-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Акумуляторні батареї для ВП РАЕС, ВП ХАЕС
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Торги не відбулися
42 306 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 211 531.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 211 531.25 UAH
Період оскарження:
21.10.2020 11:16 - 26.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимого щодо тендерних умов
Номер:
6eed3f08638640dea6ab5b991db57e3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-21-003629-a.c8
Назва:
Вимого щодо тендерних умов
Вимога:
Для мінімізації ризиків виконання поставок товару по договору для ДП «НАЕК «Енергоатом», враховуючи присутність двох отримувачів товару, а також поставки товару в різний час, для збільшення кількості учасників та підвищення їх конкуренції, що надасть можливість проведення більш ефективного редукціону для економії коштів, та керуючись Антикорупційною програмою ДП «НАЕК «Енергоатом» ПМ-Д.0.34.621-20, просимо передбачити у тендерній документації антикорупційні заходи та поділити предмет закупівлі на 5 лотів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2020 16:19
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Поділ предмету закупівлі на лоти неможливий. Перед тим, як внести зміни до тендерної документації шляхом поділу лота на 5 окремих лотів (як запропоновано у зверненні), необхідно внести зміни у назву предмета закупівлі не тільки в оголошенні про проведення відкритих торгів, але й у відповідну позицію річного плану закупівель (далі – РПЗ). Проте, внесення змін до позиції РПЗ, з якої вже оголошено процедуру закупівлі, є технічно неможливим, оскільки позиція РПЗ зі статусу «Запланований» переходить до статусу «Оголошено тендер». Це означає, що позиція РПЗ вже використана і цей статус є кінцевими у життєвому циклі конкретної позиції РПЗ та не передбачає можливості внесення будь-яких змін до неї.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.11.2020 11:02
Вимога
Відхилено
Вимога до умов тендеру
Номер:
098e353ea8064a8ca4a19f6b2e8cbed0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-21-003629-a.a7
Назва:
Вимога до умов тендеру
Вимога:
За умовами ТД постачання АКБ здійснюється на два об’єкти: ВП РАЕС та ВП ХАЕС. Під час здійснення приймальних випробувань у виробника, постачання продукції та приймання продукції вантажоотримувачем можуть бути виявлені недоліки або виникнути зауваження, які будуть негативно впливати на весь об’єм поставки і оплати, а тому просимо поділити закупівлю продукції у цій процедурі на 2 лоти - для ВП РАЕС та для ВП ХАЕС відповідно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.11.2020 15:36
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»): Приймальні випробування повинні бути виконані у відповідності до вимог СОУ НАЕК 081:2015. Продукція з виявленими недоліками або зауваженнями не підлягає постачанню, та не може негативно впливати на об’єм поставки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога до тендеру
Номер:
d08e0850f259421dbf41f42da2cbca61
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-21-003629-a.c6
Назва:
Вимога до тендеру
Вимога:
Зважаючи на наявність існуючої заборгованості ДП «НАЕК «Енергоатом» з оплати своїм постачальникам обладнання, робіт та послуг, закупівля у цьому тендері із обсягом фінансування у сумі 42 306 250,00 гривень з ПДВ акумуляторних батарей в кількості 5 комплектів на дві різні АЕС у різні періоди часу за проектом договору встановлює один загальний платіж за все поставлене обладнання, що для постачальника є непокритим фінансовим ризиком, який не передбачений умовами тексту проекту договору. Для підтвердження намірів ДП «НАЕК «Енергоатом» виконати свої договірні обов’язки, просимо внести до умов оплати проекту договору оплату кожної поставки обладнання окремо.
Також просимо виключити з розділу VІ. ТД як підставу відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.11.2020 10:19
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом):
П.2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено наступні умови розрахунків.
«Оплата товару здійснюється наступним чином:
якщо учасник є резидентом
– оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
якщо учасник не є резидентом
– оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.»
Відповідно до 5.1 Додатку 6 до ТД (Проект договору) передбачено, що за погодженням з Покупцем, допускається поставка Продукції партіями.
У разі, якщо поставка буде виконана партіями, на кожну партію буде оформлено акт приймання-передачі або митну декларацію, акти вхідного контролю та ярлик на придатну продукцію, які виступають підставою для здійснення оплати.
Згідно з пунктом 2 частини 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вважаємо недоцільним внесення змін до ТД.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога стосовно умов договору
Номер:
73b503ed42554eaa811b9162a910b889
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-21-003629-a.c5
Назва:
Вимога стосовно умов договору
Вимога:
Пунктом 3.3 проекту договору в ціну договору включено виконання заходів, що виходять за межі постачання товару, які передбачені розділом 1 (предмет договору). Ці заходи визначаються технічним завданням. Просимо доповнити предмет договору цими заходами та визначити порядок їх прийняття.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2020 16:18
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом): Предметом договору поставки згідно з Розділом I Додатку 6 до ТД (Проект договору) є поставка акумуляторних батарей для потреб ВП «Рівненська АЕС», ВП «Хмельницька АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом».
