• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення проектів землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування під існуючими автомобільними дорогами загального користування державного значення: М-11 Львів – Шегині км 9+128 – км 20+838; км 21+879 – км 28+669; км 29+004 – км 80+761 (орієнтовною площею земель близько 206,73 га); М-09 Львів – Рава-Руська км 129+807 – км 135+223; км 136+027 – км 168+767; км 170+517 – км 191+877 (орієнтовною площею земель близько 175,20 га); М-06 Київ – Чоп км 432+850 –км 440+300; км 449+883 – км 456+792; км 460+896 – км 463+631; км 472+621 – км 501+326; км 503+226 – км 503+246; км 506+425 – км 509+594; км 510+529 – км 514+907; км 521+818 – км 524+067; км 527+556 – км 543+276; км 543+432 – км 543+904; км 547+790 – км 583+225; км 583+947 – км 596+628; км 598+363 – км 608+486; км 613+132 – км 702+333 (орієнтовною площею земель близько 743,27 га); Під’їзд до м.Львова км 0+000 – км 5+700 (орієнтовною площею земель близько 36,4 га); М-10-01 Західний обхід м. Львова км 0+000 – км 3+428; км 5+057 – км 7+244; км 9+984 – км 15+010 (орієнтовною площею земель близько 62,7 га); Північний обхід м. Львова км 0+000 – км 5+000 (орієнтовною площею земель близько 32,6 га) ДК 021:2015 (71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 21.11.2020, 21:00. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. В такому випадку розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції учасника на цьому етапі є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 700 днів назад

5 027 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 652.00 UAH
Період оскарження: 21.10.2020 12:22 - 17.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 27dc11cf0bc444fa90630dbfb84b12d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-005305-a.b3
Назва: Вимоги щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний замовнику! 7 жовтня 2020 року Служба автомобільних доріг у Львівській області (Далі — Замовник) оприлюднила Оголошення про заплановану закупівлю 71250000-5Інженерні послуги «Послуги з виготовлення проектів землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування під існуючими автомобільними дорогами загального користування державного значення: М-11 Львів – Шегині км 9+128–км 20+838; км 21+879–км 28+669; км 29+004–км 80+761 (орієнтовною площею земель близько 206,73 га); М-09 Львів – Рава-Руська км 129+807 – км 135+223; км 136+027–км 168+767; км 170+517–км 191+877 (орієнтовною площею земель близько 175,20 га); М-06 Київ–Чоп км 432+850 –км 440+300; км 449+883–км 456+792; км 460+896 – км 463+631; км 472+621–км 501+326; км 503+226–км 503+246; км 506+425–км 509+594; км 510+529 – км 514+907; км 521+818–км 524+067; км 527+556–543+276; км 543+432 – км 543+904; км 547+790 – км 583+225; км 583+947–км 596+628; км 598+363–км 608+486; км 613+132–км 702+333 (орієнтовною площею земель близько 743,27 га); Під’їзд до м. Львова км 0+000–км 5+700 (орієнтовною площею земель близько 36,4 га); М-10-01 Західний обхід м. Львова км 0+000 – км 3+428; км 5+057 – км 7+244; км 9+984 – км 15+010 (орієнтовною площею земель близько 62,7 га); Північний обхід м. Львова км 0+000 – км 5+000 (орієнтовною площею земель близько 32,6 га)». Ми, ТОВ «ТЕРРАТОП» повідомляємо , що в пункті 3 додатку 1 тендерної документації зазначено, що «Аналогічним договором є виконаний договір з виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки / технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) під існуючою автомобільною дорогою та/або відведення земельної ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, результатом якого було відведення такої земельної ділянки у постійне користування, що діяв у період 2012-2020 років». Вважаємо, що така вимога щодо аналогічних договорів порушує пункт 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, данні умови суттєво зменшують коло осіб-учасників аукціону, так згідно пункту 3 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» такі дії замовника можна вважати «Антиконкурентними діями» та посиленням монополізації ринку більш великими компаніями. Згідно одному з основних принципів публічних закупівель, а саме недискримінації учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме до вимог відносно надання Учасником доказів досвіду виконання аналогічних догорів, а саме видалити необхідність посилання в предметі договору щодо виконання робіт (надання послуг) по існуючим автомобільним дорогам та/або відведення земельної ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства. Вважаємо ці вимоги дискримінаційними тому, що ці вимоги суттєво звужують коло учасників, у яких ж великий досвід роботи в сфері землеустрою. ТОВ «ТЕРРАТОП» має досвід розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки/технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), також нами виготовлялись проекти землеустрою різних рівнів складності та масштабу. Замовником встановлені вимоги, що дискримінують наше Товариство та не дають змогу взяти участь у тендерній закупівлі. Якість надання послуг не залежить від об’єкту на який розробляється документація із землеустрою - вимагаємо внести відповідні змінити до тендерної документації з приводу предмету аналогічних договорів та пропонуємо таку редакцію: «Аналогічним договором є виконаний договір з виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки / технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), результатом якого було відведення такої земельної ділянки, що діяв у період 2012-2020 років».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доводимо до Вашого відома, що вимога щодо внесення змін в Тендерну документацію та викладення її в новій редакції є безпідставною та необґрунтованою, та не підлягає задоволенню з наступних підстав. Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором є виконаний договір з виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки / технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) під існуючою автомобільною дорогою та/або відведення земельної ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, результатом якого було відведення такої земельної ділянки у постійне користування, що діяв у період 2012-2020 років. Оскільки предметом даної закупівлі є: Послуги з виготовлення проектів землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування під існуючими автомобільними дорогами загального користування державного значення: М-11 Львів – Шегині км 9+128 – км 20+838; км 21+879 – км 28+669; км 29+004 – км 80+761 (орієнтовною площею земель близько 206,73 га); М-09 Львів – Рава-Руська км 129+807 – км 135+223; км 136+027 – км 168+767; км 170+517 – км 191+877 (орієнтовною площею земель близько 175,20 га); М-06 Київ – Чоп км 432+850 –км 440+300; км 449+883 – км 456+792; км 460+896 – км 463+631; км 472+621 – км 501+326; км 503+226 – км 503+246; км 506+425 – км 509+594; км 510+529 – км 514+907; км 521+818 – км 524+067; км 527+556 – км 543+276; км 543+432 – км 543+904; км 547+790 – км 583+225; км 583+947 – км 596+628; км 598+363 – км 608+486; км 613+132 – км 702+333 (орієнтовною площею земель близько 743,27 га); Під’їзд до м.Львова км 0+000 – км 5+700 (орієнтовною площею земель близько 36,4 га); М-10-01 Західний обхід м. Львова км 0+000 – км 3+428; км 5+057 – км 7+244; км 9+984 – км 15+010 (орієнтовною площею земель близько 62,7 га); Північний обхід м. Львова км 0+000 – км 5+000 (орієнтовною площею земель близько 32,6 га) ДК 021:2015 (71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), відповідно і аналогічним договором буде вважатись договір з виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки / технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) під існуючою автомобільною дорогою та/або відведення земельної ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства. Таким чином, згідно Технічного завдання та відповідно до предмету даної закупівлі, у якості досвіду виконання аналогічних робіт, Замовник вимагає досвід виключно з виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки / технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) під існуючою автомобільною дорогою та/або відведення земельної ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства. Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», законодавець викладає кваліфікаційний критерій щодо наявності досвіду у наступній редакції: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Із зазначеного вбачається, що у поняття аналогічності договору законодавець вкладає саме відповідність аналогічного договору за предметом закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Ваше твердження щодо дискримінаційних вимог тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності. Відповідно, Замовник у тендерній документації жодним чином не виходив за межі законодавства про публічні закупівлі та не обмежував конкуренцію. Із наведеного вище вбачається, що Замовник у тендерній документації не встановлював жодних дискримінаційних вимог, а Ваша вимога щодо розширення поняття аналогічного договору є безпідставною та необґрунтованою, а також суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно, жодних передумов для внесення змін в Тендерну документацію та викладення її в новій редакції немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.11.2020 21:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: 3d3dcc3e8fba45c7a16150f171483f78
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-005305-a.c2
Назва: вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Шановний Замовнику! Додатком № 1 до тендерної документації (таблиця № 1) встановлені вимоги щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі. Вимоги щодо наявності сертифікованого інженера-геодезиста при виконанні топографо-геодезичних робіт з використанням апаратури СРНС, обробки результатів вимірювань, отриманих за допомогою апаратури СРНС були зазначені в п.7 Постанови Кабінету міністрів України від 13.07.1998 р. № 1075. Відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1141 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» постанова Кабінету Міністрів України від 13.07.1998 р. № 1075 «Про Порядок використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок» втратила чинність. Відповідно до вимог ст. 1 Закону України «Про землеустрій» до видів робіт із землеустрою відносяться: обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою. В ст. 25 Закону України «Про землеустрій» зазначений виключний перелік документації із землеустрою. Ст. 26 Закону України «Про землеустрій» визначає хто є розробники документації із землеустрою. Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Виходячи з вищевикладеного просимо виключити з тендерної документації вимоги щодо наявності сертифікованого інженера-геодезиста, як таку, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 7 Закону України «Про землеустрій» правову основу землеустрою становлять Конституція України, Земельний кодекс України, закони України «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність», «Про планування і забудову територій», цей Закон, Закони України та інші нормативно-правові акти. Також в статті 34 Закону України «Про землеустрій» зазначається, що топографо-геодезичні та картографічні роботи проводяться з метою створення і своєчасного поновлення планово-картографічної основи при здійсненні землеустрою в порядку, визначеному Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». Стаття 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» називає суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності і одними з них є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Також відповідно до статті 5¹ Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії. Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Сертифікованим інженером-геодезистом може бути особа, яка має стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склала кваліфікаційний іспит, одержала кваліфікаційний сертифікат та внесена до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів відповідно до вимог цього Закону. Враховуючи вищенаведене та те, що результатом робіт буде відведення земельних ділянок під об’єктами транспортної інфраструктури з урахуванням проектних рішень з капітального будівництва і реконструкції даних об’єктів, та проведення необхідних для цього інженерних вишукувань, стає неможливим виключити з тендерної документації вимоги щодо наявності сертифікованого інженера-геодезиста, оскільки згідно вимог чинного законодавства України топографо-геодезичні та картографічні роботи повинні виконувати сертифіковані інженери-геодезисти.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.11.2020 21:00
Вимога
Вирішена

