-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інші лікарські засоби: (азитроміцин), (кетопрофен), (Іпідакрину гідрохлорид), (кларитроміцин), (мельдоній), (сульфадіазин срібла)
Торги не відбулися
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2017 14:59 - 18.03.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга до Голови тендерного комітету конкурсних торгів
Номер:
5cb49ac23a404d92b6c5b37cb03f1a2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-28-000909-b.a1
Назва:
Скарга до Голови тендерного комітету конкурсних торгів
Скарга:
Голові тендерного комітету
конкурсних торгів
Хмельницького обласного госпіталю ветеранів війни
Войтович Т.П.
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю: Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Інші лікарські засоби: (азитроміцин), (кетопрофен), (Іпідакрину гідрохлорид), (кларитроміцин), (мельдоній), (сульфадіазин срібла)), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон).
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципом здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників.
Виведення товару в специфікації єдиним лотом обмежує потенційну кількість учасників, у зв’язку з тим, що не всі дистриб’ютори або виробники лікарських засобів, які можуть приймати участь в даній процедурі закупівлі можуть запропонувати Замовнику весь, наведений в МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ до предмету закупівлі асортимент та підтвердження його відповідності тендерній документації».
Тобто, вимога щодо подання пропозиції конкурсних торгів загальним списком (одним лотом) обмежує нашу можливість, як Учасника прийняти участь у зазначених конкурсних торгах.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійних листів від виробників та оцінка всього переліку товарів одним лотом) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Згідно з умовами тендерної документації (Технічне завдання) вказане наступне “В разі якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі, учаснику в складі пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.”
Серед лікарських засобів, що є предметом закупівлі є “Азитроміцин Гріндекс таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 500 мг № 3 у блістері (міжнародна непатентована назва - Азитроміцин). Виходячі з вимог документації усім учасникам, які будуть намагатися вийти на торги із пропозицією, що відрізняється від “Азитроміцин Гріндекс” мають надати заключний звіт про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів, але, оскільки, препарат Азитроміцин Гріндекс не є оригінальним то виходячі із наведених вище вимог торгів інші учасними матимуть доводити біоеквівалентність свого запропонованого препарату саме з Азитроміцин Гріндекс. Така умова не може бути виконана та є дискримінаційною, оскільки дослідження на біоеквівалентність поміж неоригінальних препаратів не проводяться.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ до вимог Закону, а саме:
1. Привести ДКТ до норми відповідно до вимог чинного законодавства України, розділивши специфікацію на окремі лоти за міжнародною непатентованою назвою;
2. Виключити з вимог Технічної документції дискримінаційні вимоги щодо доведення біоеквівалентності.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 10.03.2017 16:26
- Відповідь на скаргу 14.03.2017 11:08
- рішення від 15.03.2017 № 1229.pdf 17.03.2017 15:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2017 16:26
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.03.2017 15:45