• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень ЦНАПу по вул. І. Мазепи, 9а в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменуванняоголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 900,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.

Торги відмінено

2 588 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 941.40 UAH
Період оскарження: 20.10.2020 20:23 - 01.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови Замовника

Номер: d582807a04a34d6f969a51ea08c1b297
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-20-009214-a.b2
Назва: Дискримінаційні умови Замовника
Вимога:
частиною 4 ст. 22 Закону «Про Публічні Закупівлі» заборонено Замовникам встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Аби штучно звузити коло потенційних учасників торгів, замовник встановив наступні дискримінаційні умови у цьому тендері згідно кваліфікаційних вимог Додатку 1 - «*Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання робіт щодо капітального ремонту. Принаймні один поданий учасником договір має підтверджувати досвід виконання аналогічних робіт (капітальний ремонт) на загальну суму, що є не менше від очікуваної вартості предмета закупівлі.» Вимога щодо суми аналогічного договору НЕ МЕНШЕ ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ є дискримінаційною, так як СУМА АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ виконання аналогічних робіт залежить від площі приміщення, яке підлягає капітальному ремонту ( якщо є досвід виконання аналогічних робіт на площі меншій, то і ціна договору відповідно буде меншою), вартості матеріалів, що використовуються та додаткового устаткування ( Похилий сходовий підйомник – Форстор), ціна якого в предметі закупівлі суттєво впливає на Договірну ціну. - Вказано, що «Обсяг річного доходу (виручки) за 2019р. має бути не менше очікуваної вартості закупівлі.», а а календарний план виконання цих робіт розрахований на 2 роки - 2020-2021. ВИМАГАЄМО зняти вищеперелічені дискримінаційні вимоги, які штучно звужують коло потенційних учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічних договорів», вважаємо за необхідне повідомити наступне. Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Тобто, замовник САМОСТІЙЦНО встановлює вимоги щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, якими учасник закупівлі повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, виходячи із специфіки та значної вартості предмета закупівлі. Замовник використовує даний кваліфікаційний критерій з метою визначення та підтвердження фактів: - виконання учасником робіт, аналогічних предмету закупівлі; - виконання учасником взятих на себе зобов'язань; - отримання замовником належного результату робіт у визначені строки. Звертаємо вашу увагу, що дискримінаційними вважаються ті вимоги, які можуть відповідати лише один або не більше двох учасників / або вимога встановлює переваги чи привілеї окремим учасникам. Наша умова щодо досвіду виконання аналогічних договорів на суму не менше очікуваної вартості закупівлі не являється дискримінаційною, оскільки не встановлює жодних переваг чи привілеїв окремим учасникам. Оскільки, проаналізувавши за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені процедури відкритих торгів із близькими за очікуваною вартістю предметом закупівлі. Також розглянувши значну кількість поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro, провівши аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із досвідом виконання договорів на суми, що є не менше очікуваної вартості нашого предмета закупівлі, а подекуди - і зі значно більшими сумами. Також звертаємо вашу увагу на формулювання кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ закупівлі договору (договорів)». Саме після набрання чинності нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» (після 19.04.2020 р.) законодавець змінив формулювання даного кваліфікаційного критерію, зробивши акцент на тому, що учасники мають володіти досвідом виконання аналогічних ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договорів. Тобто підтвердження відповідності даному критерію за своєю суттю має відбуватися НЕ ТІЛЬКИ за формальною ознакою – тобто за назвою схожих виконаних робіт. Адже складовими частинами будь якого предмета закупівлі являється окрім просто назви робіт, ще й обсяги робіт та відповідно і їх вартість. Окрім того, саме за ВАРТІСНИМИ ознаками предмета закупівлі Закон вимагає необхідність проведення конкурентних процедур (тендерів). Тобто вартісні ознаки предмета закупівлі є невід’ємною частиною самого поняття «предмет закупівлі». Виходячи саме з такого формулювання у Законі даного кваліфікаційного критерію, доходимо до висновку, що Замовники мають право вимагати наявність аналогічних договорів, що і за обсягом робіт і за вартістю відповідають очікуваній вартості предмета закупівлі. Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваша вимога є безпідставна та не обґрунтована, спрямована на створення умов, за яких участь у закупівлі зможуть взяти не кваліфіковані, без будь-якого досвіду учасники. Тому, не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 519e5345c1634b31b29ae5eee674e38e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-20-009214-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги Замовника
Скарга:
частиною 4 ст. 22 Закону «Про Публічні Закупівлі» заборонено Замовникам встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Аби штучно звузити коло потенційних учасників торгів, замовник встановив наступні дискримінаційні умови у цьому тендері згідно кваліфікаційних вимог Додатку 1 - «*Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання робіт щодо капітального ремонту. Принаймні один поданий учасником договір має підтверджувати досвід виконання аналогічних робіт (капітальний ремонт) на загальну суму, що є не менше від очікуваної вартості предмета закупівлі.» Вимога щодо суми аналогічного договору НЕ МЕНШЕ ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ є дискримінаційною, так як СУМА АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ виконання аналогічних робіт залежить від площі приміщення, яке підлягає капітальному ремонту ( якщо є досвід виконання аналогічних робіт на площі меншій, то і ціна договору відповідно буде меншою), вартості матеріалів, що використовуються та додаткового устаткування ( Похилий сходовий підйомник – Форстор), ціна якого в предметі закупівлі суттєво впливає на Договірну ціну. - Вказано, що «Обсяг річного доходу (виручки) за 2019р. має бути не менше очікуваної вартості закупівлі.», а а календарний план виконання цих робіт розрахований на 2 роки - 2020-2021. ВИМАГАЄМО зняти вищеперелічені дискримінаційні вимоги, які штучно звужують коло потенційних учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 22.10.2020 11:40
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРТУС", Микич Наталія 306379055738 virtus.doc@ukr.net