Відповідно до п. 3.3 Додатку 6 до ТД (Проект договору), в ціну Продукції включені витрати, пов'язані з виготовленням, проведенням приймально-здавальних випробувань Продукції, навчанням персоналу Кінцевого споживача, упаковкою, маркуванням і доставкою Вантажоодержувачу, участю у вхідному контролі, шеф-монтажем та наглядом за введенням у роботу Продукції, виконанням гарантійних зобов’язань.
Порядок проведення приймально-здавальних випробувань Продукції, навчання персоналу Кінцевого споживача, упаковки, маркування і доставки, участі у вхідному контролі, шеф-монтажу та нагляду за введенням у роботу Продукції, виконання гарантійних зобов’язань докладно викладений у Розділах V, VI Додатку 6 до ТД (Проект договору) та у Додатку 4 до ТД (Технічна специфікація).
Вважаємо недоцільним внесення змін до ТД.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо умов проекту договору
Номер:
bec222126bc345c3b2ab619c04b3cc6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-21-003629-a.c4
Назва:
Вимога щодо умов проекту договору
Вимога:
Пунктом 5.12 проекту договору встановлено, що отримувачем (Покупцем) є ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом», але пунктом 4.3 Тендерної документації (кількість товару та місце поставки) визначені місця поставки: ВП РАЕС: Рівненське відділення ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом»: 34400, Україна, Рівненська обл., м. Вараш; та ВП ХАЕС: Хмельницьке відділення ВП «Складське господарство»: 30100, Україна, Хмельницька обл.
Таким чином, в місцях поставки товару в товаротранспортних документах будуть відмітки Рівненського відділення ВП «Складське господарство» та Хмельницького відділення ВП «Складське господарство», що формально не співпадає з ВП «Атомкомплект». Є незрозумілим, хто приймає участь у самій процедурі приймання-передачі, тобто хто формально підписує ТТН та акти вхідного контролю?
Просимо привести у відповідність положення ТД та проекту договору щодо отримувача вантажу та здійснення вхідного контролю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2020 14:18
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом):
Стороною за Договором поставки (Покупцем) виступає Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом», в особі директора відокремленого підрозділу «Атомкомплект» (Преамбула Додатку 6 до ТД «Проект договору»).
Кінцевими споживачами Продукції за Договором поставки є ВП «Рівненська АЕС», ВП «Хмельницька АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» (п. 1.1 Додатку 6 до ТД «Проект договору»).
Вантажоодержувачами Продукції за Договором поставки виступають:
для ВП РАЕС: Рівненське відділення ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом»: 34400, Україна, Рівненська обл., м. Вараш;
для ВП ХАЕС: Хмельницьке відділення ВП «Складське господарство»: 30100, Україна, Хмельницька обл., м. Нетішин (п.5.2 Додатку 6 до ТД «Проект договору», п. 4.3 частини І «Загальні положення» Тендерної документації).
У п.5.12.2 Додатку 6 до ТД «Проект договору» наведено порядок оформлення податкових накладних.
Приймання Продукції за якістю та кількістю здійснюється згідно з вимогами наступних нормативних документів:
- «Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю» № П-6 (1965р.), «Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю» № П-7 (1966р.), затверджених постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР з наступними змінами та доповненнями;
- Стандартом підприємства СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» (п.5.8 Додатку 6 до ТД «Проект договору»).
Наголошуємо, що положення ТД та проекту договору щодо отримувача вантажу та здійснення вхідного контролю викладені у повній відповідності до діючого законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації на закупівлю товарів за темою: «ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори (Акумуляторні батареї для ВП РАЕС, ВП ХАЕС) згідно оголошення № UA-2020-10-21-003629-a
Номер:
b63fc71df25d4a63b979155b595cdb57
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-21-003629-a.c3
Назва:
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації на закупівлю товарів за темою: «ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори (Акумуляторні батареї для ВП РАЕС, ВП ХАЕС) згідно оголошення № UA-2020-10-21-003629-a
Вимога:
Інформуємо Вас, що наша компанія, що є офіційним представником виробника акумуляторних батарей BAE Batterien GmbH та власником Технічних умов ТУ У 31.4-32161815-003:2012 «Батареї акумуляторні закритого типу OGi» має намір прийняти участь у процедурі закупівлі акумуляторних батарей для потреб ВП РАЕС та ВП ХАЕС згідно оголошення про закупівлю за номером на порталі публічних закупівель PROZORRO № UA-2020-10-21-003629-a.
Вважаємо за необхідне повідомити Ваc, що виробництво акумуляторних батарей, що є предметом закупівлі, здійснюється виключно за 100% передплатою заводу-виробнику. Враховуючи значний обсяг закупівлі та фінансові ризики, пов’язані із можливою не своєчасною оплатою ДП «НАЕК «Енергоатом» за поставлену продукцію, просимо Вас внести зміни до умов тендерної документації в частині оплати і проекту договору поставки (Додаток 6 до тендерної документації) та передбачити наступні умови розрахунку:
1. 50% - авансовий платіж протягом 10 робочих днів з дати укладання договору поставки. 50% - остаточний розрахунок протягом 10 робочих днів з дати підписання сторонами акту (актів) приймально-здавальних випробувань на заводі-виробнику за умови позитивних результатів проведення випробувань. Поставка продукції здійснюється протягом 10 календарних днів за дати остаточного розрахунку за продукцію.
