• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Нор-Ультра

Торги відмінено

4 344.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21.72 UAH
Період оскарження: 20.03.2017 16:12 - 23.03.2017 16:00
Вимога
Є відповідь

дисримінація

Номер: 1fa1e11d87ce48c8a9b6acf6678d1208
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-20-002116-b.c1
Назва: дисримінація
Вимога:
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ Н А К А З 04.04.2012 № 236 м. Київ Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів 9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби Шановний Замовнику, так виглядає наказ ,який регламентує склад та призначення антисептичних засобів для обробки рук медперсоналом. Ваша вимога: Дезінфікуючий засіб для обробки рук та шкіри «Нор-Ультра». Пляшка, 1000 мл з дозатором / або без дозатора. Засіб на основі ізопропілового спирту, ефіру та ЧАСу. Кількість діючих речовин повинна бути не менше трьох. Масова доля ізопропілового спирту – не більше 10%. Антисептик для гігієнічної та хірургічної дезінфекції рук, для антисептичної обробки шкіри ніг з метою профілактики грибкових захворювань, для дезінфекції медичних рукавичок. До складу засобу не повинні входити етиловий спирт, гуанідинові з'єднання, хлоргексидин, перикис водню. Можливість використання засобу в усіх типах лікувально-профілактичних закладів. Наявність добавок – гліцерину та пантенолу по догляду за шкірою рук. Де Ви бачите тут: - обмеження кількості спирту –не більше 10%? - заборона в складі-етиловий спирт, гуанідинові з'єднання, хлоргексидин, перикис водню - наявність добавок гліцерину та пантенолу -для антисептичної обробки шкіри ніг з метою профілактики грибкових захворювань Отже, рекомендуємо уважно переглянути цей наказ. Ви не маєте права для антисептичної обробки рук медперсоналу ( а не ніг при грибкових враженнях) виставляти вимоги, які суперечать саме цьому наказу , який прямо вказує на застосування різних спиртових (понад 65,0%)- тобто ізопропиловий чи етиловий спирти, або інших швидкодіючих, до яких відносяться гуанідинові з'єднання, хлоргексидин, перикис водню та інші. Про наявність добавок – гліцерину та пантенолу, взагалі мова не йдеться, бо майже кожний такий засіб містить комплекс догляду за шкірою, в який входять ті чи інші добавки, які і регулюють шкірний баланс, але кожен виробник на свій розсуд може їх прописати окремо, або вказати як комплекс ,але дія від цього не зміниться. із урахуванням необхідності дотримання ст. 3 Закону України при проведенні торгів за державні кошти, незалежно від їх суми, пропонуємо надати пояснення які еквіваленти можуть Вами розглядатись. Зазначимо, що наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто, Ви дійсно "можете вказувати", "можете не вказувати", але дозволу на не допущення до розгляду саме еквівалентів цей Наказ не дає. Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища і пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності". Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6. 6.запобігання корупційним діям і зловживанням Отже, вимоги які прписані під конкретного виробника та його представників, без додавання виразу « або еквівалент» говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем та представником. Враховуючи вище наведене, ВИМАГАЄМО внести зміни в документацію, видалити дискримінаційні вимоги ,(конкретний склад та назву засобів) ,додавати вираз « або еквівалент» в іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою в Громадський контроль та повідомити про цей випадок КРУ .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Скасувати закупівлю та направити документи на закупівлю на доопрацювання відповідальній особі
Статус вимоги: Задоволено