-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенплівка зеленочутлива)
32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенплівка зеленочутлива)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
17.02.2017 16:13 - 03.03.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Загальна скарга на умови закупівлі
Номер:
8c76f235860545a7b9e911c974a42517
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-17-002134-c.b2
Назва:
Загальна скарга на умови закупівлі
Вимога:
Загальна скарга на умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_КМКЛ-№8_UA-2017-02-17-002134-c.doc 23.02.2017 17:19
Дата подачі:
23.02.2017 17:19
Вирішення:
відповідь на вимогу від 27.02.2017р.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2017 10:51
Підтвердження вирішення:
Роз’яснення
щодо тендеру (торгів) на закупівлю рентгеноплівки за кодом 32350000-1
«частини до аудіо та відео обладнання»
1. Щодо фасування Товару.
В Додатку № 5 до Тендерної документації, далі ТД чітко прописана одиниця виміру, і вона визначається в штуках. В ТД також чітко прописана потреба в кожному розмірі плівки, яка є предметом публічної закупівлі. Потреба зазначена в штуках. Стосовно упаковки (фасування) виробником плівки, то в цьому випадку для Покупця це не має ніякого значення. Головне, щоб певна кількість плівки, яка зазначена в штуках та яка є предметом публічних торгів була поставлена та продана Покупцю протягом строку дії Договору.
2. Щодо термінів постачання Товару, транспортних можливостей Постачальника, обмеження конкуренції та дискримінації учасників публічних закупівель.
Так, дійсно в Додатку № 5 ТД зазначено, що термін постачання Товару складає не більше двох годин, з моменту отримання письмової заявки. Але, згідно положень п. 3.1. Проекту договору, що є Додатком № 4 до ТД, постачання Товару здійснюється Постачальником по мірі необхідності за письмовою заявкою Покупця. Постачальник здійснює поставку Товару Покупцеві протягом ___ днів, з дня надходження письмової заявки від Покупця. З наведених положень Додатків № 4 та № 5 вбачається звичайна технічна помилка (описка) в Додатку під № 5. Насправді ж, термін постачання чітко прописано в Додатку під № 4 «Проект договору» в ТД, де зокрема чітко вбачається і те, що КМКЛ № 8 до кожного укладення Договору підходить індивідуально. Стосовно транспорту, то відповідно до положень п. 3.5. Додатку № 4 до ТД, підтвердженням виконання зобов’язання Постачальника у повному обсязі, є підписання супровідних документів, зазначених в п. 3.4. цього ж Додатку № 4 до ТД. А в ньому (в п. 3.4. Додатку № 4 до ТД) теж перераховано низку документів. З огляду на це, чітко видно, що всі умови є загалом в КМКЛ № 8 Типовими для усіх закупівель товарів відносно договорів, що укладаються протягом бюджетного року, і в кожному конкретному випадку можуть коригуватися із врахуванням, в розумних межах інтересів Постачальників та специфіки товару, що є предметом закупівлі.
До того ж, відповідно до ч. 2 ст. 265 Господарського кодексу України, договір поставки укладається на розсуд сторін або відповідно до державного замовлення.
Статутними документами КМКЛ № 8 зазначено, що остання є бюджетною (неприбутковою) установою, що заснована на комунальній власності територіальної громади. А положеннями п. 12 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України визначено, що бюджетні установи є неприбутковими.
Згідно положень ч. 1 та ч. 4 ст. 18 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок Державного бюджету України та місцевих бюджетів.
Відповідно до положень преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
З огляду на наведені норми діючого законодавства, дана публічна закупівля є фактично державним замовленням на місцевому рівні за бюджетні кошти, в особі комунального закладу охорони здоров’я, що фінансується з бюджету.
Крім цього, відповідно до положень ч. 4 ст. 265 ГК України, умови договорів поставки повинні викладатися сторонами відповідно до вимог Міжнародних правил щодо тлумачення термінів «Інкотермс». А відповідно до ст. Б.7. Офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати в редакції Інкотермс-2000, якщо покупець має право визначати час у рамках погодженого періоду та/або місце прийняття поставки, то він зобов'язаний надати продавцю необхідне повідомлення щодо них. А вданому випадку, всі ці необхідні для покупця умови чітко прописані покупцем в Типовому договорі, Проекті Договору, що є Додатком № 4 до ТД. Необхідним повідомленням в цьому випадку, буде письмова заявка покупця щодо необхідності постачання товару, що є предметом публічних закупівель у строки передбачені умовами укладеного договору.
3. Щодо виконання вимог ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відносно виконання учасниками публічних торгів вимог ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», то КМКЛ № 8, як потенційний Покупець заявленого Товару у майбутнього переможця торгів просто доповнює положення зазначеного Закону. Але, якщо деякі умови учасникам торгів здаються такими, що протирічать із профільним Законом, КМКЛ № 8 не проти застосування прямої дії норм цього Закону при прийнятті участі в таких торгах.
4. Щодо надання юридичною особою повного комплекту документів.
По-перше, акцентуємо увагу на тому, що положеннями п. 16 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» наведено перелік видів установчих документів. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 10 цього ж Закону, відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи.
По-друге, відповідно до діючого нині законодавства, таким комплектом в даному випадку є:
копія діючого Статуту юридичної особи, на першій сторінці якого є гербова печатка державного реєстратора, що зареєстрував юридичну особу та штамп із зазначенням дати реєстрації та номеру запису при проведенні реєстрації;
копія виписки про проведену державну реєстрацію;
копія свідоцтва платника податку;
копія наказу про вступ директора на посаду;
Витяг з ЄДРПОУ, розгорнутий щодо статусу юридичної особи на час прийняття участі в публічних закупівлях.
5. Щодо ліцензування.
Як зазначалося вище за текстом, Проект договору в ТД є типовим (універсальним) договором КМКЛ № 8 при закупівлі будь-яких Товарів, а тому в кожному конкретному випадку коригується із врахуванням предмету закупівлі та специфіки і характеристик Товару, що є предметом публічних закупівель.
Стосовно інших питань, які можуть виникати у часників публічних торгів при прийнятті ними участі в публічних закупівлях, то в цьому випадку, учасникам просто необхідно керуватися прямими нормами діючого профільного Закону щодо публічних закупівель.
6. Технічна помилка щодо строків подачі тендерної пропозиції виправлена.
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
Заступник з медичної частини Плахотнік С.В.
Головний бухгалтер Березюк Н.В.
Заступник з екстримальних ситуацій Бунь М.І..
Секретар Мельник Н.О.
Заступник голови ТК Павлова В. М.
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
fc2a19ac16f346a98bf2a02f707eac10
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-17-002134-c.c1
Назва:
вимога
Вимога:
вимога щодо надання Учасником документів, зазначених у п. 8 та п. 9 Додатку 1 Тендерної документації є неправомірною, оскільки суперечить чинному законодавству. Просимо виключити дані пункти з Тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.PDF 23.02.2017 17:05
- Роз_яснення до ТД щодо постачання товару 2017.docx 27.02.2017 10:50
Дата подачі:
23.02.2017 17:05
Вирішення:
надання роз"яснення КМКЛ№ 8
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2017 11:36
Підтвердження вирішення:
Роз’яснення
щодо тендеру (торгів) на закупівлю рентгеноплівки за кодом 32350000-1
«частини до аудіо та відео обладнання»
1. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( уразі застосування переговорної процедури закупівлі.)
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
2. Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначено замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.