Щодо визначення предмету договору та підтвердження досвіду

Номер: ac9c8b4d80e24bcab7f63349d46224f2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-005305-a.a1
Назва: Щодо визначення предмету договору та підтвердження досвіду
Вимога:
Шановний Замовнику! Статтею 25 Закону України "Про землеустрій" передбачені види документації із землеустрою, але такого виду документації, як проект землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), що вказано у предметі закупівлі, даним Законом не передбачено. Просимо внести відповідні зміни в конкретну назву закупівлі та, відповідно, в підтвердження досвіду учасника у виконанні аналогічних Договорів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення, Замовником буде прийнято усі необхідні міри у разі необхідності таких.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

скарга по лот1

Номер: c3620da833bf4572b691f8dd5739c2ff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-005305-a.a4
Назва: скарга по лот1
Скарга:
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації та прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі у частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем». 3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Львівській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем».
Дата розгляду скарги: 11.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2020 18:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.01.2021 20:57
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ терразем, Дорош Олександр Романович +380985628245 2017terrazem@gmail.com
Скарга
Відхилено

скарга лот 6

Номер: 9303cceea45e475d88b07c4157cb6c1d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-005305-a.c9
Назва: скарга лот 6
Скарга:
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації та прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі у частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем». 3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Львівській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем».
Дата розгляду скарги: 11.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2020 18:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.01.2021 20:56
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ терразем, Дорош Олександр Романович +380985628245 2017terrazem@gmail.com
Скарга
Відхилено

скарга лот 2

Номер: d1c93be923c94288bd0cdc8ca3ab6b60
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-005305-a.a5
Назва: скарга лот 2
Скарга:
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації та прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі у частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем». 3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Львівській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем».
Дата розгляду скарги: 11.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2020 18:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.01.2021 19:22
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ терразем, Дорош Олександр Романович +380985628245 2017terrazem@gmail.com
Скарга
Відхилено

скарга лот 5

Номер: 7c96d5505ddf44bfb89abf618066e84c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-005305-a.c8
Назва: скарга лот 5
Скарга:
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації та прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі у частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем». 3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Львівській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем».
Дата розгляду скарги: 11.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2020 19:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.01.2021 18:24
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ терразем, Дорош Олександр Романович +380985628245 2017terrazem@gmail.com
Скарга
Відхилено

