• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, інтерактивна панель)», код ДК 021:2015: 32320000-2 – Тeлeвiзiйнe й aудioвiзуaльнe oблaднaння.

Згідно вимог чинного законодавства

Завершена

776 368.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 881.84 UAH
Період оскарження: 20.10.2020 10:21 - 01.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення принципів закупівель

Номер: 55e2981e02b54d40bc0a264ebcf0de14
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-20-002871-c.a3
Назва: Порушення принципів закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Технічного завдання Ви вимагаєте Надати авторизаційний лист на прграмне забезпечення від виробника на території України. Поясніть, будь ласка, який документ повинні Вам надати Учасники, що запропонують програмне забезпечення, яке розроблено не в Україні? Звертаємо Вашу увагу, що обмежувати територіально Учасників Ви не маєте право. Це є прямою дискримінацією та порушенням законодавства. Тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо необхідності надання авторизаційного листа на прграмне забезпечення від виробника КОНКРЕТНО на території України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, до пункту 5, 12 Додатку 3 Тендерної документації будуть внесені зміни, а саме «Авторизаційний лист від виробника чи офіційного представника виробника на території України…».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація Учасників

Номер: 5ea6ce1ee91b48e3ba491f793f95c7ab
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-20-002871-c.a2
Назва: Дискримінація Учасників
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 3 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнанння якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Ви вимагаєте (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник компанії «Крео Сінержі». Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнанння якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, на сьогодні сертифікат спікера від МОН має декілька організацій на території України. По-друге, нічого не заважає відповідальним особам пройти таке навчання у відповідних підрозділах МОН. Тому, ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: bc5ea152c8954ddfacd38fc08f10a3f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-20-002871-c.a1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пунктів 8 та 15 Додатку 3 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок та панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Наголошуємо, що згідно з законодавством України реєстрація торгової марки є правом, а не обов'язком. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ та ПАНЕЛЬ. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на це обладнання)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, радимо Вам при перевірці Свідоцтва на знак для товарів і послуг , яке надасть Вам Переможець закупівлі, перевірити Клас товару, на який воно видане і пересвідчитися чи підпадає саме таке обладнання під цей Клас!!! Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та видалити пункти 8 та 15 щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок та панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, згідно статті 4 ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» (далі-Закон) іноземні особи та особи без громадянства мають рівні з особами України права та обов’язки, передбачені цим Законом, відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Згідно пункту 5 статті 5 Закону право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому цим Законом, має будь-яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники. У пункті 4 статті 5 Закону зазначено, що обсяг правової охорони, що надається, визначається зображенням торговельної марки та переліком товарів і послуг, внесеними до Реєстру, і засвідчується свідоцтвом з наведеними у ньому копією внесеного до Реєстру зображення торговельної марки та переліком товарів і послуг. Тобто, предмет закупівлі - «Мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, інтерактивна панель)», код ДК 021:2015: 32320000-2 – Тeлeвiзiйнe й aудioвiзуaльнe oблaднaння, підпадає під правову охорону. Відповідаючи на Вашу вимогу, повідомляємо, що ми, як особи, що відповідають за покращення учбового процесу, керуємося виключно інтересами педагогів та учнів, що будуть безпосередньо приймати в цьому участь. Також, ми хочемо бути впевнені, що через деякий час постачальник даного обладнання не зникне безслідно з території України і ми залишимося без можливості сервісного та гарантійного обслуговування. Саме тому, реєстрація ТМ для нас являється своєрідною гарантією про те, що компанія планує довгострокову діяльність на території України, що дасть можливість довгостроково та якісно використовувати обладнання в учбовому процесі. Стосовно Вашої вимоги, щодо «Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ та ПАНЕЛЬ. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить», зазначаємо, що з технічних причин в тендерній документації не було зазначено про надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку проектора).
Статус вимоги: Відхилено