або
2. Розрахунок за продукцію здійснюються шляхом відкриття документарного, підтвердженого акредитиву протягом 10 робочих днів з дати укладання договору. Зарахування коштів на користь постачальника здійснюється згідно акту (актів) приймально-здавальних випробувань на заводі-виробнику за умови позитивних результатів проведення випробувань. Поставка продукції здійснюється протягом 10 календарних днів за дати зарахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 06.11.2020 09:28
Дата подачі:
06.11.2020 09:28
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом):
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднене додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога до тендеру UA-2020-10-21-003629-a
Номер:
39ab03f93d004fa196e0e9a26bdadbec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-21-003629-a.a2
Назва:
Вимога до тендеру UA-2020-10-21-003629-a
Вимога:
Дійсним інформуємо, що ТОВ «ЕНЕРСІС», що зареєстроване та проваджує господарську діяльність відповідно до чинного законодавства України, є 100% власністю концерну EnerSys – всесвітньо відомого виробника акумуляторних батарей, до складу якого, в тому числі, входить завод ENERSYS S.A.R.L., що є виробником акумуляторних батарей серії PowerSafe Vb, що є предметом закупівлі.
ТОВ «ЕНЕРСІС» є розробником та власником технічних умов на виготовлення «АКУМУЛЯТОРИ СТАЦІОНАРНІ СВИНЦЕВІ СЕРІЇ PowerSafe Vb» ТУ У 27.2-38322885-001:2015, узгоджених у встановленому порядку ДП «НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання України.
Повідомляємо Вам, що відповідно до встановлених концерном EnerSys правил, виготовлення продукції згідно технічних умов та призначеної для використання на атомних електростанціях, здійснюються виключно як індивідуальне замовлення для кінцевого споживача та за 100% передплатою.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до п.2 розділу V тендерної документації та передбачити умови розрахунку – 100% передплата протягом 10 робочих днів з дати укладання договору на поставку продукції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_РАЕС_ХАЕС_05.11.20.pdf 05.11.2020 16:32
Дата подачі:
05.11.2020 16:32
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом):
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднене додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації на закупівлю товарів за темою: «ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори (Акумуляторні батареї для ВП РАЕС, ВП ХАЕС) згідно оголошення № UA-2020-10-21-003629-a
Номер:
119a2f84e3c14eb0971a0c5dde62ab9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-21-003629-a.b1
Назва:
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації на закупівлю товарів за темою: «ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори (Акумуляторні батареї для ВП РАЕС, ВП ХАЕС) згідно оголошення № UA-2020-10-21-003629-a
Вимога:
Інформуємо Вас, що наша компанія має намір прийняти участь у процедурі закупівлі акумуляторних батарей для потреб ВП РАЕС, ВП ХАЕС згідно оголошення у системі публічних закупівель № UA-2020-10-21-003629-a.
Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів на постачання акумуляторних батарей просимо Вас внести зміни до пункту 2 розділу V тендерної документації в частині умов розрахунку та передбачити акредитивну форму розрахунку наступним чином:
Оплата за договором здійснюється у валюті пропозиції, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність до відвантаження продукції у встановлені контрактом терміни при умові позитивних результатів проведення приймально-здавальних випробувань.
Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії.
Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами приймально-здавальних випробувань та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що Додатком 2 до тендерної документації терміни постачання акумуляторних батарей згідно позицій 1, 3, 4, 5 – до 31.03.2021.
Інформуємо Вас, що термін виготовлення акумуляторних батарей при умові необхідності узгодження планів якості виробництва та проведення приймально-здавальних випробувань складає 3-6 місяців. Враховуючи терміни, необхідні на проведення процедури закупівлі, а також терміни, встановлені законодавством, на можливість оскарження результатів процедури закупівлі – орієнтовний можливий термін укладання договору поставки не раніше 15 січня 2021 року. Враховуючи терміни, встановлені СОУ НАЕК, на розробку та узгодження планів якості орієнтовний термін початку виробництва – лютий 2021 року. Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини виконати поставку акумуляторних батарей згідно позицій 1, 3, 4, 5 у строк до 31.03.2021 неможливо.
Приймаючи до уваги вищенаведене, а також з метою уникнення прострочення поставки обладнання та коректного планування проведення ремонтних робіт на ВП АЕС, просимо Вас внести зміни до Додатку 2 тендерної документації та вказати термін постачання акумуляторних батарей згідно позицій 1, 3, 4, 5 – до 31.05.2021.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_003629.pdf 21.10.2020 20:09
Дата подачі:
21.10.2020 20:09
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом): Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено