х40 мм, в той час як габаритні розміри обігрівача-аналога – обігрівача інфрачервоного Н 1200, запропоновані ФОП Андренко І.А. – 1540х160х40 мм; обігрівача інфрачервоного Білюкс Б 600 або аналогу - : 1042х163х40 мм, натомість абаритні розміри обігрівача-аналога – обігрівача інфрачервоного Н 600, запропоновані ФОП Андренко І.А. – 1040х160х40 мм.
При цьому, Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником у тендерній документації не зазначено жодної інформації про можливі відхилення в розмірах обігрівачів-аналогів, що свідчить про невідповідність запропонованої продукції ФОП Андренко І.А. вимогам Замовника.
Таким чином, Замовником визначені технічні характеристики товарів для закупівлі, однак тендерна пропозиція ФОП Андренко І.А. не відповідає цим технічним характеристикам, що є порушенням вимог тендерної документації.
Додатково звертаємо увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Технічні вимоги до предмету закупівлі», особливі вимоги до предмету закупівлі зазначено, що «якщо товар не підлягає сертифікації Учасник надає в письмовій формі лист, що Товар не підлягає сертифікації, посилаючись на відповідні нормативні акти. При цьому не зазначено, що лист повинно бути надано від сторонньої уповноваженої організації.
ФОП Андренко І.А у складі тендерної пропозиції було надано лист від Національного органу стандартизації ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» станом на 21.06.2017 року, замість листа на власному бланку з посиланням на актуальне законодавство на час проведення процедури закупівель, чим порушив вимоги тендерної документації. Також зазначаємо, що нормативні акти, зазначені в листі, втратили чинність, а відповідно лист не є актуальним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 17:47
Опис причини скасування:
1
Дата скасування:
17.11.2020 18:09