• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Мило рідке фасоване 0,5л. з дозатором

Мило рідке фасоване 0,5л. з дозатором

Торги не відбулися

513 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 569.20 UAH
Період оскарження: 20.10.2020 14:11 - 03.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника

Номер: da9d00b238a54b0e9ddba5aee6d0760f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-20-002167-b.b2
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
ФОП Ткач В.М. не погоджується з рішенням Замовника про відхилення моєї пропозиції. Детальніше у файлі "Скарга.pdf"
Дата розгляду скарги: 26.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.11.2020 21:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.12.2020 21:53
Автор: ФОП Ткач Володимир Миколайович, Ткач Володимир 380508358311 tk.vla.ni@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 3fbd3dcfb7fb476297aab90794ab736c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-20-002167-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник. Наполягаємо переглянути нашу пропозицію, та прийняти наступні факти при розгляді, які в свою чергу засвідчують, що саме наша пропозиція є найбільш економічно вигідною та за усіма характеристиками забеспечує потреби Вашої установи та підпорядкованих Вам закладів. По-перше. Ми запропонували не просто мило для побутових потреб. Підкреслюємо саме побутових потреб яке Ви прописали в технічному завданні! Ми запропонували мило яке має Державну реєстрацію як дезінфікуючий засіб. Тобто для професійного використання. Більш того, тільки наш препарат має затверджену інструкцію стрсовно використання та пройшов усі клінічні дослідження. Сума економії бюджетних коштів величезна! Підкреслюємо, система Прозорро створена для того,щоб економити бюдетні кошти! По-друге. Тільки в нашому препараті в інструкції п. 1.5 зазначено про можливість використання в дитячих дошкільних і навчальних закладів різних рівнів акредитації в залежності від інших пропозицій. Тому, що Вам пропонують мило саме для побутового використання! Третє. Усі наведені в протоколі факти про відхилення свідчать про те, що фахівці не мають певного досвіду, або мають іншу кваліфікацію (не пов'язану з предметом закупівлі). Це як будівельнику дати завдання зібрати авто. Четверте. Наш препарат має безліч документів підтверджуючих якість. Радимо також ретельно прочитати надану в пропозиції інструкцію. Там в повному обсязі зазначена вся необхідна інформація. На даному етапі сподіваємось про Вашу свідомість та неупередженість в прийнятті рішення стосовно переможця. Тому вимагаємо повернути до розгляду нашу пропозицію та прийняти ії у якості переможця. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, АМКУ, Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Тендерна документація не містила вимоги надання «дезінфікуючого засобу», такого засобу, що має «Державну реєстрацію як дезінфікуючий засіб», засобу «для професійного використання» і таке інше. В пропозиціях інших учасників закупівлі також дотримано вимоги тендерної документації щодо підтвердження копією висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар сфери застосування запропонованого товару в дитячих закладах, закладах освіти/навчально-виховних закладах. Підстави відхилення Вашої пропозиції відповідають нормам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме це гарантує усвідомленість та неупередженість в прийнятті рішень за результатами розгляду пропозицій. Пропозиція засобу, що не відповідає технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі, не може бути компенсована наданням додаткових (непередбачених тендерною документацією) документів на підтвердження його якості. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Тобто дії, про які йдеться у вашій вимозі (обрання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, але має, наприклад, інші привабливі характеристики), не відповідають повноваженням замовника. Вимоги тендерної документації, згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», не можуть бути предметом дискусії на етапі розгляду тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Не задоволено