• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з побудови, створення і впровадження системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в будівлі Марганецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням англійської мови, що розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м.Марганець, вул.Садова, 18, Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Торги відмінено

789 338.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 946.69 UAH
Період оскарження: 20.10.2020 15:33 - 01.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

незаконне рішення про визначення переможця торгів

Номер: cc23046e4dc748fb9c78639724d4f2bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-20-005417-a.c2
Назва: незаконне рішення про визначення переможця торгів
Скарга:
Згідно доданої у вкладенні Скарги в АМКУ 20.11.2020
Дата розгляду скарги: 03.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.11.2020 22:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.12.2020 19:45
Дата виконання рішення Замовником: 15.12.2020 14:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет Марганецької міської ради на підставі Протоколу від 15 грудня 2020року за №227, для виконання Рішення Антимонопольного комітету України за № 22432-р/пк-пз від 03.12.2020року, скасувує рішення про визначення приватного підприємства "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" переможцем процедури закупівлі UA-2020-10-20-005417-a за предметом: Послуга з побудови, створення і впровадження системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в будівлі Марганецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням англійської мови, що розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м.Марганець, вул.Садова, 18, Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 45310000-3 — Електромонтажні роботи, з метою усунення порушень.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 topaz@i.ua
Вимога
Є відповідь

незаконне рішення про визначення переможця торгів

Номер: 3a580d6502934b3abe0b67257d587ee6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-20-005417-a.b1
Назва: незаконне рішення про визначення переможця торгів
Вимога:
Відповідно до Протоколу №203 від 12.11.2020 року, переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «Послуг з побудови, створення і впровадження системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в будівлі Марганецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням англійської мови, що розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м.Марганець, вул.Садова, 18, Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 45310000-3 — Електромонтажні роботи», згідно оголошення № UA-2020-10-20-005417-a, було визначено ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО". Уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО", звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція такого Учасника не відповідаю умовам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, необхідно надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку № 2 цієї тендерної документації), а саме: Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" міститься файл «[05-11-2020 08.01.28]Документи, що підтверджують відповідність.pdf», в якому надано Довідку №84 від 03.11.2020 року про відсутність підстав для відмови згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», але така довідка не містить інформацію про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), Також, така довідка не містить інформацію про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості. Таким чином, пропозиції Учасника ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" не відповідає умовам тендерної документації та є підставою для її відхилення в цій частині. 2. Відповідно до пункту 4 розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Учасник торгів зобов’язаний подати у складі тендерної пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору. У складі тендерної пропозиції Учасника ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" такий лист ВІДСУТНІЙ, що не відповідає умовам тендерної документації та є підставою для її відхилення. 3. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Учасники надають»: Копію дозволу або декларації відповідності видів робіт підвищеної небезпеки на роботи, що використовуються на висоті понад 1,3 метра. Тендерна пропозиція Учасника ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" не містить в собі копію дозволу або декларації відповідності видів робіт підвищеної небезпеки на роботи, що використовуються на висоті понад 1,3 метра. В свою чергу, у складі тендерної пропозиції Учасника ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" наявне необґрунтоване пояснення щодо причин ненадання такого документу. Адже, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" таким правом не скористався, а отже, повинен виконувати усі вимоги тендерної документації, в тому числі, щодо надання копії дозволу або декларації відповідності видів робіт підвищеної небезпеки на роботи, що використовуються на висоті понад 1,3 метра. Таким чином, у складі тендерної пропозиції Учасника ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" ВІДСУТНІЙ документ, що не відповідає умовам тендерної документації та є підставою для її відхилення. 4.Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Учасники надають»: вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Держбуду України. У складі тендерної пропозиції Учасника ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" ВІДСУТНІЙ документ про вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Держбуду України, що не відповідає умовам тендерної документації та є підставою для її відхилення. Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також та ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради ретельно вивчивши вашу вимогу, повідомляє наступне: Щодо вимог п. 13 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» про надання довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів (обов’язкових платежів) надається Переможцем закупівлі протягом 10 календарних днів з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Даний зміст викладено в тендерній документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.» Крім того, ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Щодо погодження з умовами договору у файлі ПРОПОЗИЦІЯ.pdf чітко вказано про те, що Учасник: "Вивчивши тендерну документацію та технічне завдання (вимоги), на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції". Крім того, сторінки договору підписані уповноваженою особою та скріплені печаткою. Щодо порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування машин), механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами), містить вичерпний перелік видів робіт, на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 27-ми пунктів Додатку № 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 207), не йдеться про встановлення системи протипожежного захисту. Ліцензування даного виду робіт, котрий є предметом закупівлі, надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженою постановою КМУ від 23.11.2016 № 852. Таким чином, Приватне підприємство «Вольф Захист Про» відповідно до п. 11 ст.26 Закону України "Про публічні закупівлі": "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." Щодо вартості матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Держбуду України, у складі тендерної пропозиції Учасника ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" документ про вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Держбуду України, що відповідає умовам тендерної документації. Тендерний комітет відділу освіти, керуючись вимогами ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та максимально дотримуючись принципів максимальної економії, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобіганню корупційним діям і зловживанням, ретельно проаналізував Вашу скаргу та відповідний перебіг процедури закупівлі та вважає Вашу вимогу безпідставною та необґрунтованою.
Статус вимоги: Відхилено