скарга лот 3

Номер: 1f0c1a564e6849e695917949719d3e11
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-005305-a.b6
Назва: скарга лот 3
Скарга:
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації та прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі у частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем». 3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Львівській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем».
Дата розгляду скарги: 11.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2020 19:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.01.2021 18:22
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ терразем, Дорош Олександр Романович +380985628245 2017terrazem@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

скарга лот 4

Номер: b9566dccbbb54d6da16f3f751a4ef32b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-005305-a.b7
Назва: скарга лот 4
Скарга:
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації та прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі у частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем». 3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Львівській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Терразем».
Пов'язані документи: Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.12.2020 22:48
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ терразем, Дорош Олександр Романович +380985628245 2017terrazem@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення невідповідностей

Номер: 8cc241953f8c46138fa3082ec5a392e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-21-005305-a.b15
Назва: Вимога про усунення невідповідностей
Вимога:
ТОВ «ГЕО-ТЕХ» розглянуло ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій UA-2020-10-21-005305-a (Закупівля: Послуги з виготовлення проектів землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування під існуючими автомобільними дорогами загального користування державного значення: М-11 Львів – Шегині км 9+128 – км 20+838; км 21+879 – км 28+669; км 29+004 – км 80+761 (орієнтовною площею земель близько 206,73 га); М-09 Львів – Рава-Руська км 129+807 – км 135+223; км 136+027 – км 168+767; км 170+517 – км 191+877 (орієнтовною площею земель близько 175,20 га); М-06 Київ – Чоп км 432+850 –км 440+300; км 449+883 – км 456+792; км 460+896 – км 463+631; км 472+621 – км 501+326; км 503+226 – км 503+246; км 506+425 – км 509+594; км 510+529 – км 514+907; км 521+818 – км 524+067; км 527+556 – км 543+276; км 543+432 – км 543+904; км 547+790 – км 583+225; км 583+947 – км 596+628; км 598+363 – км 608+486; км 613+132 – км 702+333 (орієнтовною площею земель близько 743,27 га); Під’їзд до м.Львова км 0+000 – км 5+700 (орієнтовною площею земель близько 36,4 га); М-10-01 Західний обхід м. Львова км 0+000 – км 3+428; км 5+057 – км 7+244; км 9+984 – км 15+010 (орієнтовною площею земель близько 62,7 га); Північний обхід м. Львова км 0+000 – км 5+000 (орієнтовною площею земель близько 32,6 га) ДК 021:2015 (71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) і повідомляє, що зауваження зазначені у вищезазначеному протоколі є опискою, зробленою учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, а саме було вжито словосполучення в тексті «не пізніше ніж через 10 днів», замість правильного формулювання - «не раніше ніж через 10 днів», тому просимо тендерний комітет задовільнити вимогу усунення невідповідностей, оскільки ТОВ «ГЕО-ТЕХ» повністю погоджується з умовами Договорів про закупівлю, про що свідчить підписані директором ТОВ «ГЕО-ТЕХ» примірники договорів і виражає бажання взяти участь у тендерній закупівлі. Також хочемо зазначити, що ТОВ «ГЕО-ТЕХ» володіє всіма матеріальними і трудовими ресурсами необхідними, для виконання умов договорів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Зазначена вимога є безпідставною та необґрунтованою, а також не підлягає задоволенню з наступних підстав. Підпунктом 1.6 Розділу ІІІ тендерної документації чітко визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій. Окрім цього, вищезазначений перелік формальних помилок є затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. В даному переліку не зазначено про подібні описки. Інформація, що зазначена в поданому Учасником листі впливає на зміст тендерної пропозиції. Окрім цього, із поданого Учасником листа випливає, що Учасник згоден підписати договір «не пізніше ніж через 10 днів», тобто тільки у перших 10 днів, що в свою чергу суперечить ч. 5 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Твердження Учасника ТОВ «Гео-Тех» щодо підписаних директором примірників договорів жодним чином не підтверджує намір підписати примірники договорів в термін, передбачений законодавством про публічні закупівлі. Із наведеного вище вбачається, що Замовник при прийнятті рішення керувався чинним законодавством. Відповідно, жодних передумов для перегляду рішень Замовника немає.
Статус вимоги: Не задоволено